披荊斬棘2|溫兆倫為贏任後輩惡搞 吳卓羲、林峯打造「發瘟」變潮人

流行娛樂

廣告

《披荆斬棘2》吳卓羲、林峯、周柏豪等港星加入,網上討論度高,節目有不少笑位!今集溫兆倫被推舉出去做代表參加「時尚王大賽」,被同組的林峯、陳小春、吳卓羲打造「潮爆」造型,過程卻瘋狂惡搞前輩,溫兆倫為贏比賽都無say!

披荆斬棘2|溫兆倫傳首輪被foul

《披荆斬棘2》吳卓羲、林峯、溫兆倫及陳小春組成A組,在首次宿舍活動,各組因應不同主題大玩造型參加「時尚王大賽」,林峯隊造型穿搭主題是去見岳父,大家一致推舉前輩溫兆倫做模特兒,大家落足力為溫兆倫打造「行走中的時尚」,其實在惡搞﹗

披荆斬棘2 《披荆斬棘2》一度傳出溫兆倫在首輪比賽就被淘汰﹗
《披荆斬棘2》一度傳出溫兆倫在首輪比賽就被淘汰﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)
披荆斬棘2 溫兆倫成功加入,並和吳卓羲中)和林峯右)組成A組﹗
溫兆倫成功加入,並和吳卓羲(中)和林峯(右)組成A組﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)

披荆斬棘2|吳卓羲、林峯、陳小春夾計惡搞

林峯、吳卓羲和陳小春為溫兆倫揀衫時七嘴八舌,吳卓羲話:「乾濕褸配短褲正呀,要遮住條褲!」,陳小春話要配孖煙囪先係最佳造型,林峯仲話加對襪再踢拖,吳卓羲興奮話:「對襪要穿窿嘅,一長一短!」,你一句我一句笑到失控咁滯!林峯、吳卓羲揀到滿意後,興建奮跑去叫溫兆倫換衫!

披荆斬棘2 吳卓羲同林峯為溫兆倫揀衫時已經笑唔停﹗
吳卓羲同林峯為溫兆倫揀衫時已經笑唔停﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)
披荆斬棘2 陳小春同林峯擸出唔同顏色的鴛鴦襪,落力為溫兆倫打造時尚王﹗
陳小春同林峯擸出唔同顏色的鴛鴦襪,落力為溫兆倫打造時尚王﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)

林峯游說:怪到極致就係潮

最後為溫兆倫揀咗件粉紅色polo上衣、格仔孖煙囪,外襯一件乾濕褸,並配上一白一藍色的鴛鴦襪,陳小春同吳卓羲仲加入個人設計,將隻襪剪穿窿,溫兆倫眼神一度流露懷疑,仲指似「金魚佬」,陳小春安慰:「你不要向哪方面想便可以了!」林峯忽然一本正經話:「怪到極致就係潮﹗」,吳卓羲和應:「係!好多人都係咁講!」令溫兆倫放心聽從各人的精心打造!

披荆斬棘2 林峯左)陳小春及吳卓羲興奮為溫兆倫坐地)打造成時尚王﹗
林峯(左)陳小春及吳卓羲興奮為溫兆倫(坐地)打造成時尚王﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)
披荆斬棘2 林峯拋出金句「怪到極致就係潮」,去令溫兆倫放心﹗
林峯拋出金句「怪到極致就係潮」,去令溫兆倫放心﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)

吳卓羲、陳小春神默契剪穿窿襪

陳小春同吳卓羲建議要將其中一隻襪剪窿,溫兆倫都照樣著上,仲凸多啲腳趾出嚟配合大家,林峯就為佢將襪長度調校至一長一短,邊為溫兆倫整理造型,邊瘋狂大笑,吳卓羲更笑到喺地上碌來碌去﹗

吳卓羲跑上台玩溫兆倫

溫兆倫以呢身造型行catwalk,全場拍手大笑,吳卓羲繼續唔放過溫兆倫忽然跑上台話自己扮岳父,溫兆倫叫佢:「叔叔你好﹗」,吳卓羲扮惡問:「你叫甚麼名字呀?」,溫兆倫答:「叫我小溫可以了﹗」,吳卓羲凶神惡煞問:「你幾歲呀?」溫兆倫答:「我28歲!」全場大笑﹗吳卓羲問:「為甚麼我女兒會喜歡你啊?」溫兆倫繼續爆肚:「是她追我的!」然後一臉自信腳印印,吳卓羲都招架不住同大家一起狂笑!

披荆斬棘2 呢個造型不得了﹗
呢個造型不得了﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)
披荆斬棘2 三個狂笑溫兆倫﹗
三個狂笑溫兆倫﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)

周柏豪被惡搞 全身豹紋加護膝

同場周柏豪組個造型都好出色,同樣被組員惡搞,要他穿上豹紋裇衫及短褲,單車燈當choker,又加上單車護膝,再加個老虎袋,手持水琴出場!為了突顯自己長處,周柏豪刻意把恤衫打開騷肌,然後自我感覺良好咁行catwalk!最後時尚王大獎由杜德偉一組奪得,溫兆倫則成功獲得「大可不必獎」,做唔到「行走中的時尚」但都執到個豬肉獎,總算無白費組員們的心機﹗

披荆斬棘2
(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)
披荆斬棘2 周柏豪覺得奇怪但都照戴上﹗
周柏豪覺得奇怪但都照戴上﹗(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)
披荆斬棘2
(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)
披荆斬棘2
(圖片來源:《披荆斬棘2》截圖)

圖片來源:芒果TV《披荆斬棘2》截圖