瘋傳袁偉豪深水埗「打劫片」 獨家回應轉行傳聞!

流行娛樂

廣告

昨天(16日),網上突然瘋傳一段深水埗「打劫珠寶行」影片,有匪徒公然持刀闖入珠寶店,威嚇店員,迫使他們將珠寶放入袋子中,而片中仲要見到袁偉豪的蹤影,令網民懷疑佢轉行,一齊睇吓本尊親自回應!
袁偉豪 打劫 網上瘋傳
(圖片來源:小紅書圖片 )

網友細心觀察結尾 爆笑回應:袁偉豪係咪轉行啦?

網友細心觀察後發現,原來該短片的結尾有人喊「CUT」,並且周圍有不少旁觀者,因此可以推測這實際上是拍戲,並非真正劫案。許多人上傳了當時拍攝到的照片,證實片中的劫匪有藝人袁偉豪,在深水埗北河街拍劇。

網友紛紛表示:「只要看畫面就知道,有人躲在畫面之外,而店員的舉動也像是典型的拍戲場景」、「一看就知道這是低成本製作」、「拍戲時聽到喊CUT」、「袁偉豪係咪轉行啦?」。在該片中,更見到袁偉豪扮演的角色穿著全黑打扮,戴著黑色帽子、短袖上衣和長褲,並戴著黑色手套。

袁偉豪 打劫 網上瘋傳
(圖片來源:小紅書圖片)

袁偉豪獨家回應持刀劫匪「另有其人」

袁偉豪亦有留意呢單劫案,更在IG笑指片中持刀劫匪其實另有其人:「呢個咁厚嘅背肌一睇就知唔係我啦」仲tag咗另一位演員,佢就係關曜儁,關曜儁亦在社交平台轉發袁偉豪嘅po大方承認。袁偉豪事後接受《東方新地》 獨家回應:

「我同Leo 哋拍緊新劇 《反黑英雄》 前日係深水埗拍攝其中一場重頭戲,片中的人是他,當日現場拍攝順利,而且街坊好配合,其餘嘅冇回應,多謝大家支持港劇拍攝🙏」

圖片來源:小紅書圖片、IG@benontheroad、IG@leokwan資料或影片來源:原文刊於東方新地