戀講嘢|Katrina甜晒前度巨星奪初吻及情書 郭奕芯驚爆男方同期玩一夜情

流行娛樂

廣告

《戀講嘢》女嘉賓Katrina(陳珮欣)大爆曾同巨星拍過他,但因為對方造星之夢,令戀情無疾而終。主持193郭嘉駿、郭奕芯、浩南同譚凱倫當知道男主角後無不表現驚訝,193證對方是國際級巨星:「我見明星無數,但無見過佢真人,都有睇佢啲嘢。」
戀講嘢 《戀講嘢》嘉賓展示與巨星前度合照,郭嘉駿及譚凱倫睇完O晒嘴,認證對方好紅!
《戀講嘢》嘉賓展示與巨星前度合照,郭嘉駿及譚凱倫睇完O晒嘴,認證對方好紅!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

戀講嘢|歌手前度 國際級知名藝人

《戀講嘢》嘉賓Katrina現年五29歲,與男星前度同年,對方是一名歌手,193笑住質問:「有咩明星我未見過?佢IG幾多人?」Katrina指:「多你5倍,唔止,多你超過50倍」,嘉賓拿出合照讓主持們偷偷地看, 大家都好驚訝,193更不停爆料:「佢以前黑頭髮,依家唔係,佢愈紅個樣愈唔同晒。」認證對方是知名及國際級的歌手。

戀講嘢 戀講嘢女嘉賓大爆前度透過當練習生而出道做歌手!
戀講嘢女嘉賓大爆前度透過當練習生而出道做歌手!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

識於微時 中學畢業到韓國當練習生

《戀講嘢》Katrina透露與男星相識經過,二人識於微時,分別就讀不同國際學校,大家在籃球場認識,男星即向女嘉賓「抄牌」,從此以MSN溝通,女嘉賓Katrina指當時對男星未有感覺,「因為當時佢又未係好高,個樣未算太出眾」。在中六時,突然有一日,男星表示即將要去韓國受訓做練習生,Katrina指自己自少想當演員,對男星能被選中過程感好奇,突然覺得佢頭頂有光。」從此交流多了。

戀講嘢 Katrina曾在IG分享其中學時照片,一臉清純,五官標緻,激似姚焯菲!
Katrina曾在IG分享其中學時照片,一臉清純,五官標緻,激似姚焯菲!(圖片來源:IG@katrinapschan)
戀講嘢 Katrina中學時清純有仙氣,難怪被巨星前度一眼睇中!
Katrina中學時清純有仙氣,難怪被巨星前度一眼睇中!(圖片來源:IG@katrinapschan)
戀講嘢 Katrina是一名演員及造型師!
Katrina是一名演員及造型師!(圖片來源:IG@katrinapschan)

靠食香口膠呃濕吻 有意容貌升級問女方意見

男方在韓國受訓期間,與Katrina靠web cam傾偈,「佢公司唔畀拍拖,每日受訓10個鐘,佢臨瞓先可以同我傾電話。」又指男星向她呻受訓好辛苦,好大壓力。「佢同我講好掛住我,好想返嚟見我」受訓九個月後返港3天,即約Katrina見面,大家去食牛腩麵,「我覺得自己好大陣牛肉味,跟住食香口膠,佢就錫咗我」193 好激動:「呢啲咩情節嚟?」郭奕芯:「即係脷同脷交叠咗?」譚凱倫:「即係男嘅話都想食香口膠,但就用口攞咗佢口嗰嚿香口膠,整嚟整去咁囉。」浩南搞笑問:「有無將香口膠拉絲先?」Katrina更爆男星指好多練習生朋友都容貌升級:「我整唔整好?Katrina曾勸對方不要整,因為外表不俗。

戀講嘢
(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 193聽到嘉賓和前度濕吻,笑對方追女方式老土!
193聽到嘉賓和前度濕吻,笑對方追女方式老土!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 浩南仲問嘉賓,二人濕吻時有沒有將香口膠拉絲!
浩南仲問嘉賓,二人濕吻時有沒有將香口膠拉絲!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

保留韓文情信 出道後仍相約見面

一天約會到分開時,二人依依不捨,男方在合照上簽名留念,又寫了封以韓文寫的情信:「對唔住,唔可以成日即刻覆你訊息,但我真會掛住你,我愛你,真㗎!」Katrina一直把情信保存至今,男星出道初曾返香港並相約出來見面,但Katrina沒有應約,認為大家沒有將來,感到高攀不起不敢應約,其後發現男方unfollow了自己,戀情正式劃上句號。郭奕芯即安慰:「其實我個朋友以前都識佢,佢都係突然unfollow咗,可能佢要專心演藝之路。」

戀講嘢 公開情書,嘉賓用手遮住巨星簽名!
公開情書,嘉賓用手遮住巨星簽名!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

郭奕芯驚天大爆料男星曾玩一夜情!?

不同193卻錯重點,十分好奇郭奕芯原來也算認識男星,追問之下,郭奕芯爆料指自己17、18歲唱K聚會上見過該男星,「我同女仔一齊去,當晚出現咗呢位男主角,第二日,個女仔同我講佢哋做咗啲好親密嘅行為,但我無問,因為我成晚無接觸過佢,亦唔知佢係邊個,依家諗番真係蝕咗」譚凱倫即突破盲點:「咦,咁可能同Katrina時間重叠?」引來一陣騷動。

戀講嘢 郭奕芯忽然爆料!原來都識該名男星!
郭奕芯忽然爆料!原來都識該名男星!(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

王嘉爾香港首位成功練習生 韓國出道

節目出街後,大家從主持及嘉賓提供的資料,猜測該名巨星是王嘉爾Jackson Wang,王嘉爾自少熱愛表演,但同時熱愛劍擊,被父母反對當練習生。17歲獲得亞洲青少年劍擊錦標賽冠軍後,說服父母,中學畢業後前往韓國當練習生。2014年1月,以韓國男子組合GOT7成員出道。2020年及2021年中國福布斯名人榜排名第41及第十位。華人明星IG粉絲數全球第一逾3,200萬。

戀講嘢 王嘉爾於韓國出道歌手!
王嘉爾於韓國出道歌手!(圖片來源:IG@jacksonwang852g7)
戀講嘢 王嘉爾樣貌經常被指仔大十八變!
王嘉爾樣貌經常被指仔大十八變!(圖片來源:IG@jacksonwang852g7)
戀講嘢 王嘉爾曾是香港劍擊代表,與張家朗、張小倫識於微時!
王嘉爾曾是香港劍擊代表,與張家朗、張小倫識於微時!(圖片來源:IG@jacksonwang852g7)

圖片來源:IG@jacksonwang852g7、IG@katrinapschan、《戀講嘢》截圖