戀講嘢︱《造星4》米線自爆玩「女女三人運動」 自帶「道具」勁爆重口味!

流行娛樂

廣告

由193(郭嘉駿)、譚凱倫、鄭伊琪和郭奕芯主持的ViuTV節目《晚吹—戀講嘢》最新一集請來嘉賓《造星4》參賽者「米線」。估唔到米線情史超勁爆,仲話曾經同現任男友搵女同志大玩三人運動,又話自己係「m底」,親帶「道具」上節目做示範,超重口味。
戀講嘢 viutv 戀講嘢 嘉賓「米線」上《戀講嘢》分享與現任男友三人行經驗
嘉賓「米線」上《戀講嘢》分享與現任男友三人行經驗(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 「米線」經常在社交平台大派福利。
「米線」經常在社交平台大派福利。(圖片來源:IG@chickcsyyy)

戀講嘢︱「米線」大爆曾與男友搵女同志玩三人運動

嘉賓「米線」在節目中分享指在與現任男友閒聊時,發現兩人都能夠接受「三人運動」,兩人曾經打算在朋友中找尋對象,但因為「米線」怕會影響友誼,所以最後在網上群組中適合對象。「米線」分享指:「一開始我我哋係篩選咗一個les(女同性戀者)嘅女仔。之後就喺啲交友APP到搵,都係女仔,但佢聲稱係一個「Bi(雙性戀者)。佢好斯文,斯文到人哋會覺得佢好乖,又有啲怕羞,但佢喺床上就冇我想象中咁怕羞」,言論大膽程度令觀眾咋舌。

戀講嘢 viutv 戀講嘢 米線指每次都會先約對方到酒吧,如果覺得對方係「照騙」就會扮唔舒服離場。
米線指每次都會先約對方到酒吧,如果覺得對方係「照騙」就會扮唔舒服離場。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 她指第一位「三人運動」對象沒有試過同男生發生關係。
她指第一位「三人運動」對象沒有試過同男生發生關係。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 講到第二位對象就好興奮。
講到第二位對象就好興奮。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)

戀講嘢︱自創奇怪暗號 嚇窒在場嘉賓

「米線」分享指事前設定了一個類似「士多啤梨蘋果橙」的暗號,讓自己或對象在過程中感到不適能夠使用。不過193和嘉賓們都覺得該暗號太奇怪,反問「米線」會否「影響到當下氣氛」,「米線」就解釋指:「因為你情急之下,如果聽到一個喺床上絕對唔會講嘅字眼,就代表你真係有問題。如果你三人行時遇到任何唔愉快嘅事,而唔想繼續,就會用到。」「米線」指曾經差點在首次三人運動時使用暗號,但最後為了不想破壞氣氛,所以等到對方離開酒店後,才與男友坦白訴苦。

戀講嘢 viutv 戀講嘢 米線指曾自創奇怪暗號。
米線指曾自創奇怪暗號。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 當被在場嘉賓質疑暗號會否破壞氣氛時,米線就一輪嘴解釋為自己辯護。
當被在場嘉賓質疑暗號會否破壞氣氛時,米線就一輪嘴解釋為自己辯護。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)

戀講嘢︱自爆係m底:「呷醋令我有快感」

193在節目中亦有問到「米線」會否因為三人運動而呷醋,「米線」就自爆每次都會呷醋:「我覺得我係奇怪啲,可能有啲『M底』。我嗰一刻覺得好傷心、呷醋,但呷醋會令我好有快感。」不過「米線」亦有表示三人行對象不會找「女神級」的女生,避免男友會愛上三人行對象。

戀講嘢 viutv 戀講嘢 米線平常在社交平台上傳的照片都超大尺度。
米線平常在社交平台上傳的照片都超大尺度。(圖片來源:IG@chickcsyyy)

親自帶「道具」上節目 193不停拍打自己示範

在節目尾聲時,「米線」準備了一項「道具」上節目,該「道具」外形似一個鞋抽和板球棒,「米線」解釋是用來「打人」。當道具傳到193和一班嘉賓手上時,大家都即刻不斷拍打對方和自己,193更擺出嫌棄的表情指:「呢嗰嘢打過啲咩㗎!大佬!有冇消毒過㗎!不過唔係幾痛,啲聲真係幾勁!」

戀講嘢 viutv 戀講嘢 「米線」親自帶道具上節目。
「米線」親自帶道具上節目。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 193仲瘋狂用道具自打手板。
193仲瘋狂用道具自打手板。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)

戀講嘢︱「米線」鍾心悅曾經參加《全民造星4》

節目播出後,有網民即刻起底,發現「米線」原來就是曾經參加過《全民造星4》的「米線」鍾心悅。當時「米線」以可愛路線示人,乖巧文靜的形象吸引不少粉絲支持。不過參賽期間曾經以「跳舞+戲劇」進行表演,當時被喻為一副虛假的笑容加上反差極大的折骨舞步,整個表演古靈精怪,被網民稱為「《造星》史上最尷尬的表演之一」。

戀講嘢 viutv 戀講嘢 有網民發現原來「米線」就係曾經參加過《全民造星4》的鍾心悅。
有網民發現原來「米線」就係曾經參加過《全民造星4》的鍾心悅。(圖片來源:ViuTV)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 當時米線的表現曾經被批評到一文不值。
當時米線的表現曾經被批評到一文不值。(圖片來源:ViuTV《全民造星4》截圖)

港大出身 IG經常放閃兼大派福利

「米線」鍾心悅為香港大學畢業生,也曾經是學校Danso成員,經常在IG分享到練舞和各大大學表演的短片。「米線」除了鐘意同男友到處打卡放閃之餘,亦毫不吝惜自己好身材,經常在IG曬性感照大派福利。

戀講嘢 viutv 戀講嘢 HKU Danso時期的「米線」都仲係好清純。
HKU Danso時期的「米線」都仲係好清純。(圖片來源:IG@hkudanso)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 近年就開始走狂野路線。
近年就開始走狂野路線。(圖片來源:IG@chickcsyyy)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 頻頻騷好身材。
頻頻騷好身材。(圖片來源:IG@chickcsyyy)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 大派福利。
大派福利。(圖片來源:IG@chickcsyyy)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 著同Jennie同款內衣。
著同Jennie同款內衣。(圖片來源:IG@chickcsyyy)
戀講嘢 viutv 戀講嘢 又經常在社交平台放閃。
又經常在社交平台放閃。(圖片來源:IG@chickcsyyy)

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV、IG@chickcsyyy、IG@hkudanso資料或影片來源:原文刊於東方新地