戀講嘢|富豪共享女模育成計劃 浩南被踢爆有古惑

流行娛樂

廣告

唔少人對富豪包養女模女星呢類八卦話題,一向好關注,ViuTV節目、由193、郭奕芯、譚凱倫Helen及口罩小姐浩南(鄭伊琪)等主持的節目《戀講嘢》第59集,則請來一位女模講述與金主的經歷,更大爆他們的「共享育成女朋友」計劃兼一堆鮮為人知的秘聞,Helen大叫變態!

資源如何共享?

193以「佢男朋友唔介意帶佢去識唔同朋友,而且仲可以分享」來介紹今集嘉賓,他坦言「唔知點形容呢種關係」,跟稿講應該屬於「神秘的育成共享計劃」,育成即由零開始孕育,由咩都唔識調教到咩都識,31歲的女主角Emma,任職model拍拖中, 在她19/20歲時便開始被進行育成計劃 ,當時她仍在大學階段,她稱她的「金主」為Sugar Friend/Sugar Daddy,而「共享」則因為呢班Sugar Friends有一班人,他們會互相分享一些女仔,Helen覺得呢位女嘉賓定有相當質素,才會被邀參與富豪育成計劃,然後促請她「開罩」示人,193見到Emma真身後,就以model feel、靚靚女嚟形容,不過三位女主持就似乎嘴藐藐喎!

戀講嘢 今集嘉賓Emma上節目大爆「富豪分享女伴育成計劃」。
今集嘉賓Emma上節目大爆「富豪分享女伴育成計劃」。(圖片來源:戀講嘢節目截圖)
戀講嘢 遠睇Emma誇啦啦,手長腳長完全一副model身形。
遠睇Emma誇啦啦,手長腳長完全一副model身形。(圖片來源:戀講嘢節目截圖)

三位索女主持邊個最有潛質?

193問到在三位女主持中,有邊位她認為最有機會進入金主的育成圈,Emma覺得是郭奕芯,193亦笑謂阿芯同Emma差別好大,阿芯亦反駁自己見識廣博又經歷多多,被自己育成有功。Emma被問到當年成為Sugar Friends女友的經過,她憶述:「嗰陣啱啱入行做model,有朋友介紹我去一個大型娛樂公司卡拉OK opening,當時我個Sugar Friend好gentlement嘅,佢成個package都好乾淨,似中環晏就食飯嗰堆金融男,當時男的係三十零歲,我又冇拖拍覺得識多個朋友冇所謂,佢又真係對我幾好,又幫我拎嘢飲,嗰陣好細個去event連嘢飲都唔夠膽攞,之後會約我出街,知我讀緊大學又會突然嚟車我啦,嚇死死!」Emma指會陪Sugar Friend開會去business lunch meeting,邊食邊陪開會、食tea等,讓Emma覺得自己是被追求對象。

戀講嘢 三位索女主持中,Emma認為郭奕芯最有條件成為「育成計劃」目標。
三位索女主持中,Emma認為郭奕芯最有條件成為「育成計劃」目標。(圖片來源:戀講嘢節目截圖)

專教呢兩樣 送cheap cheap禮

Emma先爆Sugar Friends好喜歡教她們點樣成為一個lady,餐桌禮儀、襯衫、唔同品牌和品牌設計師的故事等等都會教授,很多學術性的資訊,而Emma的金主鍾愛紅酒及車,所以專門教她呢兩樣,而在金主眼中呢啲只係common sense一定要識,慢慢Emma見到他的朋友都不其然會注重禮儀起來,長久以來到底Emma有冇收過貴重禮物,她皺晒眉指只收過一些好普通幾千蚊的名牌禮物,四位主持同聲指呢位金主都算孤寒!
Emma曾經跟金主去半山寶雲道的party house,她形容外觀堡壘一樣 ,浩南探問:「燈光係咪好暗好暗,酒紅色咁嘅!」Emma即指著浩南反問:「你係咪去過呀?」浩南斬釘截鐵話冇,但193即寸嘴:「你依家一定話冇嘅!」現場好多潮牌物品、桌球枱、星級影院、唱K房等等,她的金主通常只會帶她一個到場,而金主的富豪朋友就會帶兩三位女仔,而屋內的房間分別偏布在二樓的角落位置,Emma形容大家都會入房玩然後「開心地出嚟」,不過Emma再次盛讚她的金主很gentlement,絕對冇毛手毛腳,只會好踏實地拖實她,甚至暗示雙方冇性關係,真係信不信由你!

戀講嘢 Emma連金主的「藏嬌屋」都爆埋出嚟!
Emma連金主的「藏嬌屋」都爆埋出嚟!(圖片來源:戀講嘢節目截圖)
戀講嘢 講到呢間「藏嬌屋」,浩南好大反應,更反問係咪燈光好暗好暗嘅,即被Emma質疑她是否都去過!
講到呢間「藏嬌屋」,浩南好大反應,更反問係咪燈光好暗好暗嘅,即被Emma質疑她是否都去過!(圖片來源:戀講嘢節目截圖)

浩南被名人問價

金主亦有向Emma offer讓她成為另一半的進一步關係,但因金主已婚,所以唔會係唯一,Emma不置可否,後來金主又著Emma陪他去美國開會,當時金主在Emma在instagram睇到她與朋友身處新西蘭旅行,即提出offer:「你都係backpack旅行都冇乜錢,不如我俾錢你,你過嚟陪我啦!」每個月四萬,只要金主得閒或者出trip就要陪他去,郭奕芯表示「好唔OK」,因為要花錢陪的就應該一早講明,而非似是拍拖後先出聲,而浩南亦有感而發:「嗰時我都有個會問我做嘢辛唔辛苦、搵幾錢人工,初初畢業個個都萬零蚊㗎啦,然後佢不停慫恿我覺得自己做嘢好辛苦,然後offer兩萬蚊俾我,當時係2010年,佢個名仲有上維基資訊人人search到嘅,但我心諗『兩萬蚊?what?』我超不爽就反問佢,你都結咗婚點解仲搵女朋友呢?」193笑指浩南唔係嬲佢有老婆而係得兩萬蚊!

戀講嘢 貴為viu第一屆口罩小姐冠軍,浩南一向索爆,公認為viu台花,當然少不免被問價。
貴為viu第一屆口罩小姐冠軍,浩南一向索爆,公認為viu台花,當然少不免被問價。(圖片來源:wayii@ig)
戀講嘢 2010年即係成12年前的往事,當時得17歲的浩南已經被問價,會唔會係記錯年份呢?
2010年即係成12年前的往事,當時得17歲的浩南已經被問價,會唔會係記錯年份呢?(圖片來源:wayii@ig)

最終目的曝光

因為得四萬,當時做model的Emma都好好景自己搵到,結果拒絕了金主要求,後來金主再約她食飯,先發現原來背後有更大陰謀!金主有一班一齊長大的富二代朋友,他們有「育成計劃」,Emma話最變態是,大家會將所謂的「女朋友」互送互享,例如你唔識車,但金主教的女仔已經好懂車經,就將呢個女仔送俾唔叻車的富豪朋友,而呢班金主亦當自己是「救世主」,因為他們的父輩都是這樣,家族培養而成,Helen覺得呢堆金主係「唔單止係媾女咁片面嘅嘢,佢哋係當女仔係product,心理唔平衡,係一種扭曲咗嘅心理變態!」193問到有冇好誇張的育成例子,Emma大爆金主在經常去開商務會議的中東阿布扎比、東京和大阪,有一堆香港女仔長駐當地陪多位金主。而Emma今次上節目大爆料的目的,她感言謂:「首先唔好試(被包養),搵真愛令你人生成件事舒服好多,如果要高攀有錢人嘅圈子,其實唔會好舒服,你日日都要化妝同著高踭鞋。」不過唔少網民就嘲Emma,指她上節目就正正係呢個outlook覺得她好矛盾!

戀講嘢 當Emma講到有妻室的金主提出每月包薪陪出trip的關係,浩南超驚訝,好戲程度爆燈!
當Emma講到有妻室的金主提出每月包薪陪出trip的關係,浩南超驚訝,好戲程度爆燈!(圖片來源:戀講嘢節目截圖)
戀講嘢 《戀講嘢》每集嘉賓都會放低一啲想放低以示忘記的物件,今次Emma放低的,就是金主所送的一條她形容為「最cheap最入門」的某T牌飾品。
《戀講嘢》每集嘉賓都會放低一啲想放低以示忘記的物件,今次Emma放低的,就是金主所送的一條她形容為「最cheap最入門」的某T牌飾品。(圖片來源:戀講嘢節目截圖)
戀講嘢 唔少網民食花生,指Emma太瘦4萬呢口價值唔值真係見人見智!
唔少網民食花生,指Emma太瘦4萬呢口價值唔值真係見人見智!(圖片來源:viu專頁截圖)
戀講嘢 亦有網民指她狂爆料,好關心Emma的安全。
亦有網民指她狂爆料,好關心Emma的安全。(圖片來源:viu專頁截圖)

圖片來源:viu片段截圖,viu專頁截圖,waii@ig