戀愛Staycation︳網民不明Kylie C.鄭杞瑤點解無人要 :唔可以單睇樣!

流行娛樂

廣告

《戀愛Staycation》4男4女包括Henry、嘉宏、 雀仔、Kylie等人透過透過12日的同居相處尋獲真愛。第一季(共9集)於9日大結局,最後一集聖誕派對慘變鬧劇一場,Kylie C失控爆喊,最後係無人揀的情況下黯然離場。不過呢位無人揀的Kylie C鄭杞瑤就被網民認為超可惜,要為佢平反,全因為佢係勁有料之人!Kylie C. ig經常大派福利圖,引死一班男粉絲!不過網民就意見不一,指唔可以單睇樣?!

戀愛staycation kyliec 戀愛Staycation
(圖片來源:IG@lovestaycation)

Kylie C.外型贏晒 但性格輸晒!?

近日有網民於討論發起一個討論為《戀愛Staycation》中無人揀的Kylie C.抱不平!認為Kylie C無論係樣貌以及身材都超正,更指Kylie C呢種身型的女仔簡直係無得輸!「之前睇佢去客串藍仔頭個節目已經覺得呢條女不得了,非一般有料」「藍仔頭都講咗佢戰鬥力去到8000」「根本就係正x到x街」「抗性低少少既男人都會死係佢手上」不過有網民就認為Kylie C只有外表,而性格就一般「正宗港女」「郁啲就喊」「勁x造作又假,對住每條仔都用楚楚可憐既眼神想姣人咁」「心機婊 成日發老脾 好難頂」「老牛聲,講野無腦咁,正宗大x無腦」

戀愛staycation kyliec 戀愛Staycation Kylie突然失控爆喊,不少網民都直言非常戲劇性。
Kylie突然失控爆喊,不少網民都直言非常戲劇性。(圖片來源:《戀愛Staycation》截圖)

重溫IG大派「美胸」福利圖

25歲咪神Kylie C.(鄭杞瑤)因擁有36E導彈身材備受注目,近日佢係ig大派「美胸」福利圖,即引來一班男粉絲狂like同留言。就連微辣的霍哥都忍唔住留言tag微辣的的士文留言指「正面回應」,Kylie C.亦幽默回覆「做人最緊要正面」。

戀愛staycation kyliec 鄭杞瑤 Kylie C.
25歲咪神Kylie C.(鄭杞瑤)因擁有36E導彈身材備受注目。(圖片來源:IG@ckykylie)

「拍一日拖」輕露事業線電暈「藍仔頭」

早前她被「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK邀請,拍攝了一段「拍一日拖」的短片,節目中Kylie C.輕露事業線,甫出場便成功電暈主持人「藍仔頭」,搞到平時見慣大場面的「藍仔頭」口窒窒要賴自己眼瞓,仲講笑話:「平時我做開主導㗎嘛,今日無啦啦被人主導返轉頭,我覺我自己好似一個唔識講嘢嘅人,搞到我個心係咁跳!」

戀愛staycation kyliec 鄭杞瑤 Kylie C.
Kylie C.有「翻版袁嘉敏」之稱。(圖片來源:IG@ckykylie)
戀愛staycation kyliec 鄭杞瑤 Kylie C.
早前Kylie C.客串「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK拍片。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
戀愛staycation kyliec 鄭杞瑤 Kylie C.
節目中Kylie C.輕露事業線。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

犯罪心理學學霸

其實Kylie C.來頭並不簡單,去年參加Ace Talent演藝模特兒大賽攞咗演藝亞軍同Face of Hong Kong模特兒冠軍,及後加入「美容教主」唐安麒的公司旗下,火速成為新一代宅男女神,現時IG已有超過7萬名Followers。但原來Kylie C.除了是冠軍級人馬外,也是一名學霸,在大學時修讀犯罪心理學的高材生,故有網民亦封她做「學霸咪神」。Kylie C.畢業後便任職行為治療師幫助自閉症小朋友,除中、英文外,更精通西班牙文,亦略懂韓文、日文及德文,非常巴閉。

戀愛staycation kyliec 鄭杞瑤 Kylie C.
Kylie C.曾參加Ace Talent演藝模特兒大賽攞咗演藝亞軍同Face of Hong Kong模特兒冠軍。(圖片來源:IG@ckykylie)

Kylie C. 靚相欣賞:

《戀愛Staycation》中Kylie C.最後的結果是?

《戀愛Staycation》4男4女包括Henry、嘉宏、 雀仔、Kylie等人透過透過12日的同居相處尋獲真愛。最後一集聖誕派對慘變鬧劇一場,Kylie C失控…詳情請看

「藍仔頭」對於Kylie C.有什麼看法?

早前被「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK邀請,拍攝了一段「拍一日拖」的短片,「藍仔頭」都講咗佢戰鬥力去到…詳情請看

圖片來源:IG@lovestaycation、《戀愛Staycation》截圖、IG@ckykylie