前微辣霍哥做波多野結衣、⼤槻響見面會MC 合照硬晒舦!

流行娛樂

廣告

YouTube頻道微辣暫時營運後,其前成員都陸續上水,唔少仲要開始接返job,其中一定不能不提霍哥。有「微辣清泉」之稱的霍哥人氣完全無被影響,霍哥除咗嚟緊會同周永恆對打之外,近日又成為波多野結衣、⼤槻響澳門粉絲見面會MC,不過其合照網民似乎錯重點!
霍哥
(圖片來源:ig@yanhibi0221)

波多野結衣及大槻響嚟到澳⾨站 霍哥硬晒舦!

日本A片界女神波多野結衣及大槻響出道多年一直人氣高企,係陪伴全球大批男士成長的夢中情人!為慶祝入行15周年,2位女優將於香港、台灣、澳⾨等地舉行粉絲見面會,與一眾Fans分享多年來的甜蜜回憶,更會與粉絲合照握手兼食飯!

日前波多野結衣以及大槻響15週年粉絲限定見面會2023嚟到澳⾨站,前微辣成員霍哥為粉絲見面會MC。其後霍哥即同女神們合照打卡,寫上「這些機會都是我的,人生成就解鎖,波多野結衣&大槻響15週年,粉絲限定見面會澳門站2023 For 15 Years 」相片中,波多野結衣及大槻響翹住霍哥,搞到霍哥硬晒舦!

霍哥 前微辣成員霍哥為粉絲見面會MC
前微辣成員霍哥為粉絲見面會MC(圖片來源:ig@jeffreyfok_224)
霍哥 波多野結衣及大槻響翹住霍哥,搞到霍哥硬晒舦!
波多野結衣及大槻響翹住霍哥,搞到霍哥硬晒舦!(圖片來源:ig@jeffreyfok_224)

眼利網民:你手在掩蓋什麼?

唔少網民都留言表示羨慕霍哥「人生勝利霍」「你就正啦」「對手好幸福啦」「羨慕死」「人生又一高峰」不過有眼利的網民就發現霍哥隻手似乎有別以往,似乎係遮掩緊啲「嘢」!「你只手在掩蓋什麼」「動L?」「個姿勢企得咁拘謹呀」霍哥還回應「不要問」,仲有網民警告霍哥出街要小心啲!但霍哥超囂張回應「打我啊笨!」

霍哥 有網民好眼利!
有網民好眼利!(圖片來源:ig@jeffreyfok_224)

圖片來源:ig@yanhibi0221、ig@jeffreyfok_224