前微辣員工阿晶離世 思男當晚即開live直播:屈我就唔得!

流行娛樂

廣告

思男直播丨YouTube頻道微辣前經理人阿晶(Jane)被證實在昨日(26日)離世。發生不幸後, 微辣亦有於IG出Po悼念同時澄清指控。後來因為阿晶離世前「最後感言」矛頭曾疑似指控一眾舊同事,當中涉及指控的家姐佩男、阿妹思男、加蔥未婚妻儀仔出奇地上水回應事件,阿妹仲開埋live回應網民,惹網民熱議!
思男直播 阿晶 家姐佩男、阿妹思男
家姐佩男、阿妹思男(圖片來源:ig@sinam1001)

微辣阿妹思男「衝出嚟」開直播重提「喊相」

微辣社交網跟其眾成員被洗版式鬧爆,思男於大約凌晨12點在IG開直播,直播中她亦有解釋Jane離職時,微辣眾人以「喊相」揶揄並不是欺凌:「其實我份人唔鍾意有誤會,我希望大家會解決到,我唔介意畀大家話,我要澄清冇做過,喊嗰個Filter,可能我個陣都冇Follow導演,見到幾得意就同家姐玩咗,我唔鍾意畀人屈。」她更企硬表示:「我同家姐都唔知佢因為呢個filter唔開心,佢無講過,我哋又唔知。」當時曾有1萬5千多人同時看她的直播。

思男直播 阿晶離世 微辣 微辣前經理人阿晶離世 思男衝出嚟開直播澄清「喊 微辣藝人葉思男大約凌晨12點便開啟了直播。
微辣藝人葉思男大約凌晨12點便開啟了直播。(圖片來源:IG@sinam1001)

思男反駁:我都唔知點解你哋話我厚面皮!

不過,唔少網民對於思男「衝出嚟」解釋一律不收貨!湧入她的直播留言喪鬧,思男亦在直播中反駁:「你覺得我消費緊人,咁你哋呢?」、「我都唔知點解你哋話我厚面皮!」思男又稱更不介意被鬧:「我開直播預咗畀你哋話,但我希望你哋了解到事實嘅全部先去鬧,如果你哋覺得我抵鬧都可以鬧,但係我今日一知呢件事(阿晶離世)我係覺得,點解要為咗呢間公司而咁樣呢,呢個係我最直接嘅睇法。」而微辣成員阿泰以及前藝人李宇軒等人亦有留言叫思男先關直播,因微辣已經出了聲明。

思男直播 阿晶離世 微辣 思男亦在直播中反駁:「你覺得我消費緊人,咁你哋呢?」、「我都唔知點解你哋話我厚面皮!
思男亦在直播中反駁:「你覺得我消費緊人,咁你哋呢?」、「我都唔知點解你哋話我厚面皮!(圖片來源:IG@sinam1001)
思男直播 阿晶
(圖片來源:IG@sinam1001)
思男直播 阿晶 manner成員阿泰叫思男關直播
manner成員阿泰叫思男關直播(圖片來源:ig@witness_kou)

思男講講吓情緒激動哭了!

思男直播 阿晶離世 微辣 思男一度掉眼淚。
阿晶離世 微辣 思男一度掉眼淚。(圖片來源:IG@sinam1001)
思男直播 阿晶 思男似乎情緒唔多穩定,又喊又笑咁?
思男似乎情緒唔多穩定,又喊又笑咁?(圖片來源:IG@sinam1001)
思男直播 阿晶 思男仲有ig出story俾大家問問題
思男仲有ig出story俾大家問問題(圖片來源:ig@sinam1001)

家姐佩男:清者自清

另外於阿晶過身後,家姐佩男都在IG否認欺凌:「清者自清!我從來都不會霸凌任何人,因為我被霸凌過,我知道並不好受,而且我一直把時間專注在自己的事情上,別人的事情與我無關。與其一直被你們網暴,倒不如為自己發聲一次。」 兩姊妹急急澄清冇欺凌,但網民的罵聲有增無減,至於今日周末,佩男、思男會來港出席愉景灣的《恒生銀行90周年呈獻:TheNextwave》音樂節,未知會否有影響。

思男直播 阿晶離世 微辣 家姐佩男都在IG否認欺凌表示清者自清!我從來都不會霸凌任何人。
家姐佩男都在IG否認欺凌表示清者自清!我從來都不會霸凌任何人。(圖片來源:IG@puinam )

重溫阿晶:「那天po過哭臉的人我一一跑去道歉」

阿晶離世前提回「哭臉舊事」「那天po過哭臉的人我一一跑去道歉」,相信是指2021年阿晶離職時,曾開live指六毫子喊住留自己,其後微辣卡特即po出六毫子的「喊相」表示:「六毫子真係好鍾意喊」阿丞、佩男、思男、Jacky Lou等亦跟隊貼喊相,被指是集體寸爆阿晶,阿晶說:

然後呀…那天po過哭臉的人我一一跑去道歉,這是人生最委屈的一天了吧。聲明書打來,「我是想和你和好的,我們簽了這份聲明書我請你吃餐飯」我:「你是不是回來了?平時都是你請我食飯今次我請你吧。」喔…石沉大海的信息。簽了聲明便消失了。

思男直播 微辣 微辣眾人當日輪流po「喊相」,被指是集體寸爆阿晶。
微辣眾人當日輪流po「喊相」,被指是集體寸爆阿晶。(圖片來源:IG截圖)
思男直播 微辣 經理人 阿晶因抑鬱症,最終自尋短見。
阿晶因抑鬱症,最終自尋短見。(圖片來源:IG@ laochengi)

加蔥未婚妻儀仔回應:同阿晶只係共事過一陣子的同事

加蔥現任未婚妻儀仔亦被網民指控係撬朋友牆腳。當時曾有一個IG story影住加蔥、阿晶以及儀仔,阿晶以及儀仔著住同款衫,仲俾晒心,疑似情同姊妹,ig Story仲tag晒2人話「兩姊妹等食飯」,網民搵返呢張相大鬧儀仔撬朋友牆腳。儀仔亦於ig澄清與阿晶關係只係「只共事過一陣子的同事,有交談的對話也寥寥無幾,基本上也只是公事,絕非網傳所說的好朋友」而且強調當日係咁啱2人著咗公司t-恤幫忙拍攝,無做過第3者以及搶朋友男友的事。

思男直播 阿晶
(圖片來源:ig@on99magic)
思男直播 阿晶
(圖片來源:ig@katherine.1019)
思男直播 阿晶 加蔥 唔知係咪驚理虧,加蔥明明係舊年9月向儀仔求婚成功,因為唔想在微辣9月舉行9周年活動時搶fo,所以去到今年1月1日先至公布。
加蔥儀仔(圖片來源:IG@on99magic)

加蔥結婚對象是誰?

儀仔與加蔥同是微辣幕後員工,不時也會客串微辣的節目,加蔥與儀仔自2021年10月開始拍拖…詳情請看

阿晶對加蔥結婚有何回應?

阿晶對於加蔥結婚未有正面回應。不過近日前上傳一張照片,當中字裡行間卻有所暗示,網民猜測…詳情請看

圖片來源:IG@ laochengi、IG@sinam1001、IG@puinam 、ig@on99magic、ig@katherine.1019