微辣多姐深潛5個月出Po試水溫 突然脫招財墨 網民:以為咁就唔認得你?

流行娛樂

廣告

人氣YouTube Channel微辣因前經理人阿晶離世後,生前留下遺書指被前公司同事恰,繼而有大量網民圍插微辣,導致Channel停止運作,旗下藝人亦時常被攻擊。而曾被指帶頭玩杯葛的Doris多姐,最近都開始復出試水溫,po出生日的照片,點知就被網民發現佢脫咗佢聲稱的招財墨!
微辣 阿晶 多姐被指係帶頭欺凌者之一。
多姐被指係帶頭欺凌者之一。(圖片來源:IG@ dorisleetw)

多姐深潛5個月 29歲生日出Po試水溫

阿晶在7月離世,距今已有5個月,不少微辣藝人逐漸試水溫復出,被指帶頭欺凌的多姐也是相隔5個月,終於在IG出Post試水溫。近日是她的29歲生日,多姐貼出多張慶生的照片,並寫道:

Happy birthday🎂
希望我愛嘅人同愛我嘅人都幸福快樂

此帖吸引了過萬讚好,不過留言卻是大量負評,唔少網民寫道:「又真係可以扮到冇晒事咁返出嚟嗰吓先勁喎」、「阿jane有冇搵你」、「阿晶晚晚同你個女玩」、「好厚臉皮」。

微辣 阿晶 但引嚟唔少網民負評。
但引嚟唔少網民負評。(圖片來源:IG@ dorisleetw)

下巴標誌性粒墨唔見咗 網民狠擺:脫咗粒墨想復出呀

而多姐一向標誌性的便是她下巴的墨,但在新相中,網民發現下巴的墨消失不見了,仲笑言:「脫咗粒墨想復出呀」、「唔怪得有啲唔同咗」、「可唔可以介紹邊間脫墨?」、「係咪P走咗咋」「之前扮神婆,話粒墨係咩招財墨」「可唔可以介紹邊間脫墨?」「唔係以為冇咗粒墨認你唔到呀」「唔係話粒墨旺佢咩」。

微辣 阿晶 多姐標誌性下巴粒墨冇咗。
多姐標誌性下巴粒墨冇咗。(圖片來源:IG@ dorisleetw)
微辣 阿晶
(圖片來源:IG@ dorisleetw)
微辣 阿晶
(圖片來源:IG@ dorisleetw)

微辣︳多姐誕子感謝好友禮物

微辣「一姐」Doris多姐發生經理人阿晶離世事件後一直未有上水,而近日網上突然流出一張疑似係多姐密友的IG限時動態,影住一堆禮物、氣球、花等,氣球上寫住:「維他奶,我地見面啦」,並表示:「維他奶多謝各位哥哥姐姐嘅禮物」,同時tag上幾位微辣成員包括Yelo、Lok b、Lok b老公Alex、Rosalina等。多姐早前曾宣布有咗時,其仔仔名就係叫「維他奶」。其後多姐仲有po出一張好天氣的Story。

微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣 網上流出一張疑似多姐密友的照片
網上流出一張疑似多姐密友的照片(圖片來源:ig@dorisleetw)
微辣 阿晶 微辣 多姐宣布有咗時,其仔仔就係叫維他奶
多姐宣布有咗時,其仔仔就係叫維他奶(圖片來源:ig@dorisleetw)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣 微辣成員之一yelo、R同多姐關係友好,祝福多姐
微辣成員之一yelo、R同多姐關係友好,祝福多姐(圖片來源:ig@yelovaness)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣 微辣成員lok b與老公Alex都有送禮祝福多姐
微辣成員lok b與老公Alex都有送禮祝福多姐(圖片來源:ig@yelovaness)
微辣 阿晶 微辣 多姐上水
多姐上水(圖片來源:ig@dorisleetw)

微辣︳重溫多姐疑似回應:真相或者證據係呢刻已經唔重要

阿晶離世之後,網民到各個微辣藝人社交網聲討,為她討回公道,當中亦包括多姐!網民大鬧當年佢老屈阿晶,要求多姐還阿晶清白。昨日網上討論區流出疑似是多姐的回應,該截圖見到多姐頭像回應表示︰「對唔住,我哋無好好咁處理件事同埋關心到佢嘅情緒。呢件事發生其實邊個都唔想,發生呢件事我自己都未接受到。接住嘅係收到咁多人嘅攻擊,我仲未可以好好咁處理自己心情,而且我只係覺得真相或者證據係呢刻已經唔重要了,我當初應該好好地同佢面對面傾,宜家只想Jane安息,對唔住!」

微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐
(圖片來源:IG@dorisleetw)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 阿晶生前曾邀請過多姐合作拍片
阿晶生前曾邀請過多姐合作拍片(圖片來源:YouTube@Jane Lao阿晶)

微辣︳網民怒轟毫無悔意!

對於呢個疑似多姐回應,不過,網民認為她毫無悔意,紛紛批評:「真相同證據唔重要??因為理虧嗰個係你吖嘛??」、「咩叫真相證據唔重要, 好X重要wo」、「乜嘢道歉嚟㗎 仲係以自己為先」、「咁有乜野重要?要扮無事,比你地繼續搵錢先至係重要?」

微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 網民認為她毫無悔意,紛紛批評:「真相同證據唔重要??因為理虧嗰個係你吖嘛??」
網民認為她毫無悔意,紛紛批評:「真相同證據唔重要??因為理虧嗰個係你吖嘛??」(圖片來源:YouTube@Jane Lao阿晶)

3年前2人一起拍的舊片,網民翻出表示難過:

微辣︳搶Job羅生門

2022年1月,多姐IG出文稱阿晶已離開微辣,希望品牌不要把公關物品寄錯地址,其他成員亦有分享此帖文,正式向阿晶各走各路!由於阿晶亦有出po宣傳公關物品,因而被指搶job,她其後亦有貼出與公關的對話,有圖有字去證明自己沒有搶job。阿晶亦在群組上載與Doris的對話,內容是阿晶強調沒有搶job,希望對方拿出證據,否則還她清白。其後不少網民鬧多姐的不是,她就大爆金句:「潮退就知邊個冇着褲啦。」

微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 多姐IG出文稱阿晶已離開微辣,希望品牌不要把公關物品寄錯地址。
多姐IG出文稱阿晶已離開微辣,希望品牌不要把公關物品寄錯地址。(圖片來源:IG@dorisleetw)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐
(圖片來源:IG@dorisleetw)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 阿晶亦在群組上載與Doris的對話,內容是阿晶強調沒有搶job
阿晶亦在群組上載與Doris的對話,內容是阿晶強調沒有搶job(圖片來源:網上圖片)

疑前微辣員工爆料:Doris、R、Lokb帶頭玩杯葛

唔少網民湧到微辣藝人的ig留言控訴洗版,其中一位微辣後製「糟糕王」的IG都唔例外。有一位自稱係「睇唔過眼的前微辣員工」就爆料3大真相!第一點,當時阿晶「搶job事件」指係2姊妹(應指家姐佩男、阿妹思男)去搵六毫子投訴阿晶;第二點,再爆疑3位女藝人Doris、R、Lokb帶頭玩杯葛阿晶;第三點,更誇張的係如果邊個like咗Jane last day張相,仲會俾高層照肺,指呢個行為係背叛公司!事後有網民質疑無證據,亦好意外R、Lokb有份參與。

微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工
(圖片來源:IG@joecolewong)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人Doris
女藝人Doris(圖片來源:ig@dorisleetw)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人lokb
女藝人lokb(圖片來源:ig@l0kb)
微辣 阿晶 微辣 多姐 微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人R
女藝人R(圖片來源:ig@rosalina1114)

撰文:東方新地圖片來源:IG@ dorisleetw、ig@dorisleetw、ig@yelovaness、IG@dorisleetw、YouTube@Jane Lao阿晶、網上圖片、IG@joecolewong、ig@l0kb、ig@rosalina1114資料或影片來源:原文刊於東方新地