中村惡搞姜濤《吃中吃》網民大讚還原度高超越原唱?!

流行娛樂

廣告

叱咤頒獎典禮已經過咗一個月,不過唔少網民都難忘姜濤喺叱咤表演的《鏡中鏡》。近日澳門youtuber中村就喺自己的專頁「膠街架 PlasticGuys」上傳一段惡搞片,改篇姜濤《鏡中鏡》改編做《吃中吃》,本來中村都以為會備受攻擊,點知就連姜糖都讚好?!

澳門youtuber中村惡搞姜濤 改編《鏡中鏡》

近日澳門youtuber中村在「膠街架 PlasticGuys」專頁中上傳了一段惡搞姜濤的影片。中村與他的團隊將姜濤的《鏡中鏡》改編為《吃中吃》,歌詞夠抵死又搞笑。此外,中村在影片中更身穿全身白色服裝,邊唱歌邊跪地,抄足叱咤頒獎典禮中暴走的姜濤。

鏡中鏡 微辣 微辣員工中村在「膠街架 PlasticGuys」專頁中上傳了一段惡搞姜濤的影片
微辣員工中村在「膠街架 PlasticGuys」專頁中上傳了一段惡搞姜濤的影片(圖片來源:Facebook@膠街架 PlasticGuys)
鏡中鏡 微辣 扮姜濤跪地唱歌
扮姜濤跪地唱歌(圖片來源:Facebook@膠街架 PlasticGuys)
鏡中鏡
(圖片來源:Facebook@膠街架 PlasticGuys)
鏡中鏡 微辣 姜濤 楊樂笙大讚姜濤「忘我投入」的人,希望他能夠越來越成熟,慢慢學會收放!
姜濤在吒咤「忘我跪地」暴走惹網民熱議!(圖片來源:my903)
鏡中鏡 微辣 成首歌都chok住唱!
成首歌都chok住唱!(圖片來源:Facebook@膠街架 PlasticGuys)
鏡中鏡 微辣 抄到足呀!
抄到足呀!(圖片來源:YouTube@膠街架Plasticguys)

網民激讚惡搞高質 連姜濤粉絲都讚好

中村惡搞姜濤的影片一出,即刻惹來極大迴響,不少網民都紛紛留言大讚今次中村的惡搞夠高質,又大讚中村唱歌咬字、音準都好過原唱姜濤。另一值得留意的地方是,每當有惡搞MIRROR和姜濤的影片一出,通常都會吸引到大批MIRROR粉絲互主,但今次竟然連姜濤的粉絲們都留言讚中村,認真厲害!

鏡中鏡 微辣
(圖片來源:網民留言截圖,Facebook@膠街架 PlasticGuys)
鏡中鏡 微辣
(圖片來源:網民留言截圖,Facebook@膠街架 PlasticGuys)
鏡中鏡 微辣
(圖片來源:網民留言截圖,Facebook@膠街架 PlasticGuys)
鏡中鏡 微辣
(圖片來源:網民留言截圖,Facebook@膠街架 PlasticGuys)

比較微辣影片 網民:業餘Project仲高質!

中村今次在業餘Project專頁「膠街架 PlasticGuys」中上傳的惡搞影片,在僅僅公開了兩天就已經有超過十萬觀看次數、8千個讚;同時令中村的舊作都被網民翻炒,大讚中村作品夠高質:「充滿熱情傻勁地做一件看似簡單卻認真的趣事,令大家拍案叫絕、勝過千言萬語。」此外,不少網民亦將中村的影片與近日影片質素逐漸下降的微辣作比較,不少網民都指連業餘Project的影片都高質過微辣,希望微辣能夠正視問題,回復當年的水準。

鏡中鏡 微辣 今次惡搞姜濤成功,不少網民都翻出中村的舊作,大讚中村的作品都夠高質!
今次惡搞姜濤成功,不少網民都翻出中村的舊作,大讚中村的作品都夠高質!(圖片來源:網上圖片)
鏡中鏡 微辣 中村惡搞姜濤,相信姜B唔會嬲嘅!
中村惡搞姜濤,相信姜B唔會嬲嘅!(圖片來源:ViuTV截圖)

一齊睇片:

重溫姜濤吒咤《鏡中鏡》大暴走!

圖片來源:Facebook@膠街架 PlasticGuys、網民留言截圖、網上照片、IG@manner__official資料或影片來源:原文刊於東方新地