微辣|多姐疑上水出post誕嬰多謝微辣成員!網民:《我推的孩子》!

流行娛樂

廣告

澳門YouTube頻道微辣因前經理人阿晶離世而導致十周年變完結點, 現時已停止運作,更傳出欠債及退租等傳聞。其後唔少藝人開始陸續上水,宣布退出微辣等,「一哥」霍哥及豪Dee決定獨立發展。而被指控帶頭玩杯葛的Doris多姐一直深潛未有上水,直到昨日(15日)網上流出一張疑似係多姐密友的IG限時動態,多姐誕子感謝好友的禮物,再po出一張好天氣的Story。
微辣
(圖片來源:ig@dorisleetw)

微辣︳多姐誕子感謝好友禮物

微辣「一姐」Doris多姐發生經理人阿晶離世事件後一直未有上水,而近日網上突然流出一張疑似係多姐密友的IG限時動態,影住一堆禮物、氣球、花等,氣球上寫住「維他奶,我地見面啦」,並表示「維他奶多謝各位哥哥姐姐嘅禮物」並tag上幾位微辣成員包括Yelo、Lok b、Lok b老公Alex、Rosalina等。多姐早前曾宣布有咗時,其仔仔名就係叫「維他奶」。其後多姐仲有po出一張好天氣的Story。

微辣 網上流出一張疑似多姐密友的照片
網上流出一張疑似多姐密友的照片(圖片來源:ig@dorisleetw)
微辣 多姐宣布有咗時,其仔仔就係叫維他奶
多姐宣布有咗時,其仔仔就係叫維他奶(圖片來源:ig@dorisleetw)
微辣 微辣成員之一yelo、R同多姐關係友好,祝福多姐
微辣成員之一yelo、R同多姐關係友好,祝福多姐(圖片來源:ig@yelovaness)
微辣 微辣成員lok b與老公Alex都有送禮祝福多姐
微辣成員lok b與老公Alex都有送禮祝福多姐(圖片來源:ig@yelovaness)
微辣 多姐上水
多姐上水(圖片來源:ig@dorisleetw)

微辣︳網民:《我推的孩子》!

對於多姐的上水,網民表示諗起早前熱爆動畫《我推的孩子》,有套有關轉生的故事「諗起《我推的孩子》」「啊晶,welcome back」「小朋友個名以後就叫Jane」「麥晶維他奶」「有close friend 都睇唔過眼」

微辣
(圖片來源:ig@dorisleetw)
微辣 早前熱爆動畫《我推的孩子》係講轉生
早前熱爆動畫《我推的孩子》係講轉生(圖片來源:《我推的孩子》)

微辣︳重溫多姐疑似回應:真相或者證據係呢刻已經唔重要

阿晶離世之後,網民到各個微辣藝人社交網聲討,為她討回公道,當中亦包括多姐!網民大鬧當年佢老屈阿晶,要求多姐還阿晶清白。昨日網上討論區流出疑似是多姐的回應,該截圖見到多姐頭像回應表示︰「對唔住,我哋無好好咁處理件事同埋關心到佢嘅情緒。呢件事發生其實邊個都唔想,發生呢件事我自己都未接受到。接住嘅係收到咁多人嘅攻擊,我仲未可以好好咁處理自己心情,而且我只係覺得真相或者證據係呢刻已經唔重要了,我當初應該好好地同佢面對面傾,宜家只想Jane安息,對唔住!」

微辣阿晶 多姐
(圖片來源:IG@dorisleetw)
微辣阿晶 多姐 阿晶生前曾邀請過多姐合作拍片
阿晶生前曾邀請過多姐合作拍片(圖片來源:YouTube@Jane Lao阿晶)

微辣︳網民怒轟毫無悔意!

對於呢個疑似多姐回應,不過,網民認為她毫無悔意,紛紛批評:「真相同證據唔重要??因為理虧嗰個係你吖嘛??」、「咩叫真相證據唔重要, 好X重要wo」、「乜嘢道歉嚟㗎 仲係以自己為先」、「咁有乜野重要?要扮無事,比你地繼續搵錢先至係重要?」

微辣阿晶 多姐 網民認為她毫無悔意,紛紛批評:「真相同證據唔重要??因為理虧嗰個係你吖嘛??」
網民認為她毫無悔意,紛紛批評:「真相同證據唔重要??因為理虧嗰個係你吖嘛??」(圖片來源:YouTube@Jane Lao阿晶)

3年前2人一起拍的舊片,網民翻出表示難過:

微辣︳搶Job羅生門

2022年1月,多姐IG出文稱阿晶已離開微辣,希望品牌不要把公關物品寄錯地址,其他成員亦有分享此帖文,正式向阿晶各走各路!由於阿晶亦有出po宣傳公關物品,因而被指搶job,她其後亦有貼出與公關的對話,有圖有字去證明自己沒有搶job。阿晶亦在群組上載與Doris的對話,內容是阿晶強調沒有搶job,希望對方拿出證據,否則還她清白。其後不少網民鬧多姐的不是,她就大爆金句:「潮退就知邊個冇着褲啦。」

微辣阿晶 多姐 多姐IG出文稱阿晶已離開微辣,希望品牌不要把公關物品寄錯地址。
多姐IG出文稱阿晶已離開微辣,希望品牌不要把公關物品寄錯地址。(圖片來源:IG@dorisleetw)
微辣阿晶 多姐
(圖片來源:IG@dorisleetw)
微辣阿晶 多姐 阿晶亦在群組上載與Doris的對話,內容是阿晶強調沒有搶job
阿晶亦在群組上載與Doris的對話,內容是阿晶強調沒有搶job(圖片來源:網上圖片)

疑前微辣員工爆料:Doris、R、Lokb帶頭玩杯葛

唔少網民湧到微辣藝人的ig留言控訴洗版,其中一位微辣後製「糟糕王」的IG都唔例外。有一位自稱係「睇唔過眼的前微辣員工」就爆料3大真相!第一點,當時阿晶「搶job事件」指係2姊妹(應指家姐佩男、阿妹思男)去搵六毫子投訴阿晶;第二點,再爆疑3位女藝人Doris、R、Lokb帶頭玩杯葛阿晶;第三點,更誇張的係如果邊個like咗Jane last day張相,仲會俾高層照肺,指呢個行為係背叛公司!事後有網民質疑無證據,亦好意外R、Lokb有份參與。

微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工
(圖片來源:IG@joecolewong)
微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人Doris
女藝人Doris(圖片來源:ig@dorisleetw)
微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人lokb
女藝人lokb(圖片來源:ig@l0kb)
微辣阿晶 多姐 阿晶離世 前微辣員工 阿晶 女藝人R
女藝人R(圖片來源:ig@rosalina1114)

圖片來源:YouTube@Jane Lao阿晶、ig@dorisleetw、IG@joecolewong、ig@l0kb、ig@rosalina1114