加蔥開Live復出玩會員制影片 YouTuber 4大分析:微辣2024將全面啟動

流行娛樂

廣告

微辣前經理人阿晶(Jane)上年7月輕生離開後,一眾微辣公司員工遭網民炮轟抵制,其員工及老闆都齊齊深潛暫停更個人頻道或社交平台。不過近日深潛多月的微辣老闆六毫子開始上水反駁不實指控,就連阿晶前男友加蔥竟然都喺元旦開Live,疑似「復出」玩會員制影片,一齊睇吓YouTuber 4大分析!

微辣加蔥元旦開Live 玩會員制影片

阿晶過世後,被網民鬧到最甘嘅加蔥,早前竟然在元旦更開Live復出。加蔥在片中聲稱並不是為了為自己洗底,仲自認係「X街」:「我講咗我就係X街,佢地講各地新聞唔係講我,我唔係要幫自己洗底。你哋記住我就係一個X街。你唔好畀我影響咗,我就係X街。」加蔥在直播結束後就將轉做Private,要加入其YouTube頻道會員才能再次收看直播片段。

微辣加蔥 加蔥神隱多月後,於日前開Live復出!
加蔥神隱多月後,於日前開Live復出!(圖片來源:IG@on99magic)
微辣加蔥 加蔥直播完之後將片段轉為會員專用。假如想加入加蔥頻道做會員就要每月課金$25港幣。
加蔥直播完之後將片段轉為會員專用。假如想加入加蔥頻道做會員就要每月課金$25港幣。(圖片來源:YouTube@Nathan Lam加蔥)

YouTuber 4大分析:微辣2024將全面啟動!

有YouTuber「TIK LEE」就分析加蔥上水之舉,其一係指加蔥同老闆六毫子咁樣前後腳上水明似係為微辣復出鋪路。第2指加蔥似乎想學Toyz咁,認自己係「x街」,人無恥便天下無敵的招數,無視網民的指控照拍片復出。第3 TIK LEE仲話收到風佢有大把人肯俾錢課金睇佢會員制會支持微辣復出,不過TIK LEE就指唔似仲有人會想課金,睇落似想帶風向、造勢多。最後TIK LEE認為微辣背後仍有金主,所以先會再復出。

遭網民喪鬧:唔係真係以為翻到身呀?

今次加蔥復出玩會員制影片,引來大批網民喪鬧,網民們都表示不敢相信加蔥會復出,更呼籲大家要抵制加蔥所有影片:「唔係真係以為翻到身呀?唔好話中文圈,放到全世界都係網絡最大公關災難之一」、「大家一定要強烈抵制,一定唔可以比佢哋d殺人犯彈返出嚟搵錢」、「佢復出我日日去佢度留言佢做過既X街野」、「其實佢地係咪onX,又唔係等錢洗, 做乜好似件事靜番少少又要自己炒番熱佢咁」「佢態度點解可以咁囂張」「佢哋成班都唔覺得自己有錯」等。

微辣加蔥 網民都對加蔥敢復出感到非常驚訝,仲紛紛留言呼籲大家要抵制加蔥所有影片。
網民都對加蔥敢復出感到非常驚訝,仲紛紛留言呼籲大家要抵制加蔥所有影片。(圖片來源:IG@on99magic)
微辣加蔥 今次加蔥復出玩會員制影片,引來大批網民喪鬧,網民們都表示不敢相信加蔥會復出,更呼籲大家要抵制加蔥所有影片。
今次加蔥復出玩會員制影片,引來大批網民喪鬧,網民們都表示不敢相信加蔥會復出,更呼籲大家要抵制加蔥所有影片。(圖片來源:IG@on99magic)

微辣六毫子神隱5個月上水

除了微辣加蔥之外,微辣老闆六毫子神隱5個月後,在12月底終於在IG寫了千字文回應阿晶離世一事,他先起題寫了:「十年以來,我希望為大家帶來快樂而不是仇恨。」六毫子亦表示一直有很多不實指控,去怒斥他們,六毫子因此列下三大點反駁不實指控,他表示微辣員工們從來未有欺凌阿晶,自己從未逼阿晶簽署任何文件,亦沒有來沒有透過黑社會分子,以不法手段傷害或恐嚇任何人。

微辣加蔥 微辣六毫子早前神隱五個月後,終於上水澄清。
微辣六毫子早前神隱五個月後,終於上水澄清。(圖片來源:IG@sixtycents)
微辣加蔥 阿晶 微辣 六毫子
(圖片來源:IG@ sixtycents)

疑似晶媽手寫信曝光 點名鬧爆加蔥、六豪子

六毫子公開其千字文後,昨晚(29日)網上突然流出疑似阿晶媽媽長達4頁的手寫信,信中內容更指控六毫子對「微辣」同事杯葛阿晶一事袖手旁觀:

回應陸志豪12月29日的說話。六毫子你無還阿晶的清白,佢話佢無搶廣告。1)講真六毫子你當初如果無講阿晶拍國光,話為公司利益著想,阿晶命運或者就不一樣。公司同事挑起杯葛阿晶,你有無出來解釋!是你害死阿晶禍首。

微辣加蔥 阿晶 疑似晶媽的手寫信流出。
疑似晶媽的手寫信流出。(圖片來源:小紅書@糖花)

「晶媽」點名爆粗鬧爆加蔥:你知我幾憎你X街

此外,疑似晶媽的手寫信亦有點名鬧爆阿晶舊愛加蔥,指加蔥連阿晶墮胎手術都不陪伴在阿晶身邊:

2)嗰林茂發在香港畀佈景版壓到腳骨折,我晶媽燉咗幾次田七、花旗瘦肉湯叫阿晶攞畀佢喝)佢連基本禮貌都無,多謝都唔講。

林茂發你話你是不婚主義。當阿晶有咗你就唔想結婚,逼阿晶落仔,連做手術都唔陪佢。我晶媽陪佢去拱北中西合醫院落仔。你知我幾憎你X街。(你宜家同張詠儀係冥婚)。

微辣加蔥 阿晶 「晶媽」激動爆粗炮轟加蔥:「你知我幾憎你X街。你宜家同張詠儀係冥婚)」
「晶媽」激動爆粗炮轟加蔥:「你知我幾憎你X街。(你宜家同張詠儀係冥婚)」(圖片來源:小紅書@糖花)
微辣加蔥 阿晶 「晶媽」激動指加蔥和六毫子都是兇手。
「晶媽」激動指加蔥和六毫子都是兇手。(圖片來源:小紅書@糖花)
微辣加蔥 微辣 阿晶曾自爆被加蔥逼墮胎,兩人於2021年分手,之後加蔥與儀仔拍拖,今年初更公布結婚喜訊。
阿晶曾自爆被加蔥逼墮胎,兩人於2021年分手,之後加蔥與儀仔拍拖,今年初更公布結婚喜訊。(圖片來源:IG@laochengin)
微辣加蔥 微辣 阿晶 加蔥儀仔
加蔥與儀仔相戀未夠一年就求婚,被網民狂轟渣男(圖片來源:IG@on99magic)

「晶媽」怒指六毫子與加蔥同為「兇手」

「晶媽」表示雖然六毫子聲稱自己為阿晶好朋友,但在晶爸過身後卻沒有送上花牌。「晶媽」亦怒指六毫子與加蔥同為「兇手」,並提及自己曾經在阿晶離世百日後去問米:「阿晶話好驚,你話找幾個兄弟整死佢。」

六毫子你話你同阿晶係朋友,點解我先生(2012年5月指2012年12月13日病逝。唔見你同X街落仔茂來探病,靈堂上你同落仔茂唔送花牌,送唔起是嗎?我先生走天堂只有毒辣公司6個同事花牌。

阿晶7月26日走咗,你哋又冇什麼表示,個個都推說無份欺凌阿晶,一個都問候我思男兩姐妹,阿妹直播笑笑口講,阿晶有病係落子蔥害佢。你六毫子同林茂發都是兇手。

阿晶100日我去坦洲新塘問米:阿晶話好驚,你話找幾個兄弟整死佢。佢話好驚。你哋冇任性我先生病逝,我一年半走咗兩個我最親的家人,我宜家一直都睇精神科,我都有抑鬱症我知自己不會生存好耐。我以後死咗我想找你哋報仇。你們還年輕,好好反思。我養大個女到大學畢業,要多少時間同金錢同心血!人在做,天在看!

微辣加蔥 阿晶 「晶媽」上傳了自己到精神科複診的記錄截圖。
「晶媽」上傳了自己到精神科複診的記錄截圖。(圖片來源:小紅書@糖花)
微辣加蔥 阿晶 同時亦上傳了到澳門醫院精神科門診複診的預約便條。
同時亦上傳了到澳門醫院精神科門診複診的預約便條。(圖片來源:小紅書@糖花)

加蔥結婚對象是誰?

儀仔與加蔥同是微辣幕後員工,不時也會客串微辣的節目,加蔥與儀仔自2021年10月開始拍拖…詳情請看

阿晶對加蔥結婚有何回應?

阿晶對於加蔥結婚未有正面回應。不過近日前上傳一張照片,當中字裡行間卻有所暗示,網民猜測…詳情請看

圖片來源:IG@on99magic、YouTube@Nathan Lam加蔥、IG@sixtycents、IG@ sixtycents、小紅書@糖花、IG@laochengin資料或影片來源:原文刊於東方新地