徐榮上節目大膽直言不忿同期林峯 心有不甘:我靚仔過佢 佢做啲戲我都做到!

流行娛樂

廣告

林盛斌(Bob)主持的J2節目《人夫放假約出去滾》每集都會邀請TVB不同人夫做嘉賓。最新一集就請來徐榮。徐榮大談入行、結婚、做老豆人生不同階段,講起剛入行時,原來年少氣盛的他心有不甘,眼見林峯極速上位,更直言:「佢做啲戲我都做到」「我當時覺得自己靚仔過林峯」等大膽言論!徐榮又透露細女徐心怡(包包)自細就能幫補屋企,接拍廣告賺奶粉錢,2歲人仔已經收到稅單要交稅。

徐榮與同期林峯比較

由林盛斌(Bob)主持的J2節目《人夫放假約出去滾》每集都會邀請圈中不同人夫擔任嘉賓,最新一集就請來徐榮傾下計,大談入行、結婚、做老豆的不同人生階段。入行已經24年的徐榮畢業於TVB第13期藝員訓練班,同班同學包括林峯、楊茜堯、趙永洪、李忠希、陳少邦、楊明、張美妮等等。畢業後,年少氣盛的徐榮坦言眼見林峯極速上位心有不甘:「成班訓練班同學,冇比較就呃人,阿峯做啲戲,我都做到吖,最多係佢靚仔少少?但我都唔覺得呀!讀訓練班嗰陣,我覺得自己係金城武嗰種,睇自己特別靚仔,我當時覺得自己靚仔過林峯呀!」不過徐榮表示這種銳氣在4、5年後開始慢慢減退,當時離開TVB又唔甘心,出外闖又不知道如何是好,所以決定留低,用心演繹每一個角色。

由林盛斌Bob)主持的J2節目《人夫放假約出去滾》每集都會邀請圈中不同人夫擔任嘉賓,最新一集就請來徐榮傾下計。
由林盛斌主持的J2節目《人夫放假約出去滾》每集都會邀請圈中不同人夫擔任嘉賓,最新一集就請來徐榮傾下計。(圖片來源:IG@tsuiwing0807)
節目上,徐榮坦言眼見林峯當年極速上位心有不甘。
節目上,徐榮坦言眼見林峯當年極速上位心有不甘。(圖片來源:IG@tsuiwing0807)
徐榮畢業於TVB第13期藝員訓練班,同期藝訓班同學包括林峯、楊茜堯、趙永洪、李忠希、陳少邦、楊明、張美妮等等。
徐榮畢業於TVB第13期藝員訓練班,同期藝訓班同學包括林峯、楊茜堯、趙永洪、李忠希、陳少邦、楊明、張美妮等等。(圖片來源:weibo@張美妮)
徐榮當年覺得自己靚仔過林峯!
徐榮當年覺得自己靚仔過林峯!(圖片來源:weibo@林峯)
徐榮近年銳氣慢慢減退,決定用心演繹每一個角色。
徐榮近年銳氣慢慢減退,決定用心演繹每一個角色。(圖片來源:IG@tsuiwing0807)

愛女包包2歲就交稅

講到感情生活,徐榮當年在朋友介紹下認識太太Kathy,拍拖兩年就決定結婚,他形容兩人的愛情來得非常舒服自然,兩公婆一切以小朋友為先,徐榮認為小朋友在一段婚姻中非常重要:「其實我麻麻結婚呢樣嘢,因為好怕煩,後來決定有小朋友就結婚,小朋友喺一段婚姻入面好緊要,如果冇小朋友,我諗我一定離咗婚。」徐榮表示大仔徐朗現時在英國體育學校讀書,努力實現做足球員的夢想。至於細女徐心怡(包包)自細就接拍廣告賺奶粉錢:「佢兩歲人仔已經收到稅單要交稅,叫做搵到奶粉錢,拍下廣告令佢唔怕陌生人,都係件好事。」徐榮與太太結婚15年恩愛如昔,一家四口幸福美滿,羨煞旁人。

徐榮與太太Kathy結婚15年恩愛如昔,一家四口幸福美滿,羨煞旁人。
徐榮與太太Kathy結婚15年恩愛如昔,一家四口幸福美滿,羨煞旁人。(圖片來源:IG@tsuiwing0807)
大仔徐朗現時在英國體育學校讀書,徐榮支持囝囝努力實現做足球員的夢想。
大仔徐朗現時在英國體育學校讀書,徐榮支持囝囝努力實現做足球員的夢想。(圖片來源:IG@tsuiwing0807)
徐榮一家現時只能用視像與大仔見面。
徐榮一家現時只能用視像與大仔見面。(圖片來源:IG@tsuiwing0807)
徐榮又透露細女包包自細就接拍廣告賺奶粉錢,2歲人仔已經收到稅單要交稅。
徐榮透露細女包包自細就接拍廣告賺奶粉錢,2歲人仔已經收到稅單要交稅。(圖片來源:IG@tsuiwing0807)

關鍵詞
徐榮林峯
撰文:東方新地圖片來源:IG@tsuiwing0807、weibo@張美妮、weibo@林峯資料或影片來源:YouTube@TVB USA Official