ERROR、MIRROR帶領人氣!ViuTV一哥強尼直言「公司應該加人工畀XX」

流行娛樂

廣告

強尼與沈殷怡日前孖住出席活動,被稱ViuTV一哥的強尼提到近半年獲公司帶挈,工作不斷。 強尼更提到覺得加人工應該加畀……立即睇睇詳情!

撰文:Lmc丨圖片:Shirley@IG、強尼@IG、肥仔@IG丨編輯:海月

強尼:呢半年工作真係接多咗

強尼孖沈殷怡出席咖啡活動,二人一齊學調咖啡兼拉花。被網友發稱做ViuTV一哥的強尼稱近半年獲公司帶挈,勁多工作撈。他提到係公司帶挈嘅,兩個都好開心,多謝客戶支持,呢半年工作真係接多咗,真心覺得加人工應該加畀幕後、經理人。

強尼指公司加人工應該畀幕後、經理人
強尼指公司加人工應該畀幕後、經理人(圖片來源:Shirley@IG、強尼@IG、肥仔@IG)

Shirley:開心的是大家看多了電視

另外,Shirley又提到開心的是大家看多了電視,出街會聽到好多人講『知我咩料啦!』、『自肥可恥但很有用』。

Shirley又提到開心的是大家看多了電視
Shirley又提到開心的是大家看多了電視(圖片來源:Shirley@IG、強尼@IG、肥仔@IG)

被問肥仔一早吼住娟姐、強尼:明顯係講笑啫

另外,ERROR成員肥仔(梁業)驚爆與拍拖8年的初戀女友分手,堪輿學家七仙羽月初曾在ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》爆料,指「肥仔一早吼住娟姐(練美娟)」。份主持的強尼有份見證?強尼笑明顯係講笑啫,佢哋分手都係睇新聞先知,覺得可惜,其實肥仔又紅又有才華,又好人、又可愛要,Shirley表示肥仔沒有追自己。

被問肥仔一早吼住娟姐、強尼:明顯係講笑啫
被問肥仔一早吼住娟姐、強尼:明顯係講笑啫(圖片來源:Shirley@IG、強尼@IG、肥仔@IG)
ERROR成員肥仔(梁業)驚爆與拍拖8年的初戀女友分手
ERROR成員肥仔(梁業)驚爆與拍拖8年的初戀女友分手(圖片來源:Shirley@IG、強尼@IG、肥仔@IG)

沈殷怡近日浸浴戲水片遭流出?

沈殷怡(Shirley)近日與家人和好友一遊泰國,意外被好友拍下浴照片段。Shirley及後亦有轉發片段和回應:「我話因為幫大象沖涼所以先有泳衣,佢哋就拉我一齊沖涼,真係福利擔當組」…詳情請看

沈殷怡有整容嗎?

有網民討論沈殷怡的外貌進化史,有網民貼出她在「2014年中國地球小姐」時的照片,表示雖然沈殷怡的外貌上變化不大,但現在的身形比當時豐滿了不少。同時亦有網民翻出沈殷怡小學照片,力證沈殷怡從小到大已經是眼大鼻高的小美人…詳情請看