雯雯不忍了 婚變或成真?IG講離婚簽紙 兼交代骨肉去向

流行娛樂

廣告

張致恒(Steven)老婆區燕雯(雯雯)結婚4年以嚟,經常鬧婚變,不過雯雯次次講完要離婚,轉頭又會爆出懷孕的消息。近日張致恒喺雯雯誕吓第4胎後結紮,2人又大玩夫妻Q&A,似乎重修舊好,點知昨晚(5日),雯雯態度非常強硬發文又話要離婚了,今次仲講埋4個仔會點處理。
雯雯 張致恒喺雯雯誕吓第4胎後結紮,2人又大玩夫妻Q&A,似乎重修舊好
張致恒喺雯雯誕吓第4胎後結紮,2人又大玩夫妻Q&A,似乎重修舊好(圖片來源:youtube@Uglymama 雯雯)
雯雯 張致恒 張致恒 雯雯 steven 張致恒 張致恒宣布將會做結紮手術。
張致恒早前宣布將會做結紮手術。(圖片來源:IG@stevencheung)
雯雯 張致恒 張致恒 雯雯 Steven老婆雯雯突然發文叫「救命」。
Steven老婆雯雯突然發文叫「救命」。(圖片來源:IG@ugly__mama)

雯雯:我決定離婚 小朋友就交比社工同有關人仕

雯雯昨晚(5日)在其中一個IG story表示:

「我已經可以完完全全無顧慮咁講,我決定離婚,下一次就係可以POST簽紙一刻。至於小朋友,就交比社工同有關人仕決定去向。」

雯雯 張致恒 雯雯昨晚5日)在其中一個IG story表示決定離婚
雯雯昨晚(5日)在其中一個IG story表示決定離婚(圖片來源:IG@ugly__mama2.0)

林作:本人受夠 願意贊助離婚

就連林作都回應雯雯的離婚宣言,表示「由於本人受夠呢對夫妻比我更無恥地刷存在感,本人宣布願意贊助律師費助女士成功離婚。只希望唔好再見到得個講字。

雯雯
(圖片來源:新monday留言截圖)

張致恒為男士保健品宣傳

另一方面,同日張致恒在IG發文為男士保健品宣傳,不少網民表示:「所以生得出咁多件」、「你真係諗住再生啊?又話窮」、「呢間真心好嘅 搵你賣廣告 加油努力搵錢」。

張致恒被爆去性商店玩皮鞭

再者,有傳媒報道有網友發現張致恒早前去旺角性商店光顧,更疑似玩弄皮鞭,張致恒其後受訪解釋不是消費,而是返新工任售貨員。被問任職性商品售貨員感覺如何,張致恒指雖知性商品用途,但要更深入了解商品特質,更稱:「我好多嘢都唔太識」,被問有無人認得他,張致恒承認都有試過,還問他點解喺度。

張致恒又指周永恒曾找他合作做生意,笑指二人有意成為「花生大王」去賣花生,其後又提議賣鹵味,不過他補充說計劃未告吹,找到合適店舖可考慮開檔。

張致恒 雯雯 雯雯 張致恒
(圖片來源:IG@stevencheung)
張致恒 雯雯 雯雯 張致恒 周永恒囝囝BB時已勁似爸爸,眼仔睩睩好可愛。
張致恒又指周永恒曾找他合作做生意,笑指二人有意成為「花生大王」去賣花生。(圖片來源:新傳媒資料庫)

雯雯突叫救命急需賺快錢

老婆雯雯經常在社交平台同大家分享近況,總離不開婚變、鬧老公等等元素。早前疑他們一家人再度陷入財困,雯雯寫下:「能夠最快賺到錢嘅工作,歡迎搵我!」之後她又再發一文:「急需賺快錢,救命!」

雯雯 張致恒 張致恒 雯雯
(圖片來源:IG@ugly_mama)
雯雯 張致恒 張致恒 雯雯 之後她又再發一文:「急需賺快錢,救命!」
之後她又再發一文:「急需賺快錢,救命!」(圖片來源:IG@ugly_mama)

網友建議:炒散囉

該帖一出,不少網友紛紛獻計,建議「急搵錢 但仲要工搵佢」、「炒散囉,即日出糧 又乜人都做得」、「又要快又要搵到錢 得一個方法」,甚至有網民叫佢去KK園打工。雯雯事後再更新限時動態,表示收到晒網民們的建議和祝福:「多謝大家,你哋鍾意講乜都好,最重要我照顧到屋企。」

雯雯 張致恒 張致恒 雯雯 雯雯事後再更新限時動態,表示收到晒網民們的建議和祝福。
雯雯事後再更新限時動態,表示收到晒網民們的建議和祝福。(圖片來源:IG@ugly__mama)
雯雯 張致恒 張致恒 雯雯 雯雯上星期幫第4胎慶祝滿月。
雯雯上星期幫第4胎慶祝滿月。(圖片來源:IG@ugly__mama)

親自發文宣布「重大決定」

Steven於本月6日迎接第4個兒子張天樂的誕生之後,事隔一星期在Instagram宣布將會進行結紮手術留言說:「多謝大家一路以嚟俾我嘅意見、對我嘅支持同鼓勵,好榮幸可以做到4個小朋友嘅爸爸,見到第4個仔出世,諗返起呢幾年經歷咗好多嘢⋯⋯」他表示為了未來一家6口的生活,深思熟慮下決定結紮:「我決定進行結紮手術,為頭家負上最大責任。我已經聯絡咗一間日間手術中心安排做手術,詳細情形我會等手術之後同大家分享。謝謝大家。」

雯雯 張致恒 張致恒 雯雯 steven 張致恒 Steven發文宣布將會為了家庭,會去做結紮手術。
Steven發文宣布將會為了家庭,會去做結紮手術。(圖片來源:IG@stevencheung)
雯雯 張致恒 張致恒 雯雯 steven 張致恒 Steven於本月6日迎接第4個兒子張天樂的誕生。
Steven於本月6日迎接第4個兒子張天樂的誕生。(圖片來源:IG@stevencheung)

結紮手術盛惠$3000

根據家計會官網,輸精管結紮手術費用為$3000(居港權人士),而手術將會以局部麻醉形式,所有進行申請結紮手術的男士,要先到任何一間節育指導診所進行護士「術前諮詢」服務,隨後再見醫生進行「術前檢查及輔導」服務,而且已婚的男士亦須攜同太太一同出席術前輔導面談。

steven 張致恒 張致恆 雯雯 雯雯 張致恒 雯雯又喺IG發長文放負!
張致恆(Steven)與老婆區燕雯(雯雯)的家事非常精彩。(圖片來源:IG@ stevencheung)

撰文:東方新地圖片來源:新monday留言截圖、IG@stevencheung、IG@ugly__mama資料或影片來源:原文刊於東方新地