張致恒老婆雯雯間接數臭老公3宗罪 暗指自己自作先受?!

流行娛樂

廣告

張致恆和老婆區燕雯(雯雯)結婚4年,已是3名兒子的父母。由於雯雯不時在社交平台抱怨自己老公和經常傳出離婚傳言,令一眾網民十分關注他們的婚姻生活。近日,雯雯疑似受言論影響,再次在社交平台爆發!
張致恒 張致恆一家生活照。
張致恆一家生活照。(圖片來源:ig@stevencheung)

雯雯間接數臭老公3宗罪

昨日,雯雯在傍晚於社交平台發表長文,並表示自己「只會講一次,亦不會私下回覆所有,所以唔需要不斷炸我」。雯雯疑似受網民的留言影響,並藉此表達不滿和回應,不過字裡行間就疑似爆埋張致恆婚後狀況出嚟,又借錢唔還、偷食出軌等。

張致恒 雯雯疑似在社交平台間接數臭老公3宗罪。
雯雯疑似在社交平台間接數臭老公3宗罪。(圖片來源:ig@ugly_mama)

1)張致恒周身債

雯雯疑似回應還錢的留言,表示「如果你搵我係想講我老公曾經問你借錢而又未還錢嘅,好抱歉,我都冇錢」。此言論間接道出,張致恒疑似向人借錢不還錢,以致債主向雯雯追債。同時,亦間接指出張致恒一家有財政困難。

張致恒 張致恆一家疑似有財政困難。
張致恆一家疑似有財政困難。(圖片來源:ig@stevencheung)

2)張致恒有人格問題

其次,雯雯表示「如果你搵我係想講我老公佢係一個咩人、人格係點、有咩缺點。我諗我同佢認識左10幾年,結左婚4年都應該夠了解」。她間接表示有網民向她指出張致恒的缺點和人格問題。不過雯雯疑似懶理網民,堅持遵從自己的看法。

張致恒 雯雯表示了解自己老公的人格。
雯雯表示了解自己老公的人格。(圖片來源:ig@stevencheung)

3)張致恒花心出軌外遇

同時,雯雯亦間接承認自己老公張致恒花心和出軌,表示「如果你搵我係想講同過我老公有野又或者佢出軌,我諗我只可以答你,就算係事實,其實對我都冇乜影響。我相信目前嘅我唔會因為呢啲咁嘅嘢,而影響到我嘅生活,又或者情緒。再講,我選擇得同一個公眾人物結婚,我諗好難免有好多個唔同嘅你哋出現搵我」。這表明雯雯不時收到張致恒出軌的資訊。不過,雯雯疑似見怪不怪,表明自己已有心理準備,亦同時帶出有唔少想爆張致恒大鑊,仲用過嚟威脅雯雯?!

張致恒 雯雯表示自己已有心理準備接受老公出軌。
雯雯表示自己已有心理準備接受老公出軌。(圖片來源:ig@ugly_mama)

雯雯結果都係堅持唔離婚?

最後,雯雯表示「如果你哋任何一個想公開曝光一切,你哋即管可以做,不會影響到我。不過你哋公開,佢冇工作,一樣不會有錢比你地。你哋話希望將所有嘅事實放喺我心裏面。其實冇咁嘅必要,我選擇得而家嘅路我就要自己去承受」,雯雯表明自己會承受一切,直言不受網民影響。

張致恒 雯雯表明自己會承受一切,直言不受網民影響。
雯雯表明自己會承受一切,直言不受網民影響。(圖片來源:ig@ugly_mama)

她亦指「如果你哋嘅目的係想我哋離婚,我諗我可以同你講你講我已經有我嘅路行。若果我真係要離婚,我諗我可以有好多原因。但係一定唔會係,因為一個又一個嘅你地嘅故事。」疑似回應自己現時不會離婚。

重溫張致恆完美演繹「死性不改」老婆又要離婚啦!

今年10月雯雯被發現unfollow老公IG,更將她IG上所有關於張致恆的照片都刪去,當時再次惹來婚變傳聞。事後雯雯表示:「佢都唔玩IG,我IG淨係Follow咗我嘅家人。」又謂:「想專注返三個仔同埋三隻狗,唔想再咁多話題。」。

張致恒 張致恆一家生活照。
張致恆一家生活照。(圖片來源:ig@stevencheung)

圖片來源:ig@ugly_mama, ig@stevencheung