張致恒銅鑼灣派安全套:努力搵奶粉錢 終於宣布做結紥手術

流行娛樂

廣告

張致恒(Steven)同老婆區燕雯(雯雯)結婚4年,育有3名孩子,之後又宣布陀第4胎,家庭負擔又再增加!最近網民再發現張致恒打工的證據!早前(26日)被網民野生捕獲在銅鑼灣與其他女員工一同開工派安全套,今日(13日)宣布進行結紥手術!
張致恒 安全套 張致恒 新工 雯雯 張致恒 雯雯又喺IG發長文放負!
最近網民再發現張致恒打工的證據!(圖片來源:IG@stevencheung)

張致恒派傳單兼安全套努力搵錢

近日,有網民在大街之上見到一個熟悉的面孔,竟是身穿黃色T恤的張致恒在銅鑼灣百德新街,一手舉牌,一手派傳單兼安全套,身為「多仔公」張致恒派安全套被嘲諷毫無說服力,張致恒亦在社交網發文稱:「今天接受新鮮的工作派傳單,努力搵奶粉錢呀!」

張致恒 安全套 張致恒 新工 身穿黃色T恤的張致恒在銅鑼灣百德新街,一手舉牌,一手派傳單兼安全套
身穿黃色T恤的張致恒在銅鑼灣百德新街,一手舉牌,一手派傳單兼安全套(圖片來源:網上圖片)
張致恒 安全套 張致恒 新工 張致恒亦在社交網發文稱:「今天接受新鮮的工作派傳單,努力搵奶粉錢呀!」
張致恒亦在社交網發文稱:「今天接受新鮮的工作派傳單,努力搵奶粉錢呀!」(圖片來源:IG@stevencheung)

林芊妤隔空鼓勵:做個好榜樣俾你嘅小朋友睇

看見張致恒勤力養家,正在澳洲與老公兒子探親的林芊妤,隔空鼓勵張致恒:

「我相信每個人都有經歷過低谷,而當係(喺)低谷既(嘅)時候總係不停會有更多不停既(嘅)打擊叫你放棄,呢個時候必須比正常人付出多一百倍嘅努力去生活,去再次得到別人的信任,一開始得到嘅可能係唔成正比例既(嘅)回報,但我相信有一日你會越嚟越好。挫敗唔係壞事,而係成長既(嘅)嘅經過。做個好榜樣俾你嘅小朋友睇 加油呀。」

不少網民都讚女神林芊妤的留言很窩心:「這個世界落井下石容易~雪中送炭難,難得看到有點温暖的留言~ 你很棒」、「女神」、「你講嘅說話令人好鼓舞」。

張致恒 安全套 張致恒 新工 林芊妤隔空鼓勵張致恒
林芊妤隔空鼓勵張致恒(圖片來源:IG@stevencheung)
張致恒 安全套 張致恒 新工 林芊妤隔空鼓勵張致恒:「做個好榜樣俾你嘅小朋友睇 加油呀」。
林芊妤隔空鼓勵張致恒:「做個好榜樣俾你嘅小朋友睇 加油呀」。(圖片來源:IG@coffee89921)
張致恒 安全套 張致恒 新工 林芊妤正在澳洲與老公兒子探親
林芊妤正在澳洲與老公兒子探親(圖片來源:IG@coffee89921)
張致恒 安全套 張致恒 新工 亦有在當地教瑜伽
亦有在當地教瑜伽(圖片來源:IG@coffee89921)

張致恒終於宣布做結紥手術

張致恒Steven同老婆區燕雯(雯雯)生到第4個仔之後,近日Steven終於做出做結紥手術!唔少網民都留言大讚Steven終於識諗。

多謝大家一路以嚟俾我嘅意見、對我嘅支持同鼓勵,好榮幸可以做到四個小朋友嘅爸爸,見到第四個仔出世,諗返起呢幾年經歷咗好多野⋯為咗未來一家六口嘅生活,經過深思熟慮嘅思考,我決定進行結紥手術,為頭家負上最大責任。我已經聯絡咗一間日間手術中心安排做手術,詳細情形我會等手術之後同大家分享。謝謝大家。

張致恒 安全套
(圖片來源:ig@stevencheung)

雯雯千字文再次數臭Steven結束會員制

早前張致恒Steven同老婆區燕雯(雯雯)一家五口去行書展,以為二人準備好返,點知近日雯雯又再喺IG放負,指Steven五年嚟都無安守本份,仲係咁溝女仲要數自己老婆等,內文如下:

的確我係好失敗,我承受唔到外界嘅打擊,甚至壓力。今日嘅新聞導致我變咗騙子。收到好多msg,話我借張致恒出位,如果唔係邊有人識,但我從來冇諗過要出名甚至做一個名人,我只係已經被逼到爆煲,諗唔到其他地方去發洩,所以就會不停打一啲嘢出嚟,去發洩自己嘅不滿同情緒或者委屈。

我從來冇諗過後果,亦都冇諗過之後會發生嘅事,我只係嗰一刻好辛苦,所以就打出嚟,而去到要做一個收費嘅平台,一來我唔想有啲黑心或者根本唔係關心自己嘅人出現喺平台,二來我就嚟要生,唔係偷唔係搶唔係犯法,我都需要諗盡辦法去找錢畀屋企交租同生活,咁啱有IG咁樣提議我就嘗試。

試問有邊個會鍾意畀人笑做小丑,甚至不停畀人鬧?但係我冇辦法,我搵唔到呢筆錢,我成個屋企就會瞓街,我又可以點樣選擇,畀人話乞兒畀人話嘅所有嘢,一個正常嘅人都唔會開心,但係我一直同自己講捱過咗,呢一段時間嘅時間就會好,一定要過到而家先有之後。

諗番(返)轉頭,點解我會變到咁癲點解我要不停發洩我嘅不滿?可能係因為受嘅傷害已經去到極限,承受嘅委屈已經去到冇可能再收埋,你要去怪我去製造負面新聞倒你米?影響你嘅事業?甚至所有嘢?

點解你唔諗吓五年裏面,你有冇真真正正改變過安守本份?我喺屋企捱生捱死,大住肚照顧小朋友,你有畀任何嘅金錢我哋去食飯買奶粉尿片睇醫生?我都係靠自己,不停搵朋友,嗰段時間,我從來冇質疑過你任何嘢,我只係同自己講好快就會過,你好快就會返嚟,但係結果我換來嘅係乜嘢?你溝女對住啲女仔去數自己老婆嘅時候,你又有冇諗過我?

我今時今日公開去講你去發洩,我相信你嘅傷害唔會夠我大!我一次又一次原諒你畀機會你,甚至再一次懷孕,但係你從來冇悔疚心,只係怪我點解要公開,無可奈何,我而家冇能力,一定要人幫手,但係我相信我生完我一定會有出路,我唔需要再停留喺度…

至於個收費IG,好多謝真正支持我嘅人去之前(支持)我同關心我,但無奈我好失敗,我承受唔到外界嘅評論甚至打擊,所以過埋今個月我會取消。預先畀咗錢嘅朋友,我會退番錢俾你哋,我希望從此之後所有嘅人都可以放過我。

張致恒 安全套 張致恒 新工 雯雯 張致恒 雯雯 張致恆 離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家生活照。
張致恒一家生活照。(圖片來源:ig@stevencheung)

張致恆1拖3行書展 做個盡責爸爸

張致恆早前被人拍到與雯雯帶住3個兒子入場去書展做好爸爸。老婆雯雯身穿黃色連身裙、白色運動鞋,由於她正佗住第4胎,張致恆就負責照顧3個仔仔。張致恆面露笑容,一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,雖然辛苦,但畫面好溫馨。張致恆亦有在IG分享大仔、二仔坐在BB車上看圖書的片段,留言︰「細個自己去動漫,大個同個仔睇圖書。」有網民見到張致恆努力照顧孩子,都大讚「貼地做人」、「同老婆雯雯形成強烈對比」!

張致恒 安全套 張致恒 新工 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 照片中,張致恒一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,畫面好溫馨。
照片中,張致恆一個人孭住孻仔,手推住大仔及二仔坐住的BB車,畫面好溫馨。(圖片來源:網上圖片)
張致恒 安全套 張致恒 新工 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 兩位仔仔都喜歡睇書
兩位仔仔都喜歡睇書(圖片來源:IG@stevencheung)

小食店打工被野生捕獲

早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲拍照放上社交網。有網民認為畢竟張致恆肯自力更生,唔好打擾別人;亦有人就覺得張致恆北上登台仲好,亦建議其他收入更好的工作。

張致恒 安全套 張致恒 新工 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 父親 早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲影相晒出社交網。
早前有網民在小食店巧遇工作中的張致恆,仲影相晒出社交網。(圖片來源:網上圖片)

張致恒雯雯認陀第4胎 搞$50會員制幫補家計

張致恒同雯雯2019年奉子成婚,3年誕3子,細仔去年6月出世,剛剛又宣布陀第4胎。雯雯早前聲稱停用舊有IG,卻忽然出po公布大搞50元會員制,富二代KOL Sean Lam卻大爆被雯雯拒絕,把本來已付的50元退回給他!

張致恒 安全套 張致恒 新工 雯雯 張致恒 張致恒 爸爸 張致恒 雯雯 雯雯經常一拖三個仔,又自爆現時欠租及書簿費!
雯雯經常一拖三個仔,又自爆現時欠租及書簿費!(圖片來源:IG@ugly_mama)

撰文:東方新地圖片來源:IG@stevencheung,IG@coffee89921資料或影片來源:原文刊於東方新地