雯雯斥遭網紅Sean Lam利用:我冇諗過要紅! 張致恆終於上水

流行娛樂

廣告

「離婚界KOL」張致恆老婆雯雯(區燕雯),日前宣布以每月$50會員制開通新IG帳號。 富二代網紅Sean Lam開直播,「雯雯」亂入,指若想睇佢兩公婆嘈交,就收$100,似為新IG招收會員。張致恆老婆雯雯澄清遭人冒認,她沒有亂入直播,更暗指遭Sean Lam利用,怒斥:「如果你覺得我有價值,希望幫到你啦!」
張致恒 張致恒和雯雯將四年抱四,第四個BB快將出世!
張致恒和雯雯將四年抱四,第四個BB快將出世!(圖片來源:IG@stevencheung)

張致恆老婆雯雯否認亂入直播爆料

網紅Sean Lam畀錢追蹤雯雯新IG,卻被雯雯以「用意唔好嘅人」踼走,把月費$50退還。Sean Lam如常晚上開直播,「雯雯」亂入互動,又大爆閨房樂。昨晚雯雯稱遭人冒認,「其實我都只係普通人,突然間變得咁有價值,真係多謝大家。我個Account係ugly_mama,嗰個好明顯係Ugly__mama 3條線。我都唔再多講,總之得啖笑!」深夜時雯雯更在新IG開直播澄清,提醒大家勿上當,反被網民指她如願成功上位!

張致恒 張致恒老婆否認這個帳號是她本人,稱被冒認闖入網紅Sean Lam和老婆Toby Sin的直播爆料!該帳號名稱跟雯雯十分相似,profile pic更是一樣!
張致恒老婆否認這個帳號是她本人,稱被冒認闖入網紅Sean Lam和老婆Toby Sin的直播爆料!該帳號名稱跟雯雯十分相似,profile pic更是一樣!(圖片來源:IG@seanlam_888)

雯雯不甘被Sean Lam利用:希望幫到你

雯雯似乎不甘被指博上位,凌晨3時出post,「我冇諗過要出名,冇諗過要做KOL,但係咁樣被人利用同笑,我覺得最可悲係玩我嘅父母自己都有小朋友,點解可以做得出,如果你覺得我有價值嘅 你就繼續利用同玩,希望幫到你。我同自己講俾人當小丑俾人鬧都唔緊要,最緊要有辦法俾到生活你哋(小朋友)」

張致恒 有米網紅Sean Lam老竇白手興家,其後靠炒樓置富,Sean是星級花店主理人,從事不同生意遍布中港日三地。
有米網紅Sean Lam老竇白手興家,其後靠炒樓置富,Sean是星級花店主理人,從事不同生意遍布中港日三地。(圖片來源:IG@seanlam_888)
張致恒 雯雯稱遭Sean Lam利用!(圖片來源:IG@ugly_mama
雯雯稱遭Sean Lam利用!(圖片來源:IG@ugly_mama

網民:你應該多謝Sean Lam令你成功上位!

不過網民卻質疑是「劇情所需」,懷疑有人一直鋪路出位,今次終於成功,「呢個女人真係極品,唱衰到個老公無得翻身,跟住扮可憐原來佢自己想做幕前」、「佢多謝Sean都嚟唔切啦,仲話人哋砌佢」、「多得Sean Lam捧紅佢咋,佢都係想出名啫」、「雯雯同林作最夾,不如結婚,不停自製新聞」、「根本係佢自己扮自己」、「終於睇清其實成盤棋錯喺邊,就係Steven娶咗呢個女人」、「根本係佢嚟,佢真係做得出扮番自己製造新聞」。不過都有網呢為雯雯抱打不平,嗎呢個時候仲要扮雯雯玩嘢。

張致恒 雯雯上月慶祝細仔1歲生日,又快將生第四胎!生仔效率驚人!
雯雯上月慶祝細仔1歲生日,又快將生第四胎!生仔效率驚人!(圖片來源:IG@ugly_mama)

張致恒終於蒲頭有回應!

張致恒Steven 終於蒲頭,留言指老婆雯雯遭假account 冒認,點知反被網民圍攻,「你終於上水啦,以為你以後隊個老婆做幕前」、「好心你管下你老婆把口啦」、「叫你老婆唔好做KOL呀,貴圈從此永無安寧」、「KOL唔係人人做到㗎,你勸下你老婆啦」、「你老婆直播得嗰十幾個,人哋問佢嘢,佢又問番人,連做人基本溝通都唔識」。

張致恒 張致恒與三名兒子!
張致恒與三名兒子!(圖片來源:IG@stevencheung)
張致恒 張致恆再出post,嬲爆會採取法律行動添!
張致恆再出post,嬲爆會採取法律行動添!(圖片來源:ig@stevencheung)

圖片來源:IG@seanlam_888、IG@ugly_mama、IG@stevencheung