張致恆完美演繹「死性不改」老婆又要離婚啦!

流行娛樂

廣告

張致恆同老婆區燕雯(雯雯)於2019年奉子成婚,結婚至今已育有3名兒子,分別是3歲的大仔天寶、兩歲的二仔天牧,以及出世只有個多月的細仔天朗,組成了一家五口的幸福家庭。不過夫婦間多次都傳出離婚的傳言,而今日,雯雯又想離婚啦!

張致恆完美演繹「死性不改」老婆又要離婚啦!

今年10月雯雯被發現unfollow老公IG,更將她IG上所有關於張致恆的照片都刪去,當時再次惹來婚變傳聞。事後雯雯表示:「佢都唔玩IG,我IG淨係Follow咗我嘅家人。」又謂:「想專注返三個仔同埋三隻狗,唔想再咁多話題。」。

張致恆
(圖片來源:IG@stevencheung)

今次離婚唔係「玩女人」

不過去到今日(12月7日),老婆雯雯又再次於IG Story上放負,話今次真係去到「極限」,疑似係終於頂唔順死性不改的老公張致恆,即將做得離婚的舉動!而在Story中又提及今次限致恆唔係衰「出面有第二個」同「玩女人」,而係單單性格不合。

張致恆
(圖片來源:IG@stevencheung)

雯雯全篇聲明(已加鄺俊宇式標點符號):

可以當我精神有問題,
可以當我做新聞,
可以當我思覺失調。
但我可以好肯定咁講,
己經到咗我極限,
全部野巳經到咗我底線。
唔需要估,
唔係玩女人,
唔係又有第二個,
好簡單,
性格,溝通唔到,容忍唔到。
我自己係單親成長,
以為努力堅持死撐,我嘅小朋友就可以完整成長,但原來真係勉強唔到。
每日對住原來可以咁攰。
宜家,安排一切,2023年,一定會可以做返自己,有好嘅開始。
大家,最喜歡,話我抵死,揀錯人,
唔試過,又點知 結果。

張致恆
(圖片來源:IG@ugly__mama)

雯雯:這樣已經足夠 輕鬆哂。

之後雯雯再於IG上傳一張照片,當中只有她跟子女的合照,而Steven就缺席其中。她於caption處寫道:「這樣已經足夠 輕鬆哂。」,似乎今次真係的起心肝要離婚!

張致恆
(圖片來源:IG@ugly__mama)

網民當正狼來了

對於今次好似真係會離婚,網民都猜測到兩人未來的走向,估計在離婚前可能會再孕育新生命,然後又再次不離婚。對於兩人的離婚傳聞已經多次傳出,網民都紛紛當其傳聞「狼來了」咁看待,仲認為兩人唔應該離婚,因為大家是最適合彼此的。

張致恆
(圖片來源:IG@ugly__mama)

圖片來源:IG