張曦雯疑太重pad現「怪胸」(有圖) 網民:點解得半個?!

流行娛樂

廣告

現年32歲的前華姐冠軍張曦雯(Kelly)自2018年開台直播打機受驚爆粗後,其真性情受到不少網民青睞,加上Kelly外表亮眼,因而人氣急升。Kelly亦不時在社交媒體上公開靚相,大騷Fit爆零贅肉身形,令人羨慕。而今日(12/10)Kelly就同網民分享了一系列新相,但相中的Kelly疑似因為穿上重Pad內衣,搞到出現「怪胸」疑雲,令不少網民錯重點。
張曦雯
(圖片來源:IG@kelllycheung)

女神失手太重pad?奇怪胸形惹疑雲

今日(12/10),女神張曦雯(Kelly)她在IG上曬出一系列身穿貼身白色T恤的靚相,並寫道:「7am by the harbour」,吸引不少網民及圈中朋友「畀Like」。好友姜麗文更忍不住留言笑指點解Kelly一大清早著得咁「行」:「Da hell u look like that at 7am with just a white tee and baggy pants?」。相中可見Kelly上身衣著非常貼身,更露出性感小蠻腰大擺pose,配合清晨的維港景色可謂十分吸晴,但令人關注的是,相中Kelly上衣似乎疑因pad墊太厚,令胸部曲線相當奇特,出現奇怪胸型,惹人猜疑。

張曦雯 女神張曦雯Kelly)她在IG上曬出一系列身穿貼身白色T恤的靚相
女神張曦雯(Kelly)她在IG上曬出一系列身穿貼身白色T恤的靚相(圖片來源:IG@kelllycheung)
張曦雯 唔同角度都有唔小變化!
唔同角度都有唔小變化!(圖片來源:IG@kelllycheung)
張曦雯
(圖片來源:IG@kelllycheung)

告別短髮造型 重現女神風彩

女神張曦雯(Kelly)由參選《國際中華小姐》開始都係以長曲髮示人,極具有女人味,更已成為佢嘅標誌之一。早前Kelly為拍新劇一改形象,將一頭秀髮前短,以清新「男仔頭」造型示人,再配合型格打扮營造新鮮感。可惜網民似乎不太受落,唔少fans表示佢長髮好睇好多,更有網民指Kelly短髮造型激老10歲。而今Kelly將頭髮留長,配合精緻妝容,重現女人味,令女神風彩重現。

張曦雯
(圖片來源:IG@kelllycheung)
張曦雯
(圖片來源:IG@kelllycheung)

張曦雯疑太重pad現「怪胸」?

Kelly在社交媒體上公開靚相,大騷Fit爆零贅肉身形,令人羨慕。但相中的Kelly疑似因為穿上重Pad內衣,搞到出現…詳情請看

張曦雯告別短髮造型?

早前Kelly為拍新劇一改形象,將一頭秀髮前短,以清新「男仔頭」造型示人,可惜網民似乎不太受落,唔少fans表示佢…詳情請看

關鍵詞
張曦雯
圖片來源:IG@kelllycheung