有圖有真相?! 舊照突然「曝光」女神張曦雯曾整容?

流行娛樂

廣告

剛剛才播完《跳躍生命線》,大家都正回味結局時,女神張曦雯就慘被人將舊照放上網,有巴打看後發現相片差太遠,有整容的嫌疑!大家不如都一齊看看,女神是否真的有整容,抑或只是女大十八變吧!

撰文:東方新地|圖片:Instagram、東方新地 | 編輯:異種火星人 (原文刊於東方新地

有圖有真相?!舊照突然「曝光」女神張曦雯曾整容?

索爆張曦雯舊照流出惹整容疑雲

華姐冠軍張曦雯人又高,又靚,加上平時拍《3日2夜》夠晒放,吸埋唔少宅男粉絲,加上近期大台做埋主角,難免有唔少人討論。近日有巴打開post讚張曦雯靚,不過跟隊有唔少人留言話女神進化咗好多,仲有大量舊照流出,畀人話佢整過容喎!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

有圖有真相!真係好大分別!

 

 

雖然都係靚,但隻眼明顯有唔同……

 

 

 

仲有個鼻!明顯高咗,鼻頭尖咗咁。不過張曦雯就話屋企有好多由細到大嘅相,個樣同而家一樣,所以唔驚畀人話佢整容,大家又點睇先?

 

 

 

 

 

張曦雯疑太重pad現「怪胸」?

Kelly在社交媒體上公開靚相,大騷Fit爆零贅肉身形,令人羨慕。但相中的Kelly疑似因為穿上重Pad內衣,搞到出現…詳情請看

張曦雯告別短髮造型?

早前Kelly為拍新劇一改形象,將一頭秀髮前短,以清新「男仔頭」造型示人,可惜網民似乎不太受落,唔少fans表示佢…詳情請看