張敬軒尾埸演唱會超感人 唱到零晨一點幾 重溫3大焦點!

流行娛樂

廣告

張敬軒(軒公)舉辦的《張敬軒THE NEXT 20演唱會》近日成為網民熱討焦點,全因軒公每埸都會邀請不同的嘉賓嚟合唱、表演,而且當中送禮物環節亦埸埸新鮮,與嘉賓大膽幽默互動,終於嚟到昨日(29日)完成最後第16埸補埸,完滿結束。尾埸當然壓軸嚟個表演,軒公請嚟佢的好友王菀之(Ivana)大派洋蔥之餘,仲搵嚟mirror 成員陳卓賢Ian合唱,去到12點幾仲有第3個嘉賓柳應廷Jer,軒公自爆因為超時問題被罰成7位數,唔少粉絲都大讚軒公真係勁鍚粉絲!
張敬軒
(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒
(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)

呢份友誼叫張敬軒與王菀之

張敬軒同王菀之係多年好友,相信大家都知。昨晚軒公演唱會尾埸搵嚟王菀之做嘉賓,講返相遇時的經歷,曾經出生入死,指當時開始一次出埠演出的演出,主辦方與agent溝通出現問題,而引致困於當地,後來幸有好友營救,因此成為靈魂相認的好朋友,軒公更大叫「我咁大個仔未見過咁大把牛肉刀!」,接著2個合唱《留白》一曲。本來2人的合唱已非常觸動粉絲,而送禮物環節,王菀之送的禮物更令軒仔流下男兒淚!當時王菀之共送了3份禮物,一開始是一包咖啡豆的紙袋,王菀之幽默指要軒公幫佢買咖啡豆後就會裝咖啡豆於紙袋中,第2份禮物是邀請軒公幫自己舞台劇的表演賣廣告,而第3份是王菀之親手寫的信,當時王菀之讀出嚟,指大家沒有見面的日子,一直在追尋理想,軒公當時已相當激動,再講到:「幾年前你問喺同一個地方問過我,如果下一世遇唔返我點算?」接著軒公即落淚,王菀之接著說:「我怕你唔記得,所以我而家再講多次,我會搵返你。」說完,2人相擁,場面賺人熱淚,不少粉絲都指睇到勁感動,同軒公一齊喊了出來!

張敬軒 張敬軒跪地迎接王菀之出埸
張敬軒跪地迎接王菀之出埸(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒 2人合唱《留白》
2人合唱《留白》(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒 王菀之送上咖啡豆包裝袋俾軒公
王菀之送上咖啡豆包裝袋俾軒公(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒 王菀之讀出信中內容,軒公感動落淚
王菀之讀出信中內容,軒公感動落淚(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒
(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒 王菀之亦哽咽
王菀之亦哽咽(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒 2人感動擁抱
2人感動擁抱(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)

邀兩大鏡仔做壓軸嘉賓

男團Mirror中,姜濤曾現身第20埸嘉賓,昨晚尾埸軒公仲搵嚟陳卓賢Ian作為第2位嘉賓,合唱《騷靈情歌》以及Ian表演《正式開始》。Ian仲送咗自己買的第一架模型車俾軒公,仲表示自己到時買到呢架車之後會第一時間邀請軒公遊車河!後來到12點幾,大家都以為已經完埸時,軒公仲搵嚟第3位嘉賓,係mirror的柳應廷Jer,表示Jer一拍完電影即刻過嚟,與軒公大唱《我的天》以及表演《人類群星閃耀時》,令粉絲尖叫不斷!軒公真係勁鍚後輩同粉絲,事後軒公訪問中表示自己因為整個演唱會經常超時,而被罰成7位數,唔少粉絲都非常多謝軒公咁盡心盡力搞呢個演唱會,更指今次張敬軒演唱會係無可能被超越了。

張敬軒 軒公搵嚟陳卓賢Lan作為第2位嘉賓,合唱《騷靈情歌》
軒公搵嚟陳卓賢Ian作為第2位嘉賓,合唱《騷靈情歌》(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒 Lan送咗自己買的第一架模型車俾軒公
Ian送咗自己買的第一架模型車俾軒公(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)

張敬軒 軒公第3位嘉賓係mirror的柳應廷Jer,與軒公大唱《我的天》以及表演《人類群星閃耀時》
軒公第3位嘉賓係mirror的柳應廷Jer,與軒公大唱《我的天》以及表演《人類群星閃耀時》(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)
張敬軒 Jer拎咗自己買的軒公的cd「送俾」軒公簽名
Jer拎咗自己買的軒公的cd「送俾」軒公簽名(圖片來源:youtube@The Show Must Go On)

https://youtu.be/XfFrw_o8cB0

圖片來源:youtube@The Show Must Go On資料或影片來源:youtube@The Show Must Go On