給十九歲的我|前PA爆料疑被張婉婷「走數」 半年得雞碎人工

流行娛樂

廣告

由導演張婉婷執導嘅紀錄片《給19歲的我》月初公映後備受抨擊,日前張婉婷宣佈電影暫停公映。事件到今日仍未落幕,一位自稱擔任《給19歲的我》嘅PA在網上撰文爆料,被張婉婷「走數」,對於當時大學畢業後嘅佢留下一段深刻工作經歷。
給十九歲的我 張婉婷 曾擔任《給19歲的我》PA嘅Billy在網上撰文爆料,指曾被張婉婷「走數」。
曾擔任《給19歲的我》PA在網上撰文爆料,指曾被張婉婷數」。(圖片來源:youtube@Ying Wa Girls’ School)

給十九歲的我|自稱PA被張導恥笑返亞視

呢位自稱《十九歲》PA文中一開初就表示自己2012年就讀港大時因拍攝短片獲獎,機緣巧合下認識擔任評審嘅張婉婷導演,當時對方更保證帶佢嘅新製作做PA,但佢聽完都覺得導演只係口頭講,所以就入咗亞視做PA。不過之後張導真係有搵返佢,第一次同張導、已故嘅羅導以及李副導演開會,呢位PA更喺大家面前自我介紹,指自己曾亞視返過工但人工得8000蚊,張導聞言後更笑指,「做乜行差踏錯入左亞視,咁低人工」。

給十九歲的我 張婉婷 Billy指畢業後第一份工就係做亞視,當時人工只有8000蚊一個月。
Pa指畢業後第一份工就係做亞視,當時人工只有8000蚊一個月。(圖片來源:Youtube@亞視)

給十九歲的我|一直被拖數副導演:咁大個導演,你怕佢走你數咩

到翌日呢位PA真係接到李副導演嘅電話,被問到有無興趣跟張導嘅新project,佢就係一個冇簽約冇傾過薪酬待遇之下工作正式開始。佢透露拍攝嘅籌備階段開始學到好多電影圈嘅嘢,但最令佢印象深刻就係,「任何問題,如何冇需要,唔好煩到導演」。而呢位PA透露返工都係自己帶錢幫團隊買飯買文具等等,原本一兩星期就claim到錢,但之後就開始被拖數,副導演更同佢保證,「咁大個導演,你怕佢走你數咩。」

給十九歲的我
(圖片來源:《給十九歲的我》)

給十九歲的我|最後得$5000?

去到最後幫張導擔任兩個Project、冇固定工時,24小時on call嘅pa完成所有工作後,同其他工作人員出席慶功宴,佢終於收到人工,張導當時比左張支票我「收到嘅係一張$5000嘅支票。X你個街原來當年亞視出咁高人工請我,仲要比你大導演恥笑。 24小時on call講緊真係有一晚做到半夜,第二朝miss左一個電話就比人X到x街。」之前自己未claim到嘅錢,PA就話副導演呀仔一直用唔同籍口,最後拖左一年幾。

給十九歲的我 張婉婷 Billy指到最後嘅慶功宴上終於收到人工,並表示張導當時比左張支票佢,但人工只有5000蚊。
Pa 指到最後嘅慶功宴上終於收到人工,並表示張導當時比左張支票佢,但人工只有5000蚊。(圖片來源:商台提供)

經已故嘅羅導演幫助下先收到錢

PA坦言當時嘅佢只係岩岩出嚟做野嘅大學生,幫張導擔任PA嘅日子最後竟然係咁等同白做左半年。之後佢就開始瘋狂打電話搵副導演呀仔,無間段咁打一個鐘之後,對方終於聽電話但就被粗口問候。直到最後副導演都係未出現過。PA最後表示放棄左「唔打擾導演」呢個天條,聯絡已故嘅羅導演講述事件,3日後先收到所有錢,從此之後冇再聯絡過羅導同張導。

頒獎禮偶遇張婉婷竟被咁樣講?!

但估唔到若干年後,呢位PA係一個重遇張婉婷導演,對方見到佢就講左句,「你喺得呢到出現,而家都撈得好掂啦」,指當日冇講出口嘅一句係:「富二代港大師弟喎,識光合作用㗎嘛。黑社會都唔驚呀。唔係咩呀?」

給十九歲的我 張婉婷 多年後Billy偶遇張婉婷,被對方問到,「你喺得呢到出現,而家都撈得好掂啦」
多年後偶遇張婉婷,被對方問到,「你喺得呢到出現,而家都撈得好掂啦」(圖片來源:Youtube@BBC)

原文:

給十九歲的我 一位自稱係《十九歲》的千字文
一位自稱係《十九歲》的千字文(圖片來源:Facebook@Billy Ngan)

《給十九歲的我》為何爆發爭議?

《給十九歲的我》於2月2日公映,單靠公映前的優先場,已收超過600萬的票房,但在2月5日晚上爆出受訪者指明反對公映的萬言書⋯⋯詳情請看;IG新紅人「少年光頭Bob」更在戲院追擊張婉婷導演,高呼:「睇乜X嘢十九歲的我啊,我依家先得十四歲咋!」⋯⋯詳情請看

《給十九歲的我》主角們各自有甚麼回應?

《給十九歲的我》其中兩位主角先後接受訪問直指拍攝團隊在製作期間完全不重視受訪者權益,由當初的校園紀錄片變成公開放映,完全不能認同。而今日第三位主角江冰瀅Kate(香港小姐)更⋯⋯詳情請看戲中曾出現過的李慧詩也於社交平台發聲,指電影中自己的訪問片段係並未經過授權,唔鼓勵人睇睇呢套電影,但就被莫竣名及林作發文大鬧「有問題」⋯⋯詳情請看

圖片來源:Facebook@Billy Ngan、Youtube@BBC、商台、Youtube@亞視