庾澄慶仔仔庾恩利男扮女裝超妖豔 網民:佢先係最美星二代!

流行娛樂

廣告

庾澄慶(哈林)同前妻20歲仔仔庾恩利(小哈利)打扮前衛,而且五官精緻,經常於社交平台po出不同靚相,去年8月以音樂人身份出道。除此之外,小哈利仲有特別廦好就係男扮女裝!近日小哈利又大曬男扮女裝的靚相,而性感打扮,竟被網民指係「最美星二代」!
庾澄慶仔仔庾恩利男扮女網超妖豔 網民:佢先係最
(圖片來源:ig@harlemyu_1986)
庾澄慶仔仔庾恩利男扮女網超妖豔 網民:佢先係最 小哈利
小哈利(圖片來源:ig@sprinkle_my_tinkle)

小哈利女扮男裝照升級 男士見到都心動!

小哈利帥氣的外表一直受到外界關注,其女裝照一直受到不少熱議,不過近日網民似乎都開始接受小哈利呢個癖好,仲大讚佢最新的性感照好靚,簡直可以打低「最美星二代」之稱同為20歲的沈月!小哈利昨日(24日)於ig po出一張心口大開的白色馬甲於海邊的男扮女裝美照,照片還可以清晰見到小哈利的胸間紋身。唔少網民都留言「Woo cool」「美翻了」「好美」「太漂亮了吧」「很美的造型」「直男心動」「U r so hot and so beautiful」

庾澄慶仔仔庾恩利男扮女網超妖豔 網民:佢先係最 小哈利男扮女裝照愈來愈升級(圖片來源:ig@sprinkle_my_tinkle
小哈利男扮女裝照愈來愈升級(圖片來源:ig@sprinkle_my_tinkle
庾澄慶仔仔庾恩利男扮女網超妖豔 網民:佢先係最 小哈利男扮女裝照愈來愈升級
小哈利男扮女裝照愈來愈升級(圖片來源:ig@sprinkle_my_tinkle)

小哈利媽媽支持仔仔做自己

早前小哈利的女裝照一出勁轟動,而且小哈利的媽媽似乎亦支持小哈利「做自己」呢個舉動,直呼仔仔係佢的驕傲!

小哈利其他女裝相:

不過唔少香港就好似唔多識欣賞「唔識欣賞」「You..竟然是個Boy..」「偽娘」「開始分唔到男定女」

小哈利本來係一個帥哥!

圖片來源:ig@harlemyu_1986、ig@sprinkle_my_tinkle,weibo@En-Li恩利、