巴黎時裝周︳馬天佑3大女星「照妖鏡」Avril Lavigne都搞唔掂

流行娛樂

廣告

巴黎時裝周最近正式開始,香港唔少藝人、kol都紛紛衝晒去巴黎睇show、shopping、扮靚。星級造型師馬天佑都唔例外,去咗巴黎睇show,仲同唔少藝人集郵,不過網民就留意到啲集郵相中影到有啲女星疑似炒炒地車,同佢哋自己ig po出嚟的相有所唔同!
巴黎時裝周
(圖片來源:ig@mayaoo)

馬天佑「照妖鏡」︳Fiona終於變返41歲

薛凱琪(Fiona)就係其中一個被集郵的藝人。Fiona最近北上發展,自亮相綜藝節目《乘風破浪3》後人氣再度急升,網民封薜凱琪為「香港最後一個少女」。而Fiona個樣亦愈來愈唔同,雖然依然娃娃臉,但係鼻樑極高臉變V煞,甚麼撞樣范冰冰,令Fiona的樣貌受到不少關注。Fiona喺ig都有放上佢去巴黎時裝周的靚相,照片可見都係以往精緻的娃娃臉,不過點知喺馬天佑集郵相中似乎就變成「照妖鏡」咁,真樣無所遁形,Fiona精緻的娃娃臉似乎唔見咗,老態出咗嚟,不過有網民就反而認為咁樣先似返原來41歲的Fiona。

巴黎時裝周 馬天佑集郵相中,可見右邊的是Fiona,左邊係cloud 雲浩影
馬天佑集郵相中,可見右邊的是Fiona,左邊係cloud 雲浩影(圖片來源:ig@mayaoo)
巴黎時裝周 Fiona ig靚相
Fiona ig靚相(圖片來源:ig@physit)

睇埋cloud 雲浩影:

馬天佑「照妖鏡」︳范冰冰走樣最嚴重憔悴樣子判若兩人

集郵當中范冰冰就似乎炒得最嚴重!近年甚少蒲頭,同樣為41歲的范冰冰都有出席巴黎時裝周,喺佢ig可見范冰冰依舊係女神樣,精緻的樣貌配上雪白的肌膚,佢出席品牌Yohji Yamamoto的時候仲突破以哥德性感風現身,酥胸半露,網民都大讚冰冰咩造型都駕駛到!不過范冰冰都被馬天佑集郵,集郵相同佢自己ig的相被網民指狠批判若兩人,雪白的肌膚睇落變得暗黃,范冰冰樣子望落相當憔悴,未知是否燈光問題顯得黑眼圈非常大,而且仲影到范冰冰的衫有啲走位,疑似有所走光露出乳貼。

巴黎時裝周 范冰冰都被馬天佑集郵,似乎衣服有啲走位
范冰冰都被馬天佑集郵,似乎衣服有啲走位(圖片來源:ig@mayaoo)

馬天佑「照妖鏡」︳Avril Lavigne都炒車

馬天佑「照妖鏡」中,唔止亞洲藝人炒車,Avril Lavigne都出事。同樣喺出席品牌Yohji Yamamoto的Avril Lavigne,由超型格,變到肥腫難分。

巴黎時裝周 出席品牌Yohji Yamamoto的Avril Lavigne
出席品牌Yohji Yamamoto的Avril Lavigne(圖片來源:ig@mayaoo)

圖片來源:ig@mayaoo、ig@avrillavigne、ig@bingbing_fan、IG@physit