試當真|岑珈其被狂轟勁無品 網民:朱康成個爛仔,全靠達哥控制場面!

流行娛樂

廣告

岑珈其除了拍電影,還為ViuTV主持綜藝節,更因《膠戰》而入屋,兩年多前獲游學修邀請加入YouTube頻道「試當真」任常駐幕前演員,近日在「試當真」新片《口試王2上》中,岑珈其等六人模擬DSE中文口試,以帶出中文口試不應取消的議題,一個值得探討的題目,卻被岑珈其搞彎晒!
岑珈其 岑珈其、豪哥、達哥、朱康、良少、床哥。
岑珈其、豪哥、達哥、朱康、良少、床哥。(圖片來源:YT@試當真截圖)

試當真|岑珈其再扮學生模擬DSE中文口試

試當真派出岑珈其、豪哥、以及邀請了達哥、演員朱栢康(朱康)以及YouTube頻道JFFT的床哥及良少,一起議論歧視人要點處置,火花四濺。岑珈其支持槍斃。岑珈其為了自己發表論點,不但鬥大聲去搶話事權,同時當別人發表時,不停打斷別人說話,愈講愈大聲。搞到惹起網民負評,不斷在片下洗版直斥岑珈其「講嘢無point,把口衰,相信喺出邊得罪唔少人,背後應該唔少人唔妥你講你壞話。」、「係試當真最難睇嘅片,但亦係最真實嘅片,睇到岑珈其幾黑人憎」。

岑珈其 岑珈其、朱康、豪哥。
岑珈其、朱康、豪哥。(圖片來源:YT@試當真截圖)

試當真|網民狂轟岑珈其0尊 似真面目現形?!

網民狂轟岑珈其0尊、無品,留言洗版狂鬧、「由頭到尾都唔識尊重人」、「果然係擦鞋仔,揀人嚟串。」、「佢為咗贏現晒真面目」、「佢一個人改變咗一個節目的質素」、「呢啲小組討論?得兩個人講,又嘈又盛,佢係當自己主場惡晒?之前上鄭中基個channel無咁架喎」、「欺善怕惡,見到達哥(講嘢有邏輯)、朱康(老屎忽有地憶)就唔敢駁,見到良少(經驗少轉數慢啲)就下下窒人」、「依家開ViuTV見到岑珈其就熄以為呢集幾好笑啦,點知係睇到真實個人咁無品」

岑珈其 岑珈其不停打斷人地講嘢,連豪哥都無發言權,但相對,對住朱康就不同態度!
岑珈其不停打斷人地講嘢,連豪哥都無發言權,但相對,對住朱康就不同態度!(圖片來源:YT@試當真截圖)
岑珈其 岑珈其不停挑人機,迫人和應,但同時又聲大大打斷人講嘢,到最後良少忍唔住大叫「我想講嘢呀!」
岑珈其不停挑人機,迫人和應,但同時又聲大大打斷人講嘢,到最後良少忍唔住大叫「我想講嘢呀!」(圖片來源:YT@試當真截圖)
岑珈其
(圖片來源:YT@試當真截圖)

試當真|網民:朱康返維園啦,成日抬枱鬧人!

唔單止岑珈其狂吸負評,同場的朱康亦成為網民討論熱點,指佢成日拍枱又兇人,離晒大譜,「朱康去維園做城市論壇啦,成日拍枱」、「朱康成段片係咁周圍咬人」、「朱康大聲又疊聲睇得好辛苦,仲要不停拍枱」、「朱康原來係爛仔,句句拍枱同人講嘢,唔係為效果囉,呢啲小動作係習慣啦」。網民指全集好彩有達哥控制場面而且有理據,又有學識。

岑珈其 朱康不停拍枱,兇神惡煞!
朱康不停拍枱,兇神惡煞!(圖片來源:YT@試當真截圖)
岑珈其 網民斥朱康成個爛仔咁!
網民斥朱康成個爛仔咁!(圖片來源:YT@試當真截圖)
岑珈其 良少終於有機會講嘢,朱康就寸人!
良少終於有機會講嘢,朱康就寸人!(圖片來源:YT@試當真截圖)
岑珈其 網民讚好彩有達哥控制場面而且說話有point!
網民讚好彩有達哥控制場面而且說話有point!(圖片來源:YT@試當真截圖)

試當真|有網民力撐朱康同岑珈其:咁認真返去睇城市論壇吧啦

雖然如此,但有網民仍力撐朱康同岑珈其,認為綜藝娛樂節目就應該係咁,咁樣好好睇、好好笑,「我都覺得不知幾正,完全吾覺有人無癮,娛樂節目就係咁,根本就係演俾人睇,如果你夾硬覺得人地無癮,咁真係去睇返城市論壇吧啦」「呢個係娛樂節目,你以為係真正討論?」「呢個陣容簡直無敵」「接住一個咁認真嘅dse系列做既口試王竟然拍到超級綜藝」

睇片啦喂~

試當真view數得番2萬?

YouTube頻道《試當真》2020年開始運作,有逾四十萬追蹤。不過過去半年成為惹火channel,有網民發現近月《試當真》新片view數大跌,更指跌至…詳情請看

試當真NFT事件?

網民狠批《試當真》忘卻初心,大不如前,首先早前《試當真》忽然宣布推出NFT產品,引起大量網民負評,之後游學修就上「混血肥仔」的節目回應時件

圖片來源:YT@試當真截圖資料或影片來源:YT@試當真