屯門娜娜結婚了!老公同方力申撞樣 Happy伯最傷心?

流行娛樂

廣告

經常在屯門出現並表演的屯門娜娜,在網上傳出一張結婚照,睇嚟屯門娜娜都值得有幸福,終於有情人終成眷屬,同一名男性結婚,而對方仲同方力申有啲似樣,唔通係「屯門方力申」?

屯門娜娜結婚了 老公同方力申撞樣!?

曾經常在屯門公園出沒並又唱又跳表演的屯門娜娜,因為其精彩的唱跳為人熟悉,亦算是本港「大媽唱跳團體」的先河,而每次在屯門娜娜的出現時,都會有「Happy伯」伴隨,踏入老年的Happy伯都依然跳得,仲成日同娜娜「Jam舞」!

屯門娜娜
(圖片來源:影片截圖)
屯門娜娜
(圖片來源:影片截圖)

娜娜結婚了!

今日(9日)在Facebook群組「真.屯門友」中,流傳出一張照片,當中是屯門娜娜同一名男性結婚並手持結婚證書的照片,屯門娜娜一襲白色婚紗再配上標誌性粉紅色頭髮,男方都唔輸蝕地以白銀頭髮加上灰色格仔西裝,兩人都夠晒「潮」!而屯門娜娜的男伴更是有少少似方力申,果然都有明星樣!

屯門娜娜
(圖片來源:Facebook@真.屯門友)
屯門娜娜
(圖片來源:Facebook@真.屯門友)

Happy伯與新郎世紀大和解

而對於屯門娜娜結婚,網民都指最傷心的相信便是Happy伯,唔少人都戥Happy伯唔抵,認為陪伴娜娜最耐的明明是Happy伯,最後卻無法成為新郎哥,認真慘。不過都有網民發現,娜娜有邀請Happy伯出席婚禮,而且仲有同新郎合照,好大方!

屯門娜娜
(圖片來源:Facebook@真.屯門友)

網民笑:襟兄弟合照

對於Happy伯咁大方同「情敵」新郎合照,唔少網民都忍唔住笑稱「襟兄弟合照」,「睇得好開」。不過都有網民認為Happy伯以後冇得再跳老舞,唔知孤獨的日子點過好!

屯門娜娜
(圖片來源:影片截圖)

屯門娜娜老公是誰?

網傳屯門娜娜結婚照流出,新郎哥仲同方力申有啲似樣,有明星相!詳情請看

Happy伯與新郎有甚麼關係?

唔少網民認為陪伴娜娜最耐的明明是Happy伯,最後卻無法成為新郎哥,認真慘。但娜娜有邀請Happy伯出席婚禮,而且仲有同新郎哥合照,可見關係並不差!詳情請看

圖片來源:Facebook,YouTube