小薯茄高Ling晒隱藏技能挑機 鄭伊健嚇呆三秒後搞笑反擊

流行娛樂

廣告

上月踏入55歲的鄭伊健,忙完擔正電影《深宵閃避球》宣傳工作,正積極籌備11月在紅磡體育館舉行的九場《HERE & NOW EKIN IN CONCERT 2022鄭伊健演唱會》,55歲的他依然大細路!日前他接受網台《小薯茄》老闆兼導演高Ling挑機,雖然呆咗三秒但旋即陳浩南上身還拖!

高Ling「雪櫃冷絕活」黃淑蔓 雲浩影交足戲

昨日在instagram「highlighter_channel 橫間道」平台內,po了一條題為「高Ling VS 浩南哥」的片,仲hashtag「#兩位揸fit人」、「#小薯茄挑機洪興社」同「#好叻咩」 ,似乎好重火藥味吓!呢條約半分鐘的片段,先見到好型、黑咗又瘦咗的鄭伊健,有人向他遞上手機話:「《小薯茄》老闆高Ling想表演佢嘅拿手絕活你睇!」一臉茫然的伊健呆呆吓點點頭,然後微笑拎起手機睇片,接下來輪到高Ling出場,旁白人士:「《小薯茄》老闆高Ling嘅拿手絕活!」戴著藍色帽眼鏡的高Ling兩秒表演完畢,呢個隱藏神技似乎係「吹唔響嘅口哨」,唔駛配音「自帶薯茄音效」!

鄭伊健 《小薯茄》老闆兼導演高Ling,今次搞gag,挑機鄭伊健!
《小薯茄》老闆兼導演高Ling,今次搞gag,挑機鄭伊健!(圖片來源:高ling@ig)
鄭伊健 高Ling早前有份客串《飯戲攻心》,做陳湛文「邪釘橫輝」的隊員。
高Ling早前有份客串《飯戲攻心》,做陳湛文「邪釘橫輝」的隊員。(圖片來源:高ling@ig)

型佬浩南哥上身:「鄭A面」

旁邊一堆扮圍觀嘅路人甲乙丙如程人富、Jeffery、肥蚊、朱米高、黃淑蔓和雲浩影等,即拍晒吓、擘晒口表現驚訝,鏡頭返嚟伊健身上,他睇完先係呆咗三秒(相信係唔知俾咩反應),大笑後旋即灣仔揸fit人上身!勁sharp醒交戲:「好叻咩!… 我係鄭A面…」然後舉起左手吹了個響絕全場的口哨(只因身處位置好空曠),雖然成功挑機鄭A面得啖笑,不過網民似乎唔收貨,留言問:「我睇咗啲乜呀?」、「嘥咗我幾十秒」、「我竟然loop咗幾次」等等,亦有網民大讚鄭伊健勁型!

伊健公然召喚麗英

其實呢個「highlighter_channel 橫間道」instagram,屬於寰亞唱片公司的隱藏ig,info寫上「現場直播、絕密花絮、後台、探班」等,觀乎它裡面的片,大多是為藝人宣傳演唱會等而拍,都幾富豐吓,其中一條10月25日上戴的影片,鄭伊健為《小薯茄》拍嘢的花絮,佢扁晒嘴咁問:「知唔知點解我日文咁差?」當大家即時聯想起他移居日本搞地產生意兼學日文的老婆蒙嘉慧時,他冷面笑匠上身:「因為見唔到麗英!」全場譁然,麗英俾伊健召喚好幸福呀!

鄭伊健 呢個ig由寰亞唱片公司人員主理,內有唔少絕密鏡頭。
呢個ig由寰亞唱片公司人員主理,內有唔少絕密鏡頭。(圖片來源:highlighter_channel@ig)
鄭伊健 其中一條片,伊健上《小薯茄》,自度爛gag。
其中一條片,伊健上《小薯茄》,自度爛gag。(圖片來源:highlighter_channel@ig)

「小薯茄」麗英為何拍洗頭水廣告會引起爭議?

「小薯茄」藝人麗英(鄧麗英),近來接拍了一個洗頭水廣告,卻惹來極大爭議,不少網民狂轟…詳情請看

麗英身材好勁?

麗英早前在IG出了一張泳衣照,引起網民的熱烈討論…詳情請看

圖片來源:highlighter_channel@ig,高ling@ig資料或影片來源:ig@highlighter_channel