小薯茄明星運動會9月舉行!公開招募義工引災難?網民:貼錢都制

流行娛樂

廣告

小薯茄明星運動會丨「小薯茄」將舉辦首屆明星運動會,廣邀不同YouTuber落場競技,為了成就呢次大製作,channel需要大量工作人員,並公開招募義務性質幫手,「希望可以同大家一齊完成呢件大事!」引起網民激烈討論,反應兩極!
小薯茄明星運動會 小薯茄 小薯茄人氣成員阿冰和童童!
小薯茄人氣成員阿冰和童童!(圖片來源:IG@tungtungdess)

小薯茄搵義工引發關公災難?

小薯茄成員阿冰、童童、麗英、程人富等幕前演員,紛紛幫忙轉載及宣傳,小薯茄公開明星運動會的timeline,公開3月時開始籌備,現階段則是招募工作人員、籌集資金及搵贊助以及邀請嘉賓等,7、8月進行地獄式訓練,9月比賽,11月有片睇!而現階段最重要是公開招募義務性質工作人員,負責當日計時、計分、帶領進場、禮儀小姐等,只要填表格就得㗎喇!網民反應非常激烈,不過同時引發公關災難!

小薯茄明星運動會 小薯茄 小薯茄9月舉行首屆運動會!
小薯茄9月舉行首屆運動會!(圖片來源:IG@pomatohk)
小薯茄明星運動會 小薯茄 小薯茄公開明星運動會進程表!
小薯茄公開明星運動會進程表!(圖片來源:IG@pomatohk)
小薯茄明星運動會 小薯茄
招募工作人員(圖片來源:IG@pomatohk)

網民:最低工資都畀唔起?

有不少網民不滿小薯茄搵義工,有搵人笨之嫌,「叫觀眾做義工會唔會唔係咁好,伙食車費都要錢,仲要做成日」、「最低工資都畀唔起?無budget就唔好搞啦,邊個咁度縮諗出嚟㗎?」、「又唔係慈善點解要人做義工?」、「錢就你袋汗就人出」、「咁樣明呃人好肉酸囉」、「小薯茄終於發生關公災難」。

小薯茄明星運動會 小薯茄 小薯茄的YouTube擁約54萬訂閱,曾邀得古天樂上「雪櫃冰笑話」。
小薯茄的YouTube擁約54萬訂閱,曾邀得古天樂上「雪櫃冰笑話」。(圖片來源:IG@tungtungdess)
小薯茄明星運動會 小薯茄 小薯茄請到天后鄭秀文拍片同上「雪櫃冷笑話」,Sammi更用自己的平版身材當笑話!
小薯茄請到天后鄭秀文拍片同上「雪櫃冷笑話」,Sammi更用自己的平版身材當笑話!(圖片來源:YT@小薯茄截圖)

網民:奧運都請義工啦!又冇人迫你參加!

同時有不少網民力撐小薯茄,幫忙反擊,「人哋target係fans,唔會計較咁多,又無人迫你參加」、「如果咁介意,咁粉絲見面會都要收車馬費啦」、「台灣有超過二百萬的channel木曜4超玩都搞咗個運動會,都係請義工,希望小薯茄都成功」、「好似電視台搵現場觀眾咁啫,唔通又要畀人工佢哋?」、「有得近距離見阿冰,我貼錢都做」、「阿冰童童叫到,實幫拖」、「我請假都去做呀」、「可以近距離見阿冰童童就係人工啦」、「大佬呀,奧運都請義工啦」、「渣馬斟水嗰啲都係義工」。

小薯茄明星運動會 小薯茄 童童的口頭禪係:收嗲啦你!
童童的口頭禪係:收嗲啦你!(圖片來源:IG@tungtungdess)
小薯茄明星運動會 小薯茄 阿冰人氣強勁,拍廣告又拍電影!
阿冰人氣強勁,拍廣告又拍電影!(圖片來源:IG@sabrinapingping_)

小薯茄對被評批義工要倒貼,即逐一回覆,指義務工作人員會有車馬費、當日膳食及紀念品,並在招募宣傳上補充這一項,相信小薯茄首次舉辦大型活動,只是未有刻意注明,不是要義務工作人員倒貼車馬費及膳食。

小薯茄明星運動會 小薯茄 小薯茄廣納小朋友、年輕人粉絲群!
小薯茄廣納小朋友、年輕人粉絲群!(圖片來源:IG@sabrinapingping_)
小薯茄明星運動會 小薯茄 麗英和童童
麗英和童童(圖片來源:IG@tungtungdess)

「小薯茄」麗英為何拍洗頭水廣告會引起爭議?

「小薯茄」藝人麗英(鄧麗英),近來接拍了一個洗頭水廣告,卻惹來極大爭議,不少網民狂轟…詳情請看

麗英身材好勁?

麗英早前在IG出了一張泳衣照,引起網民的熱烈討論…詳情請看

圖片來源:IG@pomatohk、IG@tungtungdess、IG@sabrinapingping_