小栗旬事件|被爆唱歌「多人運動」 不雅照瘋傳

流行娛樂

廣告

小栗旬39歲男星主演嘅劇集《鎌倉殿的13人》正在熱播就被爆出佢喺KTV全裸唱歌、下體貼著「禁」字嘅不雅照,小栗旬同以辣模出身嘅老婆山田優育有3名嘅子女,流出如此震撼嘅畫面,已經喺日本演藝圈造成衝擊。
小栗旬 39歲男星小栗旬主演嘅劇集《鎌倉殿的13人》正在熱播就被爆出佢喺KTV全裸唱歌、下體貼著「禁」字嘅不雅照。
39歲男星小栗旬主演嘅劇集《鎌倉殿的13人》正在熱播就被爆出佢喺KTV全裸唱歌、下體貼著「禁」字嘅不雅照。(圖片來源:劇集《人間失格:太宰治與他的3個女人》劇照)

全裸唱K網上瘋傳

爆料者係日本時尚品牌前社長東谷義和,近年佢轉型做YouTuber專揭藝人黑材料,先前新田真劍佑、城田優等亦被佢爆料,近日佢透過Twitter帳戶發放一張小栗旬嘅全裸相片,可見小栗旬除咗底褲,全裸嘅佢肉緊唱K外,下體前方疑似出現一對手,雖然重要部位被遮掩,但仍難以令人猜想當時係咪正有人幫佢打丁,而同場亦可見有多位女性。照片曝光之後,即刻喺社交平台上瘋傳。

小栗旬 爆料者係日本時尚品牌前社長東谷義和,近年佢轉型做YouTuber專揭藝人黑材料,先前新田真劍佑、城田優等亦被佢爆料,近日佢透過Twitter帳戶發放一張小栗旬嘅全裸相片,可見小栗旬除咗底褲,全裸嘅佢肉緊唱K外,下體前方疑似出現一對手。
爆料者係日本時尚品牌前社長東谷義和,近年佢轉型做YouTuber專揭藝人黑材料,先前新田真劍佑、城田優等亦被佢爆料,近日佢透過Twitter帳戶發放一張小栗旬嘅全裸相片,可見小栗旬除咗底褲,全裸嘅佢肉緊唱K外,下體前方疑似出現一對手。(圖片來源:Twitter@GaaSyy_ch)

公司未有回應

爆料者亦喺Twitter挑釁小栗旬所屬經濟公司「Tristone」嘅社長:「好好教育自己的演員吧!知道什麼是公然猥褻罪嗎?竟然敢光明正大幹這種事。」對此小栗旬同「Tristone」都亦未有回應。

小栗旬 小栗旬同所屬經濟公司「Tristone」都亦未有回應。
小栗旬同所屬經濟公司「Tristone」都亦未有回應。(圖片來源:劇集《鎌倉殿的13人》劇照)

多次被爆出桃色新聞

小栗旬喺2012年同山田優結婚後不時會傳出偷食嘅新聞,亦試過曾經喺老婆懷孕期間被爆玩「多人運動」,甚至一度傳出山田優要離婚。如今不雅照流出對小栗旬嘅形象再造成重擊。

小栗旬 小栗旬多次被爆出桃色新聞,甚至一度傳出山田優要離婚。
小栗旬多次被爆出桃色新聞,甚至一度傳出山田優要離婚。(圖片來源:IG@yu_yamada_)

小栗旬被爆什麼事件?

小栗旬被爆喺KTV全裸唱歌、下體貼著…詳情請看

小栗旬被誰爆料?

爆料者係日本時尚品牌前社長東谷義和,近年佢轉型做YouTuber專門…詳情請看

圖片來源:劇集《人間失格:太宰治與他的3個女人》劇照, Twitter@GaaSyy_ch, 劇集《鎌倉殿的13人》劇照, IG@yu_yamada_