宋智雅消失6個月後更新影片 搬離豪宅全都變了

流行娛樂

廣告

南韓25歲網紅宋智雅因為戀愛真人騷節目《單身即地獄》而爆紅,初期有錢靚女嘅形象深入人心,不過後來被網友發現用嘅名牌都係假貨,所以佢將以前嘅所有YouTube內容同埋IG嘅相都刪除,消失咗幾個月無喺螢幕前再出現。時隔6個月終於喺YouTube貼出首部影片,佢嘅心態同作風都改變咗好多,曝光私下嘅面貌,坦言搬離咗原本居住嘅豪宅,投放咗更多嘅時間喺同屋企人嘅相處同埋自己嘅興趣上。
宋智雅 南韓25歲網紅宋智雅因為戀愛真人騷節目《單身即地獄》而爆紅,初期有錢靚女嘅形象深入人心,不過後來被網友發現用嘅名牌都係假貨,所以佢將以前嘅所有YouTube內容同埋IG嘅相都刪除。
南韓25歲網紅宋智雅因為戀愛真人騷節目《單身即地獄》而爆紅,初期有錢靚女嘅形象深入人心,不過後來被網友發現用嘅名牌都係假貨,所以佢將以前嘅所有YouTube內容同埋IG嘅相都刪除。(圖片來源:[email protected]

消失呢段時間十分想念大家

宋智雅喺6月27日於佢嘅YouTube個人頻道貼出咗一段日常Vlog,並喺影片下嘅文字區寫下:「粉絲們過得好嗎?我真的很想念大家,真的很緊張,希望大家看影片會覺得有趣。」影片中佢坐喺一張紅色沙發上面同粉絲打招呼,亦坦言好想念大家,就算到半夜都會打開粉絲嘅私訊,雖然好想進入聊天室同粉絲交流,但真係無勇氣面對大家。

宋智雅 影片中佢坐喺一張紅色沙發上面同粉絲打招呼,亦坦言好想念大家,就算到半夜都會打開粉絲嘅私訊。
影片中佢坐喺一張紅色沙發上面同粉絲打招呼,亦坦言好想念大家,就算到半夜都會打開粉絲嘅私訊。(圖片來源:YouTube@free지아)

生活大改變搬離豪宅

宋智雅亦喺影片中透露,已返到家鄉釜山同屋企人同住,並搬離豪宅「首爾林Trimage」。宋智雅笑著表示:「看到背景的變化,粉絲們應該很快就會發現,我搬家了,還有學了一直都想學的事情。」並表示最近嘅興趣係油畫。宋智雅透過短短9分鐘嘅影片交代近況,粉絲都開心回應:「終於等到妳更新了」、「既然道歉了,我也會為妳以後的路應援」。

宋智雅 宋智雅亦喺影片中透露,已返到家鄉釜山同屋企人同住,並搬離豪宅「首爾林Trimage」。宋智雅表示:「看到背景的變化,粉絲們應該很快就會發現,我搬家了,還有學了一直都想學的事情。」
宋智雅亦喺影片中透露,已返到家鄉釜山同屋企人同住,並搬離豪宅「首爾林Trimage」。宋智雅表示:「看到背景的變化,粉絲們應該很快就會發現,我搬家了,還有學了一直都想學的事情。」(圖片來源:YouTube@free지아)

作風大不同 一改以往高調風格

宋智雅對比起以前作風可以話低調咗好多,衣服造型比起以前更加簡單樸素,以前經常以名媛般打貌現身各公開場合,亦都會喺IG大曬名牌,而影片中可見宋智雅屋企一改以前豪宅嘅夢幻貴氣風,而係變得更加平實,無任何高貴誇張嘅裝潢,更加有家嘅溫暖感。

宋智雅 以前宋智雅經常大曬名媛般的生活
以前宋智雅經常大曬名媛般的生活(圖片來源:[email protected]
宋智雅 衣服造型比起以前更加簡單樸素。
衣服造型比起以前更加簡單樸素。(圖片來源:[email protected]
宋智雅 宋智雅舊居豪宅嘅夢幻貴氣風
宋智雅舊居豪宅嘅夢幻貴氣風(圖片來源:[email protected]
宋智雅 影片中可見宋智雅屋企變得更加平實,無任何高貴誇張嘅裝潢,更加有家嘅溫暖感。
影片中可見宋智雅屋企變得更加平實,無任何高貴誇張嘅裝潢,更加有家嘅溫暖感。(圖片來源:YouTube@free지아)

圖片來源:YouTube@free지아, [email protected]