「知情人士」指威威拍片講大話呃師奶 大呼:收手啦!

流行娛樂

廣告

荃灣爆紅豬肉威威劉宋威俾奶師粉絲熱捧,喺youtube拍片教大家煮餸,勁接廣告Job,成為廣告界的新寵兒!所謂人紅是非多,不斷俾網民爆出勁多負面消息,又湧現一堆黑粉開埋黑粉fb群組,爆指威威早前疑似做傳銷同埋撈偏,唔係暖男鍾意玩女人等等。威威亦不甘示弱出面拍片澄清,哭訴自己只係普通屋邨長大的人。本以為事情已告一段落,但近日又有「知情人士」出嚟指證威威係講大話,長文勢要拆穿威威暖男形象!

威威扮暖男講大話:以前呃後生女,而家就呃師奶!

有網民於討論區以及威威的黑粉專頁爆料激動指威威話自己唔係古惑仔之說法係講大話!指事實係威威係跟新x安,仲爆埋威威的大佬名同兄弟名出嚟,亦指平時啲人叫佢劉宋,唔係叫威威,佢係屋邨長大係真,不過佢真係一腳踏幾船呃女人錢,話威威以前就呃後生女,而家就呃師奶,叫佢收手,唔好再扮暖男,扮喊。

該網民仲爆咗唔少疑似威威的舊相出黎作為證據:

威威 網民長文斥威威講大話
網民長文斥威威講大話(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)
威威 網民恕斥威威唔好再扮暖男,指佢一腳踏幾船,就連威威嫂的朋友都知?!
網民怒斥威威唔好再扮暖男,指佢一腳踏幾船,就連威威嫂的朋友都知?!(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)
威威
(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)
威威
(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)
威威
(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)
威威 網民疑似遭威威封鎖
網民疑似遭威威封鎖(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)

黑粉最新改圖撞樣許紹雄:

威威 網民改圖
網民改圖(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)
威威 網民改圖
網民改圖(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)

重溫威威黑粉湧現:

近日fb開始出現威威的黑粉,成立咗一個「除罩威威留餸區」的fb群組,不斷轉發威威的負面資訊,又有gp友爆出建華威威豬因此要「吹雞打你」的警告?!

威威 fb群組「除罩威威留餸區」fb封面圖
威威 fb群組「除罩威威留餸區」fb封面圖(圖片來源:fb@除罩威威留餸區)

荃灣豬肉佬威威近期的狀況是?

被譽為「荃灣豬肉AK」的威威劉宋威,自除罩拍廣告後人氣急跌,消失多日的他再次回歸肉檔,早前有指為了避花生友同傳媒而進入室內工作,不過近日疑似再去返「幕前」,一張月頭被捕獲的照片可見,威威一改以往的灰白髮色,改以金髮示人,江湖味十分之濃。…詳情請看

荃灣豬肉佬威威的Fan Page還有運作嗎?

一早就有網民發現「豬肉威威」一向活躍的粉絲群組「荃灣鮮肉威威應援團」對上一個post已經是…詳情請看

圖片來源:fb@除罩威威留餸區