姜濤激罕野外露出長腿跑步 震撼網民:真係有操腳!

流行娛樂

廣告

ViuTV男團成員姜濤人氣爆燈,一舉一動備受關注。姜濤出席活動時造型經常都係由頸包到落腳,愛穿長衫長褲,就算係打籃球的運動造型都係包都實一實,雙腿好似一直係個迷咁,就連193都笑過佢!近日姜濤做運動竟然著上短褲仔,仲被網民成功捕捉到!
姜濤
(圖片來源:ig@keung_show)

姜濤激罕被公開白滑雙腿

網民在網上公開2張撞見姜濤在街上跑步的照片,從照片所見,姜濤穿上一身清爽黑白色短袖運動裝,一改平時由頭包到腳的造型,更極罕有地露出大腿和小腿!不過,姜濤脫去厚重的衣服後更加凸顯其脹卜卜身形,小肚腩和粗壯雙腿一覽無遺,令網民大為震驚:「姜濤都幾大隻」「有練腳」「真係有操腳wo」「日日哈克深蹲?個4頭咁x實正」「有leg day 張繼聰學野」「好少見人淨做leg day」「嘩,見識到姜濤下面好粗呀!」「好似第一次見佢露腳」「好誇張」「好粗壯」、「唔怪得要收收埋埋着長褲」。

姜濤 街跑 姜濤穿上一身清爽黑白色短袖運動裝,一改平時由頭包到腳的造型。
姜濤穿上一身清爽黑白色短袖運動裝,一改平時由頭包到腳的造型。(圖片來源:網上圖片)
姜濤 街跑 雙腿都幾有肉地!
雙腿都幾有肉地!(圖片來源:網上圖片)
姜濤 姜濤出席活動時造型經常都係由頸包到落腳
姜濤出席活動時造型經常都係由頸包到落腳(圖片來源:ig@keung_show)
姜濤 姜濤打扮密實
姜濤打扮密實(圖片來源:ig@keung_show)

曾被193質疑雙腿是義肢

其實姜濤對於自己雙腳一直保持住神秘感,就連張繼聰和193等人都表示未見過!他們曾經在《爆谷一周》中與谷德昭、肥仔等人正討論腳毛方面的話題,眾人一講起姜濤,張繼聰即表示:「講還講,從來冇人見過阿姜隻腳!」谷德昭還呼籲姜濤自拍一張自己的雙腳做「呈堂證供」,193馬上直加把嘴笑指:「唔知佢嗰個係唔係義肢嚟㗎呢?」

姜濤 街跑 1
193曾經在節目上質疑姜濤雙腿是義肢,不過當然只是開玩笑!(圖片來源:viutv截圖)
姜濤 張繼聰早前騷肌被網民質疑佢唔操腳
張繼聰早前騷肌被網民質疑佢唔操腳(圖片來源:ig@louischeung2013)
姜濤 後來p返隻腳,網民笑指叫張繼聰學下嘢
後來p返隻腳,網民笑指叫張繼聰學下嘢(圖片來源:ig@louischeung2013)
姜濤 姜濤早前整親隻腳
姜濤早前整親隻腳(圖片來源:ig@keung_show)

圖片來源:viutv截圖、ig@keung_show、ig@louischeung2013