姜濤公開感激花姐:係MIRROR再生父母,應承同佢養老!網友:姜濤真係有情有義

流行娛樂

廣告

ViuTV捧出人氣男團MIRROR以及搞笑組合ERROR,其中MIRROR成員姜濤簡單是近年新人王,吸金能力勁高。近日姜濤與經理人花姐(黃慧君),接受香港電台第一台《舊日的足跡》主持車淑梅訪問,姜濤更講到會:「應承過花姐同佢養老。」即睇詳情!

撰文:Lmc丨圖片:花姐@IG、姜濤@IG丨編輯:海月

MIRROR成員姜濤簡單是近年新人王
MIRROR成員姜濤簡單是近年新人王

姜濤:明白花無百日紅,相信歌手是要做好自己作品,就是一個保證

姜濤在19歲贏到《全民造星》冠軍,之後發展一直十分理想,奪了多個新人獎,更贏過男歌手金獎。姜濤提到:「明白花無百日紅,說光環消失會不驚一定是假,但相信歌手是要做好自己作品,就是一個保證,光環就不會失去太多。」

姜濤明白花無百日紅
姜濤明白花無百日紅

坦言需要私人空間的人

成為萬人迷,每個時刻都受到注目,姜濤講到:「日常舉動都是工作,要負責,這件事不是好習慣,因為我是個需要私人空間的人,要克服外界入侵我的生活,最近有少少情緒。以前不開心可以食嘢,現在演唱會在即,我不可以偷食,如果偷食我乜嘢都想食!」

姜濤講到常舉動都是工作,要負責
姜濤講到常舉動都是工作,要負責

姜濤飲水思源:應承過花姐同佢養老

花姐是《全民造星》監製,也是MIRROR和ERROR經理人,可說是16子的第二個媽媽。姜濤更提到:「應承過花姐同佢養老。」 而花姐聞言大笑:「我好大使,你最好養埋我屋企人。」 姜濤即回應:「到時我應該有家庭,你唔好咁對過份就得啦!哈哈! 」 花姐也視姜濤為同學,希望可以大家一同成長,可見二人感情十分要好。網友大讚姜濤十分有情義,相當乖仔。

花姐是《全民造星》監製,也是MIRROR和ERROR經理人
花姐是《全民造星》監製,也是MIRROR和ERROR經理人

姜濤將在4月30日將迎來22歲生日

姜濤在4月30日就22歲,他提到以前只和兩三個朋友唱K慶生,或是去維多利亞公園切蛋糕:「現在收到好多fans的禮物同祝福,以前未經歷過,好滿足,生日願望是做回肥仔,將來會是個肥仔,追求努力過後,去一個沒人認識的地方過下半世,就是個悠閒人生,可以同子子孫孫講,你阿爺以前都威過。」

姜濤應承過花姐同佢養老
姜濤應承過花姐同佢養老