姚焯菲Chantel愈大愈似馬蹄露?創立個人服裝品牌件件過千 網民:水魚價

流行娛樂

廣告

TVB綜藝《聲夢傳奇》於2021年播出,距今已經過去2年多的時間。《聲夢傳奇》當時大受歡迎,捧紅咗唔少參賽者,當中最為人熟知的一定非由炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)和詹天文(Windy)所組成的女子團體After Class莫屬。近年聲夢四小花各有各發展,姚焯菲Chantel除咗唱歌之外,年紀輕輕的佢仲推出咗個人自家服裝品牌,不過價錢真係唔係個個買得起!

姚焯菲創立個人品牌 「Chantel x Ade」

姚焯菲最近宣布推出個人品牌「Chantel x Ade」,其實姚焯菲早前已透露過渴望推出個人品牌,現在更親力親為,親自上陣做埋「生招牌」,為品牌做宣傳!姚焯菲在新品牌的宣傳照中,以粉紅和黑色為主的Y2K風格示人,小露香肩和纖腰,十分吸睛!

Chantel 姚焯菲最近宣布推出個人品牌「Chantel x Ade」
姚焯菲最近宣布推出個人品牌「Chantel x Ade」(圖片來源:ig@chantelyiu)
Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲年紀輕輕就已經做埋老闆!
姚焯菲年紀輕輕就已經做埋老闆!(圖片來源:IG@chantelyiu)
Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲仲做埋「生招牌」,親自為產品做model。
姚焯菲仲做埋「生招牌」,親自為產品做model。(圖片來源:IG@chantelyiu)
Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 不過就有網民指出,姚焯菲留學回港後肥了不少,而且仲未搣得甩「馬蹄露味」。
不過就有網民指出,姚焯菲留學回港後肥了不少,而且仲未搣得甩「馬蹄露味」。(圖片來源:IG@chantelyiu)

「Chantel x Ade」件件都成千 一條裙4千幾?

睇返「Chantel x Ade」的官網,原來Chantel 著嗰條白色連身裙喺官網賣晒$4,596一條,而佢partner黑色嗰條就平少少要$4,574!睇返Chantel 而家上咗架的服裝,閒閒哋都要過千元一件,最平就係連帽衛衣,但都要成$800一件。

Chantel 呢條叫Chantel Dress,衣服物料用咗「 Embellished tulle, organza」
呢條叫Chantel Dress,衣服物料用咗「 Embellished tulle, organza」(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)
Chantel 最平係呢件衛衣$800
最平係呢件衛衣$800(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)
Chantel 最平係呢件衛衣$800
最平係呢件衛衣$800(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)

睇晒「Chantel x Ade」官網上架靚衫!

Chantel 真係閒閒哋都過千架
真係閒閒哋都過千架(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)
Chantel
(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)
Chantel 唔計衫,成個網最平就係條手繩只需$240
唔計衫,成個網最平就係條手繩只需$240(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)
Chantel 網民指喺淘寶輕易就能搵到相類似的服飾
網民指喺淘寶輕易就能搵到相類似的服飾(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖、淘寶截圖)
Chantel 網民指喺淘寶輕易就能搵到相類似的服飾
網民指喺淘寶輕易就能搵到相類似的服飾(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖、淘寶截圖)

網民:這是一個富爸爸的故事 款色娘味濃

唔少網民對於Chantel自家品牌「Chantel x Ade」的服飾都表示買唔起,更笑言呢個係「一個富爸爸的故事」,狠指Chantel有錢就是任性!其後有網民仲話啲款色娘味濃,似足淘寶貨,明明係少女裝但就似sell大媽市場「淘寶野夠膽賣幾千」「大媽市場」「學生妹邊到有錢買」「人地市場唔係你地呢啲窮x」「啲衫好俗 好淘寶feel」「IG shop嗰啲起碼會係條街影下再執下咁」「係真係7定依家啲妹妹仔真係興咁著」「條褲粒星係咩事」

Chantel 好多網民最唔明係呢條星星褲的設計,表示唔識欣賞
好多網民最唔明係呢條星星褲的設計,表示唔識欣賞(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)
Chantel 好多網民最唔明係呢條星星褲的設計,表示唔識欣賞
好多網民最唔明係呢條星星褲的設計,表示唔識欣賞(圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖)

回顧姚焯菲愈大愈似馬蹄露

姚焯菲初參賽時期

姚焯菲參加《聲夢傳奇》時只有15歲,是繼鍾柔美後年齡最小的參賽者。姚焯菲初參賽時有些嬰兒肥,即使身材不算肥,臉頰仍然有baby fat的困擾。不過初登場時姚焯菲多數以頭髮遮住臉頰,baby fat的問題不算明顯。

Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲右),參賽時只得15歲,是當中年齡第二小的參賽者。
姚焯菲(右),參賽時只得15歲,是當中年齡第二小的參賽者。(圖片來源:YouTube@聲夢傳奇STARS ACADEMY)
Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲參賽時因樣子十分甜美而備受關注。
姚焯菲參賽時因樣子十分甜美而備受關注。(圖片來源:YouTube@聲夢傳奇STARS ACADEMY)
Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲初登場時以頭髮修飾臉型,令baby fat冇咁明顯。
姚焯菲初登場時以頭髮修飾臉型,令baby fat冇咁明顯。(圖片來源:YouTube@聲夢傳奇STARS ACADEMY)

姚焯菲「國民初戀」時期

姚焯菲最令人印象深刻的變化是在比賽期間唱了《戀愛預告》,令她一曲成名,仲被稱做「國民初戀」。參賽中的姚焯菲在節目上以淡妝示人,不過勝在夠年輕,輕微化了一點妝已經好靚女,但係baby fat就仍然跟住姚焯菲!

Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲因演唱《戀愛預告》獲封為國民初戀,更因此聲名大噪。
姚焯菲因演唱《戀愛預告》獲封為國民初戀,更因此聲名大噪。(圖片來源:YouTube@聲夢傳奇STARS ACADEMY)

姚焯菲《青春本我》妝髮累事

姚焯菲在出道後與一眾《聲夢傳奇》的參賽者出演了電視劇《青春本我》,姚焯菲在劇中的妝容都比較淡,睇落唔算精神,仲化到姚焯菲眉粗兼臉色蒼白。不過姚焯菲的髮型並冇為佢加分,反而令佢baby fat的問題更明顯……

Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲在電視劇《青春本我》中,曾一度被指髮型和妝容累事。
姚焯菲在電視劇《青春本我》中,曾一度被指髮型和妝容累事。(圖片來源:YouTube@聲夢傳奇STARS ACADEMY)
Chantel 星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 姚焯菲在劇中的髮型令她baby fat的問題更明顯。
姚焯菲在劇中的髮型令她baby fat的問題更明顯。(圖片來源:YouTube@TVB USA Official)

Chantel姚焯菲暗黑公主打扮 嚇親網民:呢個角度好似馬蹄露

早前由新西蘭返港的Chantel姚焯菲和Yumi鍾柔美都有推出新歌,在2023年7月時候,二人孖公仔現身商場活動為大家獻唱,當時的Chantel透露3星期假期轉眼就過,隨即會返新西蘭開學,所以當天就把握機會以新形象同大家見面。

星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel
(圖片來源:TVB娛樂新聞)
星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel
(圖片來源:TVB娛樂新聞)

Chantel姚焯菲暗黑公主打扮 嚇親網民:呢個角度好似馬蹄露

「國民初戀」Chantel姚焯菲,呢日化上濃妝,穿上黑色吊帶裙打扮成暗黑小公主示人。有網民隨後就在社交網分享了現場所影到的Chantel照片,當中包括高抄角度,有網民留言表示嚇親:「呢個角色好似馬蹄露」。

星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel 網民現場所影到的Chantel生圖
網民現場所影到Chantel另一個角度!(圖片來源:小紅書)
星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel 網民現場所影到的Chantel生圖
另一個角度影到嘅Chantel!(圖片來源:小紅書)
星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel 網民現場所影到的Chantel生圖
(圖片來源:小紅書)
星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel 有網民留言表示嚇親
有網民留言表示嚇親。(圖片來源:小紅書)
星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel 有網民留言話Chantel睇落「比較胖」
有網民留言話Chantel睇落「比較胖」。(圖片來源:小紅書)
星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel 馬蹄露 現年54歲的馬蹄露。
現年54歲的馬蹄露。(圖片來源:Weibo@馬蹄露Celine)

馬蹄露 獲讚年輕時人靚聲甜

這段馬蹄露唱《飄雪》的影片,出自亞視1992年的節目《群星過哂界》,馬蹄露本人亦有在社交網轉發這段影片,表示:「相當值得我留念及分享,(當年)我是那麼青春。」引來不少網民留言大讚馬蹄露年輕的時候「人靚聲甜」、「比現在的網紅好看多了」、「這顏值放到現在秒殺一切女星」等等,更有多個網民指她撞樣周秀娜,指她「成個周秀娜咁」、「一開始像周秀娜」等!

星夢傳奇|姚焯菲外貌變化史 Chantel 馬蹄露 馬蹄露演唱《飄雪》的片段在抖音獲得超過3萬人畀Like。
馬蹄露演唱《飄雪》的片段在抖音獲得超過3萬人畀Like。(圖片來源:抖音@ATV_official)

撰文:東方新地圖片來源:「Chantel x Ade」的官網截圖、TVB娛樂新聞、小紅書、Weibo@馬蹄露Celine、抖音@ATV_official資料或影片來源:原文刊於東方新地