好青年荼毒室丨鹽叔被爆偷食出軌 自首認錯:暫停所有活動

流行娛樂

廣告

鹽叔偷食丨Youtube頻道「好青年荼毒室(哲學部)」成立於2016年11月14日,由數位香港中文大學哲學系學生組成,包括成員包括豬文(牛津大學博士)、鹽叔(倫敦國王學院博士)和阿泉(香港中文大學哲學系博士生)等,「好青年荼毒室」經常探討同講解不同的哲學問題。近日期中一位成員鹽叔(楊俊賢)竟被爆出婚後出軌,本人亦已發聲明承認一切!

鹽叔偷食 好青年荼毒室 鹽叔
鹽叔(圖片來源:ig@corrupttheyouth)

鹽叔自首認偷食即時停止荼毒室活動

鹽叔被爆料出post,指佢偷食出軌,事源係鹽叔喺一啲活動中認識咗一位女仔,然後隱瞞自己已婚,同咗個女仔一齊,後來當個女仔有懷疑時仲繼續呃個女仔,搞到對個女仔造成好大的傷害。佢被爆出後發出聲明,承認自己做錯事「我自私,我軟弱,我利用咗佢對人嘅信任。」鹽叔又表示唔求大家原諒,由於自私和不顧後果,其家人亦被傷害,「大家唔鍾意我係我deserve嘅」,並表示決定即時停止自己於荼毒室的活動。

鹽叔偷食 好青年荼毒室 鹽叔係dc自首
鹽叔係dc自首(圖片來源:discord截圖)
鹽叔偷食 好青年荼毒室 鹽叔經常參與youtube頻道《試當真》影片。最近亦有參與試玩毛《今際之國的有J》
鹽叔經常參與youtube頻道《試當真》影片。最近亦有參與試玩毛《今際之國的有J》(圖片來源:ig@corrupttheyouth)

鹽叔偷食丨網民:原來讀書叻真係溝到女

網民對於鹽叔偷食一事都感到震驚「本來已為佢份人好正氣,點知,不過不論私德如何,都唔影響佢嘅學識,大名鼎鼎既海德格都有情婦啦」「係咪可以解釋人嘅天性就係要有多個伴侶」「原來鹽叔溝女咁勁」「讀哲學係咪少啲道德枷鎖」「有啲錯愕 竟然連鹽叔都會錯呢啲嘢」「鹽叔都有女沉船,證明生命滿希望 大家都要加油」「原來讀書叻真係溝到女」唔少網民仲引用咗早前同鄭秀文合作新歌《愛是… 2.0》,講述20年之後愛情經歷的反省同答案「係咪愛是 3.0」

鹽叔偷食 好青年荼毒室
(圖片來源:《愛是…2.0》)
鹽叔偷食 好青年荼毒室 鹽叔 鹽叔在MV中的造型。
鹽叔在MV中的造型。(圖片來源:好青年荼毒室 – 哲學部)

「好青年荼毒室」鹽叔被爆偷食出軌?

事源係鹽叔喺一啲活動中認識咗一位女仔,然後隱瞞自己已婚,同咗個女仔一齊,後來當個女仔有懷疑時仲繼續呃個女仔,搞到對個女仔造成好大的傷害。佢被爆出後發出聲明,承認自己做錯事,並表示決定即時停止自己於荼毒室的活動…詳情請看;近日更有疑似受害人繼續爆料,以千字文爆鹽叔一個大話冚一個,更爆出驚人內幕,話佢曾墮胎兼趁老婆大肚出軌,惹來網上熱討…詳情請看

「好青年荼毒室」還有什麼醜聞?

林明禎早前上Youtube頻道「好青年荼毒室」接受訪問時,談及到自己學習廣東話的難處,其中講到曾經因為語言問題,而在拍攝《飯氣攻心》時遇上困難。當林明禎問到在場兩位主持有否看過《飯氣攻心》時,其中一名主持頌頌竟然話「準備睇」,令林明禎呆咗幾秒,之後先扮喊回應…詳情請看

圖片來源:ig@好青年荼毒室 – 哲學部、《愛是...2.0》