大離婚日︳林日曦幫前夫唱衰鏡仔 無懼「鏡安法」Tiger現身現場!

流行娛樂

廣告

林日曦的年度無聊企劃舞台劇《大離婚日》正在火熱公演中,先後上映由田蕊妮主演的獨腳喜劇《大離婚日 —— 妻》、林日曦的舞台映畫戲《大離婚日 —— 夫》。兩套舞台劇好評不斷,重演再重演,去到昨日(3日)林日曦的《大離婚日 —— 夫》(3/6)舉行第12場演出時,一眾藝人鄧麗欣、何韻詩、周國賢就連MIRROR成員Tiger邱傲然都嚟埋支持,令全場歡呼,事關大膽的林日曦喺舞台劇中不斷「唱衰」Tiger,林日曦都趁機喺謝幕就大爆返「Tiger事件」的來龍去脈!
大離婚日
(圖片來源:《大離婚日》海報)

大離婚日︳林日曦幫前夫「唱衰」Tiger

林日曦的《大離婚日 —— 夫》內容多次講到MIRROR同埋成員Tiger,林日曦就趁Tiger喺現場時,就講返佢創作的心路歷程,佢指:「「大半年前,我開始寫 《大離婚日》夫妻呢個戲時,我就覺得點都要幫幫班前夫唱衰嗰班鏡仔,我覺得嗰個女主角一定要鍾意MIRROR入面嘅其中一個。咁我係男人嚟,我係完全唔熟MIRROR,我差唔多唔識分佢哋12個人,所以我開始上網搵佢哋啲訪問片段嚟睇,我真係睇咗好多,我諗住搵其中一個成員寫入去,就喺呢個時候,我留意到喺每一條MIRROR訪問片段入面,硬係喺個角落頭會有一個長髮男人,佢默默揸住一堆咪,遞畀企後面嘅姜濤。咁你哋知啦,姜濤都好多嘢講㗎嘛⋯⋯我意思係,記者要佢答好多問題,OK?所以佢講好耐。如果我係負責遞咪嗰個人,我一定心諗:『頂你講完未?好L攰呀隻手!』」全場爆笑,佢繼續講:「但呢個長頭髮嘅男人,冇唔耐煩,佢收得好埋,我嗰時喺度諗:『呢種人,唔多說話,默默做事⋯⋯似我!』收收埋埋嘅人,一爆就會不得之了,所以我揀咗佢寫入劇本,好多謝Tiger唔介意畀我唱衰。咁佢都冇得介意啦,因為記者問到,佢哋身為偶像,係只能夠答唔介意㗎咋。」

大離婚日 林日曦的《大離婚日 —— 夫》大膽要「唱衰」mirror!
林日曦的《大離婚日 —— 夫》大膽要「唱衰」mirror!(圖片來源:《大離婚日 —— 夫》劇照)

大離婚日︳林日曦無懼「鏡安法」隔空合照!

林日曦大爆完「Tiger事件」的來龍去脈後,佢表示其實有同事問佢要唔要cut咗戲中「唱衰Tiger」的部分,林日曦就坦言指自己唔驚「鏡安法」:「「其實臨公映之前,都仲有同事叫我,不如Cut咗嗰段佢啦,驚你犯鏡安法喎。挑我心諗,我駛驚?」後來監製得知Tiger會嚟,就入場前邀請Tiger上台同林日曦隔空合照,以示和好,並獲得Tiger一口答應!Tiger隨即上台大方地與「林日曦紙板」同埋佢本人隔空視像合照。雖然唔驚「鏡安法」,但林日曦仍搞笑地請Tiger「叫你啲小虎隊冷靜啲」,最後仲寄語佢:「希望你第時攞到最受歡迎男歌手時,記得飲水思源,多謝返我,約定你!」

大離婚日 林日曦大爆完「Tiger事件」的來龍去脈後,Tiger上台同林日曦隔空合照
林日曦大爆完「Tiger事件」的來龍去脈後,Tiger上台同林日曦隔空合照(圖片來源:《大離婚日 —— 夫》劇照)
大離婚日 Tiger喺ig仲讚返林日曦「創新感動」
Tiger喺ig仲讚返林日曦「創新感動」(圖片來源:ig@tiger_yny)

大離婚日︳林日曦「無論去到邊度都好,我都一樣係香港人」

林日曦喺謝幕時仲發表唔少搞笑又感人的謝詞,例如林日曦指出有同事問佢係咪因為去到札幌發現觀眾席無人,所以先用盡劇院每個角落去拍片,佢認真地解釋:「我話唔係,原因係無論去到邊度都好,我都一樣係香港人嚟,我畀咗錢,我係一定要用到盡嘅!」惹得全場捧腹大笑。

大離婚日
(圖片來源:《大離婚日 —— 夫》劇照)

大離婚日︳林日曦:呢個充滿欺騙的時代 感謝「癲喪仔」無條件信任

林日曦特別多謝一班自稱「癲喪仔」的觀眾:「我當你哋呢班『癲喪仔』 係最癲嗰班『癲喪仔』,因為以前我做Talk Show、舞台劇或者獨腳戲,你哋都喺乜都唔知嘅情況下買飛,我當你哋係一時『Short咗』,但今次我都講到明,呢個係我自己到呢一刻都形容唔到係咩嚟嘅實驗,你哋都一早去買飛,我諗大概有7000個人⋯⋯呢7000個人,一係你哋就好相信我,一係你哋就『Short 得好勻循』,我相信係後者。」他最後希望能跟大家永遠停留在「一買一賣的肉體關係」上,千萬不要對他抱有太大期待。

大離婚日
(圖片來源:《大離婚日 —— 夫》劇照)

大離婚日︳繼續重演 詳請如下:

《大離婚日》叫好叫座,早前宣佈《大離婚日 —— 妻》將會「八度重演」,而《大離婚日 —— 夫》亦同步宣佈「七度重演」,夫妻繼續上演大鬥法,重演場次已於快達票正式開賣。

大離婚日 《大離婚日 —— 夫》「七度重演」!
《大離婚日 —— 夫》「七度重演」!(圖片來源:《大離婚日 —— 夫》)

舞台映畫戲《大離婚日 —— 夫》

視像演出:林日曦
場地:香港演藝學院歌劇院
重重重重重演:6月17日(六)3pm
重重重重重重演:6月18日(日)3pm
重重重重重重重演:6月18日(日)8pm
票價:$480/$380

舞台獨腳戲《大離婚日 —— 妻》

演出:田蕊妮
場地:香港演藝學院歌劇院
重重重重重重演:6月20日(二)8pm
重重重重重重重演:6月21日(三)8pm
重重重重重重重重演:6月22日(四)8pm
票價:$780/$680/$580/$480

大離婚日 《大離婚日 —— 妻》「八度重演」
《大離婚日 —— 妻》「八度重演」(圖片來源:《大離婚日 —— 妻》)

圖片來源:《大離婚日》海報, ig@tiger_yny, 《大離婚日 —— 妻》、《大離婚日 —— 夫》、