大陸驚現「翻版IU」零添加靚女 網民大讚:百年難得一見!

流行娛樂

廣告

韓國人氣偶像IU李知恩在全球一直都擁有居高不下的人氣,而她甜美可愛的形象也成為了唔少韓國人心中的「國民初戀」。不過近日大陸竟然出現了一名「翻版IU」,睇上去同IU真係似到足,唔講真係以為同一個人!

大陸驚現「翻版IU」零添加靚女 網民大讚:百年難得一見!

近日在小紅書有一名用戶名稱為「Pudding」的女生在網上引起熱議,最為人關注的便是呢位女性KOL「撞樣IU」,乍看之下同韓國「國民初戀」IU李知恩幾乎沒有太大分別。而該名女生就連妝容同髮型都抄足IU,勢要成為「中國版IU」。

IU 呢個係IU
呢個係IU(圖片來源:IG@dlwlrma)
IU 呢個係中國IU
呢個係中國IU(圖片來源:小紅書)

激似IU 餅印一樣

其中Pudding有Post出一條影片,以「我的審美 VS 我的展相 是我努力的動力」為題,當中Post出數位韓國明星,包括IU、允兒、秀智等等,最後再貼出自己的樣子,同IU樣貌極相似。而呢位女生同幾位女明星都有一個共通點,都是熱愛韓系的淡妝。

IU
(圖片來源:小紅書)
IU
(圖片來源:小紅書)

網民大讚仙氣十足

網民睇完Pudding的照片後都忍唔住留言大讚其充滿仙氣,仲話「姐姐長得好像IU好漂亮」、「救命姐姐你長得好像IU」等等。Pudding在紅書都有恆常分享化妝技巧,她亦勇敢post出自己素顏的樣貌,素顏後雖然冇咁似IU,但同樣係靚女一名。

IU 素顏都可以!
素顏都可以!(圖片來源:小紅書)
IU
(圖片來源:小紅書)

妝容髮型勁加分

而Pudding在某些角度都似足IU,再加上妝容及髮型的加持,就更加似。不過都有某啲角度唔太似IU,尤其是將頭髮扎起時。不過縱使如此,Pudding都深受Fans喜愛。

IU 扎起頭髮就唔似了
扎起頭髮就唔似了(圖片來源:小紅書)
IU
(圖片來源:IG@dlwlrma)
IU
(圖片來源:IG@dlwlrma)

圖片來源:IG@dlwlrma,小紅書