《愛回家》大小姐林淑敏激罕素顏出鏡 冇化妝連眉毛都冇埋!

流行娛樂

廣告

《愛回家》近日一集大小姐林淑敏因工受傷,令到要素顏出鏡示人。而一向都貪靚的大小姐犧牲自己靚樣出鏡十分捨得,不過其素顏除咗臉色差一點之外,其他位其實都不錯!

《愛回家》大小姐林淑敏激罕素顏出鏡 冇化妝連眉毛都冇埋!

大小姐 一開頭就講大小姐因工受傷,被檸檬汁傷及面部。
一開頭就講大小姐因工受傷,被檸檬汁傷及面部。(圖片來源:無綫影片截圖)
大小姐 大小姐應秘書要求返公司簽文件,一抬頭個樣真係令人打咗個凸。
大小姐應秘書要求返公司簽文件,一抬頭個樣真係令人打咗個凸。(圖片來源:無綫影片截圖)

劇情安排大小姐因工受傷

《愛·回家之開心速遞》昨晚(28/3)播出的一集,劇情講述飾演大小姐龍力蓮的林淑敏因出外工作令皮膚受傷,所以要暫停化妝,本來諗住請假休息的她最後因工作返公司,所有員工為了討好大小姐,個個都讚佢素顏超級正,眾人為了工作順利被通過埋沒良心「落足嘴頭」,生意伙伴剛巧有白內障睇唔清,大小姐被捧到上天自信大爆發。

大小姐 大小姐返公司包到實唔想見人,點知畀3個保安捉住,認唔出佢仲話佢似大嬸。
大小姐返公司包到實唔想見人,點知畀3個保安捉住,認唔出佢仲話佢似大嬸。(圖片來源:無綫影片截圖)
大小姐 被保安奚落的大小姐突然發爛。
被保安奚落的大小姐突然發爛。(圖片來源:無綫影片截圖)

劇中全素顏值得尊敬

林淑敏近年因為飾演大小姐一角而極速上位,雖然角色橫行霸道,但在她的演繹下角色變得討好,今次真素顏演出,林淑敏更令觀眾刮目相看,大部份網民都覺得她肯犧牲色相好有勇氣,而且她完全豁出去演得甚放,再加上放大100倍的誇張表情,喜感十足,觀眾都話呢一集特別好睇,由頭笑到尾。

大小姐 大小姐被秘書及舅父KC大讚,自信返晒嚟。
大小姐被秘書及舅父KC大讚,自信返晒嚟。(圖片來源:無綫影片截圖)
大小姐 大小姐素顏出去見生意伙伴,點知對方有白內障讚她好靚。
大小姐素顏出去見生意伙伴,點知對方有白內障讚她好靚。(圖片來源:無綫影片截圖)

網民讚大小姐皮膚好

大小姐
(圖片來源:Facebook@林淑敏)
大小姐
(圖片來源:Facebook@林淑敏)
大小姐
(圖片來源:Facebook@林淑敏)

之前就有素顏寫真?

大小姐素顏出場,退上I.T部三位小職員,拎住佢本陳年素顏寫真集在公司走廊追逐,被大小姐捉到正,最後大小姐覺得三人好有眼光,令她更添自信,但其實寫真集內有乾坤,內容根本唔係大小姐素顏相。

大小姐 《愛回家》中的I.T三子拎住大小姐本素顏寫真。
《愛回家》中的I.T三子拎住大小姐本素顏寫真。(圖片來源:Facebook@威龍秘密網)
大小姐 林淑敏在FB內出po認樣衰。
林淑敏在FB內出po認樣衰。(圖片來源:Facebook@林淑敏)
大小姐 大小姐在劇中素顏拍了一輯廣告照,網民話都好cute呀!
大小姐在劇中素顏拍了一輯廣告照,網民話都好cute呀!(圖片來源:Facebook@林淑敏)
大小姐 大小姐素顏一樣有自信。
大小姐素顏一樣有自信。(圖片來源:Facebook@林淑敏)

大龍生都唔認出大小姐?

劇情最後講到大小姐因為模特兒甩底,竟自動請纓親自上陣拍攝廣告,結果放在紅隧口兩旁的巨型廣告引致連環交通意外,路過的大龍生看到廣告後更認唔出大小姐,仲即時打畀大小姐鬧爆問點解搵個醜女拍廣告,真相大白。

大小姐 大龍生途經紅隧口大塞車,司機話畀佢知因為恐怖廣告搞到發生交通意外。
大龍生途經紅隧口大塞車,司機話畀佢知因為恐怖廣告搞到發生交通意外。(圖片來源:無綫影片截圖)
大小姐 紅隧口放滿素顏大小姐的巨型廣告牌。
紅隧口放滿素顏大小姐的巨型廣告牌。(圖片來源:無綫影片截圖)
大小姐 大龍生問點解會有個咁嘅廣告。
大龍生問點解會有個咁嘅廣告。(圖片來源:無綫影片截圖)
大小姐 大小姐畀大龍生鬧完終於醒覺。
大小姐畀大龍生鬧完終於醒覺。(圖片來源:無綫影片截圖)

送水輝力撐大小姐

大小姐又嬲又傷心,覺得全公司人都呃佢,仲毀滅素顏廣告相,佢老公送水輝(宋瑞輝)返到屋企即安撫愛妻,直言素顏大小姐是現代西施,令大小姐重拾信心。

大小姐 飾演送水貨的許家傑在Facebook撐大小姐。
飾演送水貨的許家傑在Facebook撐大小姐。(圖片來源:Facebook@Jack Hui許家傑)
大小姐 送水輝返到屋企氹番大小姐。
送水輝返到屋企氹番大小姐。(圖片來源:無綫影片截圖)

即睇大小姐素顏:

《愛回家》演員出名玩得,今次大小姐的素顏演出,更令觀眾睇得開心笑足全場。

撰文:東方新地圖片來源:Facebook@林淑敏,Facebook@Jack Hui許家傑、無綫影片截圖資料或影片來源:YouTube@TVB