劉鑾雄大劉記者招待會整合5大要點 寸盡蕭若元:體諒佢搵食

流行娛樂

廣告

日前聖誕節前,網上流出一條富豪劉鑾雄(大劉)在皇室堡發火鬧途人的片,同時被揭與情斷8年的呂麗君(現名呂姵霖)同行。其後劉鑾雄發聲明重申與呂麗君分手後不相往來。今日(3日)大劉高調開記者招待會,交代事件之餘仲罕回塞春卷、乒乓波傳聞同寸蕭若元!
劉鑾雄 大劉 大劉開記者會時一臉嚴肅表情。
大劉開記者會時一臉嚴肅表情。(圖片來源:東方新地)

大劉劉鑾雄否認甘比不開心:點值得啫?

記者會召開前,已聲明不准拍片,只能夠拍照和錄音,所以記者的手提電話均被公關收走,現場準備了不少防疫消毒用品,又為記者準備了蒸餾水,而甘比妹妹Pinga亦有在場幫手。大劉於早上10時45分現身時,穿著一身寶藍色外套加運動褲,坐下後拿著網上有關他和呂麗君的報道翻閱,表情嚴肅,被記者問到點評價呂麗君,他直言唔方便comment,原因係如果真係講,講七七四十九日都講唔完,大家就要喺度講到紮營,至於甘比有冇為這件不開心?他回答:「點值得啫?佢知咩事!」

大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君
(圖片來源:新傳媒資料室)

罕提42歲大仔劉鳴煒:最開心佢好肯做善事

大劉又特別澄財產處理方面的問題,他擔心很多人會誤會「陳凱韻與家人」中,所指的「家人」只係指他的子女,他澄清「家人」就係除了陳凱韻的3個細路,仲有他其他家人,包括呂麗君的仔女,可能亦包括寶詠琴的仔女,他表示不想外人誤會他所有身家都被陳凱韻全部奪取,他說:「講真,我最大個仔今年都42歲,就嚟43歲,到後來呂麗君同陳凱韻生,佢都係最大,佢除咗讀書叻,都好肯好肯做好多善事,呢個係最開心。」

劉鑾雄 大劉 甘比
大劉指其家人不單是指他和甘比所生的小朋友。(圖片來源:IG@kimbeechan_official)

寸盡蕭若元:佢搵到食使乜咁吖

大劉自言唔識用智能電話,但都知有大把網絡打手,特別指出「燈神」蕭若元造謠他有躁狂症,他表示記憶中只和對方見過一次面,沒有所謂十幾次,他也沒有躁狂症,只有是創傷後遺症,不過大劉表示好諒解對方蕭若元,因此不會要求他收回言論,或採取法律行動,或者叫台灣朋友去探吓佢,認為咁都係益咗佢:「我好諒解蕭若元,佢搵到食駛乜咁吖,如果我有一日要喺平台咁呃like呀,我就大乜X鑊啦!」

他又表示:「我今日慶幸都搵到稀粥食,我唔希望我做任何嘢影響我第二代第三代生仔冇屎忽,你聽唔聽得明呢句說話呀,有啲人好慘架,為咗搵食,男人賣籮柚又有,女人出賣肉體又有,全世界都有。我今日都好吖,慶幸自己勤勤力力,又借我外母15萬碌到今日咁,唔敢講搵得到好多,兩餐安樂茶飯食。」

劉鑾雄
(圖片來源:Youtube@memehongkong影片截圖)

首回塞春卷、乒乓波傳聞

大劉又首次公開談及多年傳聞,包括塞春卷、乒乓波傳聞,指並無其事::「我谷咗氣好耐,最緊要係澄清唔好畀人造謠造非!我好多氣谷谷埋埋,話塞春卷呀、乒乓波、網球呀,點樣鬧人呀,摑人兩巴人哋喊呀,即刻攞張支票掟埋塊面度,我都隨身唔袋支票嘅!乜嘢都有人作,啲人唔抵得我搵到少少錢,多幾個女朋友,佢咪踩你囉。造謠造非,遲啲唔係話我塞人,係話我鍾意畀人塞㖭,都得㗎!」 大劉又指:「有啲人好鍾意利用網絡去歌頌自己去踩人,我見唔少,有人話我點解同陳凱韻結婚,話佢阿媽畀咗個腎我,想去報恩就同陳凱韻結婚。我要換腎都搵個後生啲啦,60歲人仲要搵個老腎去換!」

劉鑾雄 大劉 甘比
(圖片來源:IG@kimbeechan_official)

大劉:希望記者會後有人會收斂啲

大劉表示對於今次幫呂小姐,全因為考慮到和她的仔女:「佢嘅仔女一個12歲一個20歲,我決定幫與唔幫,平時我諗嘢0.1秒便決定了,我都諗咗分幾兩分鐘。我都係為咗我對仔女保留返一啲尊嚴。就算殺人唔係犯法我都唔會去做,因為考慮到我嘅仔女,但我都要保護我自己、陳凱韻同3個仔女,同埋我其他仔女,我當然要預防。李家超曾說『害人之心不可有,不過防人之心不可無』,我都要防。我希望記者會後有人會收斂啲。」

大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉同呂慧君、三位保鏢一起到皇室堡行街,大劉見到踎地男即刻破口大罵
大劉同呂慧君、三位保鏢一起到皇室堡行街,大劉見到踎地男即刻破口大罵。(圖片來源:YouTube影片截圖)
大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 聽到大劉發火,踎地男嚇到即刻企起身
聽到大劉發火,踎地男嚇到即刻企起身。(圖片來源:YouTube影片截圖)
大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉發現有人影片,呂慧君係一邊就乜都冇講。
大劉發現有人影片,呂慧君喺一邊就乜都冇講。(圖片來源:YouTube影片截圖)

正當外界以為大劉和呂麗君關係破冰,點知大劉發聲明,強調與呂麗君再見不是朋友,為免惹來復合的誤會,及有人乘機招搖撞騙,他才逼不得已出此聲明,聲明內容如下:

澄清聲明

對於近日有媒體明示或暗示,意指我與呂麗君(現改名為呂姵霖)復合一事,並非屬實,為免引起大家的誤會,本人 劉鑾雄認為必須要作出以下澄清,以正視聽:

1. 最近因呂小姐有困難,有事相求,本人為免小朋友受到影響的關係,遂與呂小姐達成商業協議。當日呂小姐只是在本人位於皇室堡的寫字樓簽署相關商業交易文件,然後在沒有相約之下一同乘搭電梯離去,並不是呂小姐與本人相約逛商場,在此之前,本人與呂小姐已多年沒有見面。

2. 上述有關交易純屬商業性質,並不構成本人對呂小姐任何財政照顧或支持。

3. 對於近日媒體出現網路打手,故意散佈謠言,不僅誤導公眾,亦對本人及本人家人造成滋擾,本人覺得有必要作出澄清。

4. 本人於2016年與陳凱韻結婚,亦早已將絕大部份名下財產作出處理,以防日後他人作出任何無理訴訟,所作一切無非為保障陳凱韻及家人,避免日後有人為一己私利,興風作浪。

5. 本人重申,本人與呂小姐除了作為小朋友的父母親外,並無任何關係,亦絕對不想有任何關係,請大家不要誤信網路打手不實傳聞,作出無謂的聯想或揣測。

6. 本人自2014年與呂小姐分手後,不相往來,是次作出此聲明,實屬逼不得已,為免他人乘機招搖撞騙。

大劉2016年娶甘比 登報與呂麗君撇清關係

劉鑾雄2016年11月在各大報章頭條發聲明,正式澄清與呂麗君在2014年已分手,強調兩人已斷絕關係,與此同時大劉與另一紅顏知己甘比則在同年11月18日入紙,正式註冊結婚!

大劉 劉鑾雄
(圖片來源:新傳媒資料室)

大劉發聲明會負責子女生活開支

大劉在2016年的聲明中,澄清與呂麗君在2014年時已分手,二人已斷絕關係,僅僅是一對子女的父母而已。而大劉作為父親,會繼續負責子女的生活、教育及其他開支,包括現時居住的大宅、車輛及私人飛機等。其次大劉稱與呂麗君分手前,一直照顧對方的起居飲食,並有大量現金、首飾的餽贈,總值超過港幣$20億!

大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉
(圖片來源:新傳媒資料室)

另外大劉又指責呂麗君「貪得無厭」,指就算給予呂麗君100億,對方一樣會為一蚊而出賣自己。另外大劉亦擔心自己離世後,呂麗君會因爭產而與甘比及子女們對簿公堂,故已預留逾100億港元現金給甘比及長子劉鳴煒打官司,揚言絕不退讓。

大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉 (1)
(圖片來源:新傳媒資料室)

甘比2016年榮升劉太

而大劉在發出聲明後,原來與甘比已在2016年11月18日入紙,正式註冊結婚!甘比透過短訊回覆傳媒:「多謝!這是一件人生中最開心事!」至於大劉接受訪問時,則稱幾年前已經計劃與甘比結婚,這個決定與近日發的聲明無關。另外大劉亦大讚甘比不貪錢、為人單純,不是壞女人,一直都好照顧自己及一眾子女。

大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉
(圖片來源:新傳媒資料室)
大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉
(圖片來源:新傳媒資料室)
大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉 最後出聲明,宣佈兩人正式分手
(圖片來源:新傳媒資料室)

呂麗君回復單身 成為「超級富婆」

呂麗君在與大劉分手之前,曾為對方育有一對子女,雖然兩人高調分手,但大劉表示自己依然會履行父親的責任,照顧呂麗君所生一對子女的額所有教育和生活開支。除此之外,大劉表示自己過往已經餽贈大量禮物包括現金、首飾、豪宅給予呂麗君,總值超過港幣20億,直指女方「已是超級富婆,無需要我任何經濟支持,也可過着富裕的生活。」

大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉 大劉一直很疼愛子女,雖然同呂麗君分手,但依然有履行父親的責任,照顧呂麗君所生一對子女的額所有教育和生活開支。
大劉一直很疼愛子女,雖然同呂麗君分手,但依然有履行父親的責任,照顧呂麗君所生一對子女的額所有教育和生活開支。(圖片來源:IG@aspenlaumusic)

回復單身的呂麗君也一直住在山頂白加道獨立屋,近年改名為呂姵霖,以此名字成立基金,推廣教育及藝術發展。閒時又會去跑步、攀石、做瑜伽等等,過著「超級富婆」的單身生活。

大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉 回復單身的呂麗君住在山頂白加道獨立屋,過著「超級富婆」的生活
回復單身的呂麗君住在山頂白加道獨立屋,過著「超級富婆」的生活(圖片來源:IG@yvonneluitrust)
大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉 閒時就做瑜伽
閒時就做瑜伽(圖片來源:IG@yvonneluitrust)
大劉 劉鑾雄 大劉 呂麗君 大劉 經常上傳與fit爆瑜伽教練的照片
經常上傳與fit爆瑜伽教練的照片(圖片來源:IG@yvonneluitrust)

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@memehongkong影片截圖、新傳媒資料室、YouTube截圖、IG@kimbeechan_official資料或影片來源:原文刊於東方新地