網民嚴選9大40歲以上最想娶女星 有位人妻大家都想娶!

流行娛樂

廣告

近日有網民以「如果畀你揀一位藝人做老婆,你會點揀同點解?」為題在討論區開post,引來眾多網民熱議,揀咗9大女星,個個都40歲以上,其中最多人選擇的9位女星,有人已成人妻,亦有人仍然單身,當中有位港姐冠軍更獲得網民一面倒好評。

網民嚴選9大最想娶女星

9) 41歲 陳自瑤 黑面被嫌棄

陳自瑤(Yoyo)性感相一出,即引來近千網民畀Like!但一講到要揀做老婆,一眾網民即好猶豫,主要擔心Yoyo在家都會經常「黑口黑面」、「好串」,甚至「性冷感」、「唔畀掂」!

女星 網民嚴選 陳自瑤作為豐胸廣告代言人,不時展現火辣身形。
陳自瑤作為豐胸廣告代言人,不時展現火辣身形。(圖片來源:IG@chenchiyiu)
女星 網民嚴選 陳自瑤 男方多次傳出偷食,二人已經多年不合照。
陳自瑤與王浩信奉女成婚近12年,近年男方多次傳出偷食,二人已經多年未有合照。(圖片來源:微博@王浩信)
女星 網民嚴選 不過陳自瑤黑晒面,未知俾咩反應。
2021年王浩信憑《踩過界2》再奪視帝,在致感謝詞時罕有地提到陳自瑤:「多謝屋企人,多謝Yoyo悉心照顧個女。」當時攝影師馬上把鏡頭轉到陳自瑤身上,但卻影到陳自瑤面無表情零反應,事後她回應指自己沒有黑面,只是坐在台上覺得凍而已。(圖片來源:YouTube@TVB (official))

8) 55歲 蘇玉華 美女廚神

原來有不少網民都仲記得蘇玉華曾在2006年攞過《美女廚房》冠軍,廚藝了得,大讚她「入得廚房出得廳堂」,而且樣同性格都唔差,同潘燦良拍拖多年都一條心,把聲聽落亦舒服,絕對「Wife-able」!

女星 網民嚴選 不少網民都大讚蘇玉華聲線好溫柔。
不少網民都大讚蘇玉華聲線好溫柔。(圖片來源:FB@SO Yuk-wa, Louisa 蘇玉華)
女星 網民嚴選 成為「美女廚神」後,蘇玉華曾拍過煮食節目《和味蘇》,仲出過烹飪書。
成為「美女廚神」後,蘇玉華曾拍過煮食節目《和味蘇》,仲出過烹飪書。(圖片來源:《美女廚房》截圖)
女星 網民嚴選 蘇玉華同潘燦良拍拖多年,至2020年結婚。
蘇玉華同潘燦良拍拖多年,至2020年結婚。(圖片來源:FB@SO Yuk-wa, Louisa 蘇玉華)

7) 68歲 蘇施黃 真正入得廚房

連68歲蘇施黃亦有網民揀!有網民力撐她會是一個好老婆,原因係講廚藝:「蘇施黃先係入得廚房,睇佢煮嘢食仲有料!」相信只係為搞笑,但亦引來網民認真反駁,話覺得蘇施黃太惡唔敢娶。

女星 網民嚴選 事實上蘇施黃身邊已經有同性密友金燕玲,大家唔使諗!
事實上蘇施黃身邊已經有同性密友金燕玲,大家唔使諗!(圖片來源:IG@ah_so_good)

6) 40歲 苟芸慧 豐滿版林熙蕾

雖然苟芸慧因為健康問題,經常時肥時瘦,被指狀態好唔穩定,但網民仍大讚她在巔峰時期樣同身材都係最Top,是豐滿版林熙蕾,而且廚藝都有藍帶,也是一名「入得廚房出得廳堂」的正人妻之選。

女星 網民嚴選 苟芸慧近日狀態回勇,公開多張自己穿上泰國傳統服飾的寫真照。
苟芸慧近日狀態回勇,公開多張自己穿上泰國傳統服飾的寫真照。(圖片來源:IG@joyfulck)
女星 網民嚴選 照片中的苟姑娘依然明艷照人,更大騷白滑美背。
照片中的苟姑娘依然明艷照人,更大騷白滑美背。(圖片來源:IG@joyfulck)
女星 網民嚴選 苟芸慧 福利 苟芸慧 顏值 苟芸慧豐滿上圍,展現出長達5吋事業線,非常性感!
早前又拍片大騷豐滿上圍,展現出長達5吋事業線,非常性感!(圖片來源:IG@joyfulck)

5) 50歲 蒙嘉慧 識打機贏晒

蒙嘉慧能入選全靠識打機!網民大讚她作為玩伴非常正:「打機行山做尖乜都得」、「又真,唔介意老公成日打機,仲有講有笑,呢啲老婆邊到搵」等等,認為鄭伊健有佢做老婆非常幸福!

女星 網民嚴選 蒙嘉慧
蒙嘉慧同鄭伊健自2013年結婚,今年已經係十周年。(圖片來源:FB@蒙嘉慧 Yoyo Mung)

4)40歲 李佳芯 唔介意嫁醜男

有不少網民話想揀 Ali 李佳芯做老婆,除了因為她夠溫柔外,仲因為她一定唔會介意另一半個樣,亦都唔會攞另一半同其他人比較,因為李佳芯個前度陳炳銓都唔係靚仔!

女星 網民嚴選 李佳芯出名係零死角女神,但揀另一半並未注重外表。
李佳芯出名係零死角女神,但揀另一半並未注重外表。(圖片來源:IG@aliaime)

3) 49歲 陳煒溫柔傻氣加晒分

陳煒曾在《煒哥的味道》、《黃金盛宴》等節目中大展廚藝,獲網民大讚「入得廚房出得廳堂」,又指她年近50歲仲keep到咁靚好難得,加上有幾分傻氣,把聲又溫柔,顯得更加Sweet。

女星 網民嚴選 陳煒
網民大讚陳煒有種賢良淑德嘅感覺。(圖片來源:IG@alicechanwai)
女星 網民嚴選 陳煒曾與台灣商人顏志行有過四年婚姻,2022年,她再婚嫁給了陳國強醫生。
陳煒曾與台灣商人顏志行有過四年婚姻,2022年,她再婚嫁給了陳國強醫生。(圖片來源:IG@alicechanwai)
女星 網民嚴選 網民大讚陳煒樣靚身材正!
網民大讚陳煒樣靚身材正!(圖片來源:IG@alicechanwai)

2) 48歲 何超儀 有情有義好老婆

近日何超儀接受Do姐訪問,透露老公陳子聰去年10月大動脈爆裂,要即時接受開肚手術,更昏迷一個多月,何超儀一直陪伴在旁,不離不棄。網民都大讚她:「又玩得又重情義,大把錢」、「家底唔洗講,血統靚,重情重義」等等,是富婆型的人妻典範。

女星 網民嚴選 何超儀 陳子聰 陳子聰 陳子聰與何超儀現場大晒恩愛。
何超儀同陳子聰結婚多年,一直恩愛。(圖片來源:IG@josie_ho_chiu)
女星 網民嚴選 何超儀 陳子聰 何超儀
網民都表示好欣賞何超儀,更封何超儀為絕世好女人!(圖片來源:youtube@The Do Show)

1) 55歲 郭藹明 智慧型人妻首選

郭藹明是1991年港姐冠軍,也是美國南加州大學機械工程學碩士畢業生,嫁劉青雲25年,偶爾被影到同老公行街放閃,依然keep住小鳥依人,網民紛紛大讚她是美貌與智慧並重的代表,有學識有修養,識得支持老公工作,性格溫柔,仲要識整電視,絕對是智慧型的好老婆首選。

女星 網民嚴選 劉青雲
有網民表示不止一次見過郭藹明真人,大讚她真人又靚又有禮貌。(圖片來源:IG@lauchingwan)
女星 網民嚴選 劉青雲
劉青雲與郭藹明不時都被拍到拍拖買餸,結婚25年一樣咁恩愛!(圖片來源:東方新地圖片庫)
女星 網民嚴選 兩人外出拍拖亦似足初戀咁Sweet,17年本刊便拍到劉青雲同老婆郭藹明逛街時,在扶手電梯攬到實談情,閃到爆。
兩人外出拍拖亦似足初戀咁Sweet,17年本刊便拍到劉青雲同老婆郭藹明逛街時,在扶手電梯攬到實談情,閃到爆。(圖片來源:新傳媒資料庫)
女星 網民嚴選 高學歷港姐 郭藹明
郭藹明是1991年港姐冠軍,又攞到國際親善小姐及最佳談吐幽默獎。(圖片來源:新傳媒照片庫)
女星 網民嚴選 郭藹明 os267ap114-10
翌年仲攞埋國際華裔小姐競選亞軍。(圖片來源:新傳媒照片庫)
女星 網民嚴選 外表cool爆的劉青雲原來好識冧妻,15年他憑電影 《竊聽風雲3》二度奪金像影帝,在台上發表太空船宣言說:「每次當我揸住太空船,飛到宇宙唔知邊度,你總有辦法令我安全返回地球!」
外表cool爆的劉青雲原來好識冧妻,15年他憑電影 《竊聽風雲3》二度奪金像影帝,在台上發表太空船宣言說:「每次當我揸住太空船,飛到宇宙唔知邊度,你總有辦法令我安全返回地球!」(圖片來源:新傳媒資料庫)
女星 網民嚴選 劉青雲 台下的郭藹明被感動到淚湧!
台下的郭藹明被感動到淚湧!(圖片來源:新傳媒資料庫)

撰文:東方新地圖片來源:IG@chenchiyiu、微博@王浩信、YouTube@TVB (official)、FB@SO Yuk-wa, Louisa 蘇玉華、《美女廚房》截圖、IG@ah_so_good、IG@aliaime、IG@alicechanwai、IG@josie_ho_chiu、IG@lauchingwan資料或影片來源:原文刊於東方新地