嘉盈夥雪瑤同居24小時 大騷身材被狂讚!

流行娛樂

廣告

由熊仔頭Channel「FHProduction」帶紅的KOL嘉盈Kaying,早前拍片自白自己的真性情後被大讚,一眾觀眾對她都有更深入的認識。而嘉盈的個人頻道亦有逾8萬的訂閱者,相當犀利。近日就夥拍另一名KOL雪瑤一同拍片透露24小時同居生活。

嘉盈夥雪瑤同居24小時 大騷身材被狂讚!

近日嘉盈在個人YouTube頻道上傳影片,指自己因為想自律性變強的關係,所以就邀請了自律性強的KOL雪瑤成為24小時的伙伴,希望對方能夠督促自己的生活,希望對方能夠指正自己的生活,又或者是可以跟住她的自律性去生活一日。

嘉盈
(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)

著伽褲褲展身材

一開始兩位食完代餐之後,便換好衫落樓去Gym Room做運動,最吸睛的當然便是嘉盈同雪瑤一同換上瑜伽褲,兩位身材都相當唔錯有睇頭,穿上瑜伽褲後盡顯下半身的線條,而嘉盈更係著埋瑜伽衫,大騷傲人上圍,相當出色!

雪瑤煮嘢食有一手!?

之後兩人就返上樓準備食午餐,雪瑤大騷廚藝煮出「卡邦尼烏冬」,嘉盈食第一啖都忍唔住講「好L好味啊!」。真係估唔到雪瑤連煮嘢食都有一手!

嘉盈
(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)
嘉盈
(圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈)

嘉盈騷上圍雪瑤騷長腿

兩人其後去到嘉盈的工作環節,嘉盈換上Calvin Klein的Bra Top,再展示傲人上圍,而另一邊雪瑤就大露煞食長腿,一上一下認真夠睇頭。

素顏面容大公開!

做完嘢返去嘉盈屋企食完少少嘢,兩人就準備沖涼睇波。而兩人都無懼以素顏示人,直接在鏡頭前素顏出鏡,可見雪瑤素顏同有化妝差別都不大,依然係一個靚女;而嘉盈素顏後亦都唔輸蝕,保養得唔錯。唔少網民都大讚兩位真性情,並勇敢在鏡頭前展示素顏!

睇埋片!

嘉盈曾被初戀打到流血?

嘉盈16歲還在讀書階段就初戀,當時因為一件事就與前男朋友嘈交,然後被批踭打到落塊面度流血;嘉盈參加ViuTV戀愛真人騷《姊妹們的國際市場》,以低胸貼身上鏡,每一舉動及說話都令引起話題,但近日嘉盈以「標準嘅香港女仔」自居就引起網民熱討一句說話激嬲港女

嘉盈近日疑似真空激凸?

嘉盈時不時就喺社交平台開直播出story分享自己的生活點滴,近日佢最新的story竟然素顏兼真空上陣…詳情請看

圖片來源:YouTube@Kaying嘉盈