嘉盈疑真空素顏上陣(多圖)!網民:鬼影變幻球

流行娛樂

廣告

熊仔頭channel的嘉盈BB(Kaying)憑住驕人身材及MK妹性格而入屋,佢人氣愈來愈勁,除咗去唔同channel一齊拍片、接廣告之外又拍ViuTV節目。嘉盈時不時就喺社交平台開直播出story分享自己的生活點滴,昨日(1日)佢最新的story竟然素顏兼真空上陣!

##embed-label-0##

嘉盈BB疑素顏真空激凸 網民:素顏唔掂

嘉盈BB一向出名身材好,而且個人又毫不吝惜,經常喺ig大派福利圖益粉絲,福利圖仲要愈來愈大膽。昨日(1日)佢突然喺ig po出自己夜晚晚飲咖啡剪片的story,從story可見嘉盈素顏剛出浴,頭髮仲係半濕,疑似真空上陣只著住一件白色的底衫,仲好似激凸!嘉盈BB呢個大膽的舉動又引嚟唔少人熱討,不過網民就話圖好j,但形容嘉盈素顏好醜「諗起家有喜事吳君如」「點解好似有鬚」「林依晨有鬚咁」「成個男人樣咁」「佢塊面腫x到」,仲話覺得係「鬼影變幻球」「點解細左咁多」「細都唔奇啦 睇佢同肥豪交換餐單個集,食野食勁小仲話要減肥」!

嘉盈激凸連環圖:

有網民力撐「唔化妝無咁mk」

唔少網民都有大讚嘉盈BB素顏見得人,皮膚好而且撞樣林依晨「勁童顏,以為得15歲」「皮膚好好」「唔化妝無咁mk,幼幼feel仲正」其實嘉盈BB平時直播或者ig都有唔少無化妝同疑似真空的相。

嘉盈 kaying經常素顏示人
kaying經常素顏示人(圖片來源:ig@kaaying219)
嘉盈 kaying呢輯相都疑似係真空上陣
kaying呢輯相都疑似係真空上陣(圖片來源:ig@kaaying219)
嘉盈 kaying呢輯相都疑似係真空上陣
kaying呢輯相都疑似係真空上陣(圖片來源:ig@kaaying219)
嘉盈 kaying拋出j圖
kaying拋出j圖(圖片來源:ig@kaaying219)
嘉盈 kaying拋出j圖
kaying拋出j圖(圖片來源:ig@kaaying219)

嘉盈曾被初戀打到流血?

嘉盈16歲還在讀書階段就初戀,當時因為一件事就與前男朋友嘈交,然後被批踭打到落塊面度流血;嘉盈參加ViuTV戀愛真人騷《姊妹們的國際市場》,以低胸貼身上鏡,每一舉動及說話都令引起話題,但近日嘉盈以「標準嘅香港女仔」自居就引起網民熱討一句說話激嬲港女

嘉盈近日疑似真空激凸?

嘉盈時不時就喺社交平台開直播出story分享自己的生活點滴,近日佢最新的story竟然素顏兼真空上陣…詳情請看

圖片來源:ig@kaaying219