單文柔逼爆上圍向陳展鵬撒嬌 超能媽媽唔易做!

流行娛樂

廣告

視帝煎Pang陳展鵬今年事業明顯有阻滯,工作失意家庭得意,囡囡小豬比(陳諾瑤Quinta)已歲半,識行識走識氹爸爸,令煎Pang甚為享受湊女生活,煎Pang錫到小豬比燶,對老婆單文柔同樣呵護備至唔會大細超,不時二人世界氹妻又管接送,有個廿四孝老公,單文柔可以放心繼續生做個賢妻良母,賺錢養家的重任就交畀煎Pang啦!

撰文:東方新地 | 圖:東方新地| 編輯:K.P(原文刊於:東方新地

單文柔做超能媽媽為頭家出盡力

煎Pang出名大男人,雖然他對細十三年的單文柔不薄,但疫情期間要老婆外出做阿四就真係見到都覺辛苦。日前單文柔坐煎Pang的車到達九龍城,獨自去食店歎完早餐,再去中藥店執藥,等藥期間她走勻九龍城多間店舖與街市,狂掃日用家品及買餸,左右肩孭住兩個大環保袋,另加手袋及一把長遮,最後還要去中藥店取走一大袋中藥,一個女人仔發揮最強力量,自己call車返屋企。單文柔雖然唔使搵錢養家,但為頭家的付出都不少。