周杰倫演唱會︳霸氣回應「第一」惡評 睇埋入場5大攻略

流行娛樂

廣告

亞洲天王周杰倫終於喺本月嚟香港舉行《周杰倫嘉年華世界巡迴演唱會2023》,等咗三年終於香港開騷,單係黃牛已經炒到三萬一張飛,真係一票難求!而最近周杰倫喺Instagram一篇文章惹熱議,一齊嚟睇吓咩事兼睇埋5大入場攻略!
周杰倫 (圖片來源:《周杰倫嘉年華世界巡迴演唱會2023》
(圖片來源:《周杰倫嘉年華世界巡迴演唱會2023》

周杰倫自稱第一惹惡評正面回擊!

叱吒樂壇多年的周董,一向是跑第一,唱紅《青花瓷》、《聽媽媽的話》、《稻香》等膾炙人口的神曲,睽違6年才推出的新專輯《最偉大的作品》,更拿下「2022全球十大專輯銷量榜」冠軍。最近周董突然喺Instagram發文,內文提到:「如果已經是第一名的人要怎麼變」,引嚟諸多惡評,對此佢選擇正面回擊,仲將酸民比喻成狗,火藥味十足。
周杰倫日前發文寫下:「有些藝術家一輩子在求新求變,有些人不變應萬變,請問如果已經是第一名的人要怎麼變」,沒想到引來許多酸民砲轟:「自我滿足才是殺死藝術的罪魁禍首,我以為你不會,但看來是我錯了」、「近年你總動不動自稱哥中之哥,别的前輩哪個像你一樣目中無人」、「第一名的永遠不會覺得自己是第一名,他會不斷的追求極致,直到死的那天。」而周董亦無恐這些不了解周氏幽默的人,別來他 的地盤。有反有支持,大量支持周董的歌迷亦進去留言,叫周董不必理會那些酸民,直言周杰倫永遠是他們心中的第一,魏嘉瑩及五月天阿信也留言支持周董,不需要改變!令周董又成為網上熱搜新聞第一名。

周杰倫
(圖片來源:ig@jaychou)
周杰倫
(圖片來源:《周杰倫嘉年華世界巡迴演唱會2023》)

周杰倫演唱會︳5大入場攻略

周杰倫演唱會︳1. 早啲入場唔駛同人迫!

周杰倫演唱會準時7:15pm開場,不過原來5:30pm就開放俾公眾入場啦,所以為免交通擠塞,敬請預早時間到達!

周杰倫演唱會︳2.大形燈牌、橫幅唔帶得入場

大會備有螢光棒免費俾觀眾使用,所以觀眾唔駛購買亦無須自備。而且螢光頭飾一率禁止配帶,大形燈牌、橫幅、行李、攝錄機等亦唔可以帶入場以免阻礙其他觀眾視線。

周杰倫演唱會︳3.演唱會現場係無得拎飛

唔少粉絲可能以為演唱會現埸係可以換票,其實演唱會現場係不設有自助取票機!所以仲未拎飛的粉絲要注意,港島區最近的自助取票機位於天后,九龍的位於尖沙嘴,記得提早拎到飛,以免買咗飛都入唔到場。

周杰倫演唱會︳4. 唔可以帶遮 大會有雨衣派

如果當日天氣不佳,粉絲們都唔可以帶雨傘,如有風雨,大會係會派發雨衣給大家。

周杰倫演唱會︳5. 地鐵最近是金鐘站A出口

乘坐公共交通到場粉絲,乘坐地鐵最近係金鐘站A出口,行八分鐘 。香港站A2 出口,步行若10 分鐘。

周杰倫
(圖片來源:《周杰倫嘉年華世界巡迴演唱會2023》)

圖片來源:《周杰倫嘉年華世界巡迴演唱會2023》、ig@jaychou