周國賢開騷前夕連發3黑圖!粉絲憂心身心狀況、私人acc爆好辛苦?

流行娛樂

廣告

周國賢(Endy)IG連出三幅黑圖,令一眾粉絲非常擔心,紛紛留言追問發生何事,亦有不少留言安慰一番。周國贀周六與麥浚龍開騷,粉絲擔心曾受情緒困擾的周國賢身心狀況。
周國賢 周國賢連日貼黑圖,每次吸逾5,000個like及100留言關心慰問!
周國賢連日貼黑圖,每次吸逾5,000個like及100留言關心慰問!(圖片來源:IG@koholaendy)

周國賢連出黑圖 網民:你並不孤單

周國賢連日發出全黑圖po,令粉絲超級憂心即將開騷的周國賢,發生了甚麼事,深怕影響演出。網民瘋狂留言關心一番,「會過去的」、「加油呀賢仔」、「撐住呀」、「明晒」、「我哋係你最大後盾」、「完全明白,你並不孤單」、「靈魂在某天想要光 便有光」、「從黑暗就會走向光明」等。

周國賢 再早幾日,周國賢才開心分享練跑照片!
再早幾日,周國賢才開心分享練跑照片!(圖片來源:IG@koholaendy)
周國賢 周國賢早前往欣賞趙慧珊Aka畫展,心情看來不錯!
周國賢早前往欣賞趙慧珊Aka畫展,心情看來不錯!(圖片來源:IG@koholaendy)

周國賢周六首度與Juno開騷

周國賢一直未有解釋為何連發黑圖,及後發出一張在演唱會上的彈琴照,留言:「只剩下鋼琴陪我彈了一天」,令粉絲更大為擔心,再洗版留言安慰:「無論發生甚麼事,我哋會一直陪住你」、「還有我們」。周國賢即將與Juno在亞洲博覧館開騷,Endy曾透露二人結緣於2008年一起拍攝旅遊特輯,他自爆用熱情溶化cool cool哋嘅Juno,「大家有好多無聊話題, 麥先生本身都好認真,但唔知點解撞落我度就好無聊,大家有一個好神奇嘅化學作用喺度。」

周國賢
(圖片來源:IG@koholaendy)

網民突破盲腸:唔好抄Juno啦!

故有網民突破盲點指周國賢抄Juno玩暗黑,「Juno又將呢啲黑白作狀嘢傳染俾人,之前Kay 已經搞到勁唔似佢自己」、「又刷存在感,要人估佢發生咩事,四十幾歲人仲中二病成咁」、「好欣賞你又學另一男主角嘅講嘢方式,好兄弟」、「咪抄Juno抄到咁足」、「係咪排版嚟咋,又學埋Juno啲圖」等。

周國賢 麥浚龍Juno連紀錄金像奬都玩暗黑!
麥浚龍Juno連紀錄金像奬都玩暗黑!(圖片來源:juno_mak)

私人acc爆心聲:好辛苦 網民由關心變鬧爆

有網民在討論區貼出聲稱是周國賢私人IG貼出,黑底白字,字細到要放大看「好辛苦,唔會講咩事,唔使再DM我」,令粉絲更為擔心是否受情緒困擾!今日周國賢再貼出一張黑白照,他被煙霧彌漫包圍,今次終於有明確訊息,「彩排時唱返好多重新編曲,很久沒玩過的舊歌,見返些兒時,夾band的舊友,還有這次的㕧一男主角,也是認識快二十年的老友,禾,巧期待,會入場的觀眾,記得溫吓我啲快歌。」用詞忽然變跳脫,看來粉絲擔心是多餘!但卻被網民鬧爆:「又被佢呃到關心」、「好心啦,咁大個人仲係度玩呢味嘢」。

周國賢 周國賢被鬧中二病發作,又鬧他為宣傳演唱會,刻意出黑圖引人注目。
周國賢被鬧中二病發作,又鬧他為宣傳演唱會,刻意出黑圖引人注目。(圖片來源:IG@koholaendy)
周國賢 Juno同周國賢周六開騷!
Juno同周國賢周六開騷!(圖片來源:IG@koholaendy)

圖片來源:IG@koholaendy、IG@juno_mak