周國賢被網民狠批好噁心!? 前粉絲大數5宗罪正式脫粉:扮深情好難頂!

流行娛樂

廣告

周國賢本月到英國開騷,日前卻無預警下忽然宣布28號倫敦站取消,令已購票的粉絲大為鼓噪,在周國賢社交網留言希望給予合理原因。有自稱周國賢前忠實粉絲,在討論區大數偶像劣評,並自稱已正式脫粉。

周國賢月尾倫敦演唱會忽然cut場次

周國賢的演唱會主辦Live Nation HK日前宣布,「基於不可抗力的原因,周國賢於3月28日的倫敦演出將會取消, 已經購票的觀眾可以選擇免費轉換場次至 3月29號於O2 Shepherd’s Bush Empire 的演唱會, 或者得到全額退款。」 由於原定兩星期後便開騷,令已購票觀眾甚為不滿,對所講的「不可抗力原因」令人摸不著頭腦,又有網民留言指未收到27號曼徹斯特及29日的倫敦的門票,大鬧安排差又無合理解釋。

周國賢 演唱會主辦日前宣布28號倫敦演唱會取消,而周國賢未有出po。
演唱會主辦日前宣布28號倫敦演唱會取消,而周國賢未有出po。(圖片來源:FB@Live Nation HK)

忠粉大數周國賢5宗罪

此事在討論區引起激烈討論,更有網民問「有冇人覺得周國賢好噁心?」其後,即有自稱忠實粉絲的留言大數周國賢不是,更指自己最後已脫粉,隨即引起網民和應兼數埋一份。

周國賢 周國賢現正演出《飯戲攻心》舞台劇。
周國賢現正演出《飯戲攻心》舞台劇。(圖片來源:FB@周國賢)

1.唱live現真章

網民批周國賢唱歌只能聽CD,「佢唱現場真係唔掂喎!」、「唱歌難聽好似哮喘發作咁」、「叫佢練下唔好扯蝦先再出嚟啦」、「佢出show次次炒車都有勁多fans兜,次次都係情緒病勁過姜糖」、「零歌喉 mk 腔,唔明點解留喺樂壇咁耐。」

周國賢 網民指周國賢用青筋唱歌!
網民指周國賢用青筋唱歌!(圖片來源:FB@周國賢)

2.勸退專注幕後

網民狠批他唱功唔掂,勸他專注幕後算,「作曲好聽,但唱功就,專心做幕後算」、「佢出D歌俾其他歌手唱幾有feel」,亦有指近年作給自己的歌曲大不如前,「《這秒針》《 轉個彎》《 繁華極短暫》 三部曲已經係佢最輝煌時期」、「做歌手真係唔合格,做幕後算啦。」

周國賢 網民指周國賢很適合做幕後。
網民指周國賢很適合做幕後。(圖片來源:FB@周國賢)

3.樂壇中二病代表

網民揶揄周國賢是中二病師爺,「20 歲係咁就型、30 歲仲係咁都接受到、40 歲都仲係咁,仲中二病就叫佢收皮啦。「 40幾歲人作d歌唱d歌又中二病」「叫佢唱黃金入球又婆婆媽媽咁先慘,成日睇唔起之前啲歌」。

周國賢 瞓喺地彈結他!chok到新境界!
瞓喺地彈結他!chok到新境界!(圖片來源:FB@周國賢)

4.難頂成日扮深情

有網民重提周國賢被爆與女助手傳緋聞,而當時他已是三女之父,又指都市傳聞他與圈中人有過緋聞,直斥他成日扮好爸爸形象扮深情,「之前都好鐘意佢,聽佢啲歌至少聽咗十幾年,但依排真係頂唔順,我唔介意你係一個仆街,但可唔可以唔好扮乖扮偉大」、「成日係演唱會難感性,連偷食離左婚都要包裝到好慘」、「諗起佢首《陽光燦爛的日子》就想嘔」、「私生活都唔係問題,最嘔係出嚟攞光環扮深情」、「唔係好男人唔緊要,但扮到好深情,扮好爸爸真係好嘔心做歌手專注努力唱歌作曲咪算,又要打溫情牌」

周國賢
(圖片來源:FB@周國賢)

5.跪求唔好跟風露排骨

亦有網民狠批周國賢過瘦似人乾,留言請他不要再自我感覺良好,「瘦到咁仲學人成日除衫都好核突」、「淨講外表,佢本身已經細眼,而家仲瘦到人乾咁,佢仲以為自己好型,成日chok到好行,每逢見到佢啲廣告都擰歪面」。

周國賢 不時騷肌,不過被嫌過瘦又乾!
不時騷肌,不過被嫌過瘦又乾!(圖片來源:FB@周國賢)

關鍵詞
周國賢
圖片來源:FB@周國賢