【Edan出軌】網友偵探上身!粉絲「3大關鍵」還呂爵安清白

流行娛樂

廣告

【Edan出軌】人氣男團MIRROR成員Edan(呂爵安)今年人氣急升,不過近日被舊愛Stephanie網上爆料指曾經出軌,又流出Edan撩一位女性朋友做SP(Sex Partner)將情慾對話,Edan也即時作出回應,而網友也偵探上身,不少 粉絲列了「3大關鍵」還偶像清白,立即睇睇詳情!

撰文:Lmc丨圖片:EDAN@IG、連登丨編輯:海月

人氣男團MIRROR成員Edan今年人氣急升
人氣男團MIRROR成員Edan今年人氣急升

Edan即時作出回應:繼續專注喺我嘅工作上

報導出街後,Edan下午在社交網就今次事件開腔作出回應,他提到:「知道有關自己嘅事情被討論中,私人同過去嘅感情事我認為我唔應該作出任何澄清或回應,因為我唔希望會影響任何人。希望大家畀多啲空間事件中嘅人,停止對佢(or佢哋)嘅騷擾。我自己亦會繼續專注喺我嘅工作上,感謝大家。」

Edan即時作出回應
Edan即時作出回應

粉絲列「3大關鍵」還偶像清白

一向形象正面的Edan突然爆出醜聞,然而粉絲列「3大關鍵」還偶像清白。

呂爵安Edan出軌事件網友偵探上身 粉絲「3大關鍵」還偶像清白

(一)帳號會顯示沒有藍剔

有人認為截圖可以是移花接木,因為網友提到看到這是1月30日的對話截圖,而為何圖中 Edan 1月的IG帳號會顯示沒有藍剔,以此懷疑截圖的真偽。

帳號會顯示沒有藍剔
帳號會顯示沒有藍剔

(二) Edan 的打字習慣不同

另外,有人直指 Edan 平日用 IG 時是打「咗」、「㗎」等這些有口字旁的字眼,不過對話截圖中卻是用些「左」、「架」、「加」這些字眼,所以懷疑有人扮Edan。

(三)懷疑有意改圖抹黑 Edan

此外,網民又提到「左邊啲字個底唔係純白色 應該係改圖」,懷疑對方有意改圖抹黑 Edan,影響其形象。

呂爵安Edan出軌事件網友偵探上身 粉絲「3大關鍵」還偶像清白