吳若希陀仔大晒把口唔收 寸老公當自己係狗

流行娛樂

廣告

吳若希結婚三年,經常在網上發文大鬧老公Alex(何兆鴻),無論老公打機、講電話、玩手機一律都唔滿意,仲將老公剷上天,再加上依家陀著金叵羅,更加當正老公係奴隸一樣;而日前,何兆鴻就帶吳若希外出食飯,但吳若希竟將自己比喻為狗來反寸老公,把口完全唔識收。

 

撰文:東方新地|編輯:HM(原文刊於:東方新地

吳若希陀仔大過天將自己比喻為狗來反暗寸老公

現年28歲的吳若希,負評早就一大籮,對住老公一樣冇面比,經常小題大做,近月新冠肺炎疫情留家安胎的她,老公難得和她外出吃晚飯,她又發文自喻係狗,話聽到有得出街勁興奮,仲話老公叫佢HandHand都會。

 

吳若希寸老公家常便飯

早就寸老公當家常便飯的吳若希,近期不時晒出大肚寫真,不過早前晒相之餘,她又寸爆老公掛住傾電話:「何生跟他的電話恩愛了一整晚,我跟我的肚子搏鬥了一整晚!然後我默默在我的手機search離婚方法,看了發現過程那麼繁複,那還是算了!

又tag話「叫你手機幫你生兒子」,將自己當成女皇高高在上,老公做咩都錯!

貼出老公相片祝賀張寶兒生日

諗嘢永遠騎呢過人嘅吳若希,日前自己結婚周年,這日咁啱是張寶兒生日,她竟然貼出老公相片祝賀Bowie生日,連張寶兒都忍唔住抵死留言問佢,「做咩鋪你老公個樣嚟賀我!」「以後我每年都會收到這樣的祝福嗎?」

真係人哋唔話你都唔好意思啦!