吳日言怨老公唔浪漫反被網民鬧爆 原來有前科公審個女同老竇!?

流行娛樂

廣告

吳日言由當年的冬菇頭,成為人妻育有一子一女,去年6月誕下細仔,一家四口好溫馨。婚後淡出娛樂圈,專心與丈夫搞飯團生意,變成女強人!在3月14日白色情人節,吳日言出po怨老公忘記這重要日子,怒斥「唔細心嘅男人」,惹來網上熱議,被網民狠批她「小事化大唔係第一次!」
吳日言 吳日言被讚禾稈冚珍珠!當年做歌手,一直把身材收埋!
吳日言被讚禾稈冚珍珠!當年做歌手,一直把身材收埋!(圖片來源:IG@yan512)

吳日言怪老公忘記2重要日子

吳日言在白色情人節314日子,貼出同老公Barry早前去日本旅行的合照,但原來是一段抱怨文,以「我要投訴」為題,她指「當你選擇一個唔細心嘅男人,就預咗會有今日。今年嘅元宵節同白色情人節,佢都冇同我過,我都幾肯定佢唔知今日係乜嘢日子。依家仲要同BEA大被同眠,得我自己一個人獨守空房。」又指老公寧同前世情人瞓,都唔同佢瞓,更指連個仔都唔願同佢瞓,她感到好傷心。

吳日言 吳日言早前與老公拍拖到日本旅行!
吳日言早前與老公拍拖到日本旅行!(圖片來源:IG@yan512)
吳日言 原來吳日言陪老公Barry到日本參加馬拉松,順道撇低一對子女拍下拖,老公在片中更大啖錫落吳日言度!
原來吳日言陪老公Barry到日本參加馬拉松,順道撇低一對子女拍下拖,老公在片中更大啖錫落吳日言度!(圖片來源:IG@yan512)

吳日言:比著你會點做?

吳日言更問網友:「暖男相反係乜?比著你會點做?」隨即惹來網民熱議,有網民更正214女方先送禮給男方,314男方才回禮「首先你要214送咗禮物先好投訴」,吳日言即回覆:「我好似無送禮物畀佢」。有不少網民批評她小事化大,更數出Barry點錫佢「情人節你地撐枱腳喎,啱啱又去日本旅行,撇低咗對仔女」,有網民狠批吳日言唔心足,「小小嘢就上網公審老公,之前已經公審過老竇同個女」、「元宵同白色情人節都要慶祝?重陽清明係咪都要慶祝?」、「最怕女人乜都放上網公審老公,仲要問人點睇」等。

吳日言 吳日言與拍拖17年年圈外男友Barry結婚,婚後育有一子一女,囝囝去年6月出世!
吳日言與拍拖17年年圈外男友Barry結婚,婚後育有一子一女,囝囝去年6月出世!(圖片來源:IG@yan512)
吳日言 吳日言抱女泳照曾震撼網絡!
吳日言抱女泳照曾震撼網絡!(圖片來源:IG@yan512)

吳日言公開囡囡爆喊片 網民斥:好心遮下個名牌

吳日言言論惹火,早前拍攝穿上校服、扣住名牌的四歲半大女Beatrice,因為在車內拆開零食散落一地,無得食即場爆喊,吳日言把這片段公開,即惹來二百多個留言,而大部分有來自日本、有外國的網友,留言提醒吳日言,囡囡身上的名牌有全名及學校名等資料全公開,著她小心,更有不少網民請她不要任意把囡囡嘁片放上網,狠批「囡囡啲同學如果知道,會笑佢」、「囡囡大啲知道你放上網會唔開心」、「為呃like可以去到幾盡」,不過吳日言似乎不認為有問題,一直沒有刪片。

吳日言 吳日言原片直出,女兒爆喊放上網,遭媽媽谷非議,不過吳日言無刪片,由囡囡所讀學校及全名在網上公開!
吳日言原片直出,女兒爆喊放上網,遭媽媽谷非議,不過吳日言無刪片,由囡囡所讀學校及全名在網上公開!(圖片來源:IG@yan512)

公審有前科!

吳日言 拍片紀錄囡囡走上囝囝床上狂搖,吳日言指自從細仔出世後,囡囡變得好曳!
拍片紀錄囡囡走上囝囝床上狂搖,吳日言指自從細仔出世後,囡囡變得好曳!(圖片來源:IG@yan512)
吳日言 月前吳日言到主題樂園,出長文抱怨,指被囡囡激親,自己嬲到全程黑面,又指囡囡同老公有𠱁番佢,但吳日言依然企硬全日唔睬個女,更無合照,只能貼舊照!
月前吳日言到主題樂園,出長文抱怨,指被囡囡激親,自己嬲到全程黑面,又指囡囡同老公有𠱁番佢,但吳日言依然企硬全日唔睬個女,更無合照,只能貼舊照!(圖片來源:IG@yan512)

吳日言公審老竇掛住玩手機疏忽照顧孫女

之前吳日言曾公審老竇,發文怨吳父湊孫不力,在網上大吐苦水,吳日言指回家後發現囡囡臉上有一道長長的損㾗,細問吳父發生何事?吳父竟表示唔清楚,吳日言指似被畫紙𠝹損,吳父便答:「佢自己喺度搣爛啲紙。」吳日言問其父為何沒睇實囡囡而只掛住玩電話?吳日言本來已氣上心頭,被吳父一句「點解你買啲紙畀佢揻?」,令吳日言氣上加氣﹗直指其父「推卸責任」﹗

吳日言公審老竇的始末,她貼出一張囡囡臉上有一道由眼肚下到嘴唇上的長長損痕,為人父母當然心痛,而相中後面坐在梳化上睇手機的相信是吳父。吳日言亦有留言怪責父親只顧玩手機,而冇睇實囡囡。
吳日言公審老竇的始末,她貼出一張囡囡臉上有一道由眼肚下到嘴唇上的長長損痕,為人父母當然心痛,而相中後面坐在梳化上睇手機的相信是吳父。吳日言亦有留言怪責父親只顧玩手機,而冇睇實囡囡。(圖片來源:IG@yan512)
吳日言 吳日言把事件經過公開,公審老竇,不少網民都勸佢不要同老人家計較,希望大事化小,而有網民問吳日言係咪嬲,吳日言回覆一個講粗口的嬲嬲emoji。
吳日言把事件經過公開,公審老竇,不少網民都勸佢不要同老人家計較,希望大事化小,而有網民問吳日言係咪嬲,吳日言回覆一個講粗口的嬲嬲emoji。(圖片來源:IG@yan512)

關鍵詞
吳日言
圖片來源:IG@yan512